Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on tässä sit :(

Vierailija
09.02.2012 |

Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.

Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.

4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.

Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.

Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.

Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.

No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.

Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sulle terveellistäkin.

Vierailija
62/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.

Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?

Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.

Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se rakkaus sammuu niihin läskeihin (joista lisäksi pääsee halutessa eroon) niin ei se ole koskaan kovin kummoista ollutkaan. Lapsia käy sääliksi.

Vierailija
64/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan niissä totuuttakin takana. Voisin arvata, että miehelläsi on jotain muitakin syitä eroon, mutta on vain jotenkin helpompi syyttää toisen ylipainoa. Tai sitten hän on vain erittäin pinnallinen kaveri.

Toisella puolella vaakakuppia on asia, jota täälläkin on kommentoitu. Miksei voi pitää itsestään huolta? Jos on ollut hoikka ja kaunis suhteen alussa, niin kyllä se nyt jotain vaikuttaa jos pikku hiljaa antaa itsensä turvota mahdottomasti. Ja lapsin synnyttäminen on puhdas tekosyy lihoamiselle. Naapurin rouvalla on neljä lasta ja hän on aika timmissä kunnossa...

Vierailija
65/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset lihovat raskauksien aikana? KOska yksinkertaisesti syövät liikaa! Ei raskaus lihota! Jos tulee turvotusta, se kyllä poistuu itsestään.

Itselläni kaksi lasta, molempien jälkeen olin omassa painossa jo sairaalasta päästyä eli ei tullut kilon kiloa lisää.

AP:lle, miehesi on törkeä kun keksi tuollaisen tekosyyn eroon, syy on oikeasti jossain muualla.

Mutta fakta on se, että vatsa kasvaa jos syö enemmän kuin kuluttaa. So simple is that!

Vierailija
66/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sulle, ap!

Vierailija
67/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.

Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?

Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.

Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.

huhhuh! Luuletko oikeasti, että lapset haluavat ihan todella hylätä sairaan vanhempansa ja mahdollisesti muuttaa isä/äitipuolen kanssa kun oma rakas vanhempi makaa jossain tekemässä kuolemaa? En tiedä onko maailmassa kovin paljon julmempia ihmisiä kuin sinä...."Vierellä kituminen" voi olla sinulle juuri sitä, mutta eihän se tosiasiaa muuta vaikka silmät sulkee.....

Vierailija
68/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen yh, on mulla aikaa liikkua, enkä syö roskaruokaa. Eikä meidän ero tullut läskistä vaan ihan muista syistä, kuten ehkä teilläkin ap???

Nyt vaan alat jumpata JOKA PÄIVÄ kotona tunnin, laitat kalorit minimiin(1200 max) niin säkin tuut hyvään kuntoon.

Vierailija
69/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen raskauksien myötä lihonut n 20 kg, maha on iso roikkuva röllykkä ja tiedän että mieheni ei tod pidä lihavista naisista.

Silti, hän ei ole koskaan sanoilla eikä teoilla osoittanut että olisin jotenkin vastenmielinen. Olen sitä häneltä kysynytkin, että eikä häntä ällötä nämä läskit ja miten voi edelleen haluta minua. Sanoo että se ole kuitenkin sinä, ja minä rakastan sinua.

Haluan laihtua ja olen nyt aloittanut treenamisen ja laittanut ruokavalioni kuntoon, mutta sitäpä en taatusti olisi tehnyt jos mies olisi ilmoittanut ettei halua minua enää koska olen niin läski. Eipä olisi paljon motivaatiota. Nyt on.

Vierailija
70/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yhtään empatiakykyistä ihmistä?

Paljon voimia sulle ap.

Vierailija
71/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?

Vierailija
72/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se rakkaus sammuu niihin läskeihin (joista lisäksi pääsee halutessa eroon) niin ei se ole koskaan kovin kummoista ollutkaan. Lapsia käy sääliksi.

Vierailija
73/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.

Sinä kuule et oo rakkautta koskaan nähnytkään, saati sitten tuntenut jos voit noin sanoa. Rakastan miestäni eikä läskit eikä sairaus saisi eikä ole saanut minua haluamaan jättämään häntä. 20v yhdessä ja ollaan kuolemaan asti niinkuin sovittiin.

Vierailija
74/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toista rakastaisi miten paljon tämän sisimmän vuoksi ulkokuoresta huolimatta, on parisuhteessa melko tärkeää myös se seksuaalinen vetovoima. Miehet varsinkin on visuaalisia olentoja, jotka kiihottuu seksuaalisesti näköhavainnoistaan. On varmasti aika turhauttavaa, jos sen rakastamansa ihmisen kanssa ei saa seksuaalista tyydytystä. Tietysti seksissä on kyse monesta muustakin kuin ulkoisista asioisa, mutta kyllä se fyysinen vetovoima on tärkeää.

Mun mielestä on osoitus rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta, että molemmat pitää huolta sen seksuaalisen vetovoiman säilymisestä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi näännyttää itsensä yrittämällä näyttää aina ja jatkuvasti seksikkäältä toista miellyttääkseen. Kunhan viitsii vähän panostaa siihen että on puolisonsa silmissä haluttava, eikä osoita tämän olevan yhdentekevä näyttämällä tälle aina räjähtäneeltä ja sitten vielä tälläämällä "ihmisten ilmoille" lähtiessään. Omasta vartalosta huolehtiminen nyt on ihan perusjuttu.

Vierailija
75/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluavansa eron? Vai otatko sinä nyt eron miehen sanoista kimpaantuneena?

Tämä lihavuusasia on todella todella arka paikka monessa parisuhteessa. Mies ei voi sanoa mitään ääneen, koska nainen reagoi juuri tuolla "olet pinnallinen paska, otan eron" -tyylillä. Tiedän, että minua nyt syytetään sukupuolistereotypisista näkemyksistä, mutta erittäin erittäin monelle miehelle se vaimon ulkonäkö on todella tärkeä asia. En tiedä millaisen keskustelun yhteydessä ap:n mies on tuon asian saanut sanottua, monet eivät sano mitään, koska rakastavat vaimoaan kaikesta huolimatta. Silti syvällä sisimmässään mies toivoo että nainen panostaisi ulkonäköönsä ja edes yrittäisi laihduttaa. Toiselle raskauskiloja kertyy helpommin kuin toiselle eikä niiden tiputtaminen ole helppoa lastenhoidon ohessa. Mutta etkö voisi osoittaa miehellesi rakkautta edes sillä, että yrität? Olen varma, että mies auttaisi mielellään esimerkiksi lastenhoidon järjestämisessä jotta pääset urheilemaan. Jne.

En tiedä, onko ap:n tapauksessa jo liian myöhäistä, mutta muille vastaavassa tilanteessa oleville voisi oman ajattelutavan muuttamisesta olla apua. Ajattelisit, että se on miehelle samanlainen rakkaudenosoitus sinulta kuin vaikka kimppu ruusuja olisi mieheltä sinulle (tai millaisista rakkaudenosoituksista sitten pidätkin, ei takerruta nyt siihen että kaikki naiset eivät halua ruusukimppuja).

Vierailija
76/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisitte nyt aikalisän ja rupeaisitte molemmat harrastamaan liikuntaa? Voin omasta kokemuksesta sanoa, että se on hienoa kunhan kunto vähän pääsee nousemaan (alku aina hankalaa). Siihen tulee himo! Koettakaa yhdessä keksiä liikunnallisia harrastuksia. Jospa parisuhtenne paranisi siinä samalla, painosi laskisi, voisit miljoona kertaa paremmin. Sitten jos se ei auttaisi parisuhdettanne, niin eikä kai siinä sitten mitään voi. Mutta ainakin on yritetty.

Vierailija
77/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on ongelma kun vaimo ei enää lihavana herätä haluja

vaimolla on ongelma kun mies ei hyväksy häntä lihavana

kumpi ongelma on helpommin ratkaistavissa?

Vierailija
78/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein miehelle tehnyt lapset, itse et olisi halunnut?! Ja vielä lasten teko teki sinusta läskin. No ymmärrän katkeruutesi...hoh hoijaa...

Vierailija
79/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä kiloja jotka alkaa kertyä sen vuoksi että aktiivisuus romahtaa ja syöminen tuplaantuu. Ja näin tapahtuu siksi että pahoinvoinnin vuoksi olet kykenemätön harrastamaan liikuntaa ja pakollisten juttujen tekeminenkin tuottaa tuskaa. pahoinvointi helpottaa hetkeksi silloin kun syöt, joten tulee syötyä aika usein. Juu pakkohan ei olisi siltikään syödä liikaa mutta tulee syötyä koska ei ole kone, eikä niin pinnallinen ja ulkonäökeskeinen ihminen että oma ulkonäkö ja kilojen vahtiminen olisi koko ajan päällimmäisenä mielessä.

Näin minulla, ei tokikaan kaikilla. Toisethan laihtuu sen pahoinvoinnin myötä ja monet pystyvät urheilemaan kuten ennenkin.

Itseäni myöskään imetys ei laihduta, kuten joitain muita ihmisiä.

Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?

Vierailija
80/88 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei hätää sulla on varmaan vielä istukka joka laitettiin pääntäytteeksi ettei tuu läpivetoa. Harmi vaan kun ei toimi niin kun oikeat aivot:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi