Se on tässä sit :(
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.
Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.
Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.
Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(
Kommentit (88)
se jolle vastasit, mutta mielestäni olet vähän naiivi. Ihannemaailmassa parisuhteet olisi tuollaisia, mutta reaalimaailmassa ei. Ehdotonta rakkautta ei saa kuin äidiltä (eikä niiltäkään kaikilta) ja Jumalalta, jos on uskovainen.
kyllä sitä ehdotonta rakkautta on riittänyt jo yli pari vuosikymmentä. muillekin kuin lapsillemme.
mutta joo... kuten sanoin aikaisemmassa viestissäni, en ihmettele sitä, että ihmiset eroavat niin herkästi, jos suuri osa ihmisistä pitää rakkautena ulkonäköön tuijottamista.
kyllä sitä ehdotonta rakkautta on riittänyt jo yli pari vuosikymmentä. muillekin kuin lapsillemme.
mutta joo... kuten sanoin aikaisemmassa viestissäni, en ihmettele sitä, että ihmiset eroavat niin herkästi, jos suuri osa ihmisistä pitää rakkautena ulkonäköön tuijottamista.
että olet noin kova liioittelemaan ja kärjistämään, luultavasti liioittelet ja kärjistät myös suhteesi ihanuutta.
Onpas julma mies jos noin sanoo. Mielestäni pyöreät naiset on seksikkäitä... ota yhteyttä peksi06@mym ail.fi jos haluat keskustella asioista kanssani. oon yhden lapsen yh-isä
Haukkukaa vaan mammat mun mielipidettä, mutta mun mielestä et ole ap vielä mikään lihapulla! Mä olen itse 173 cm pitkä, painan 90 kg. Kuppikoko F. Mä olen lihonut 20 kg, koska mulla on ihan sairaalaan asti johtanut masennus ja lääkkeet lihotti mut, kun oli pakko syödä seroquelia, lihoin kahdessa viikossa 10 kg ja toiset 10 on tulleet, ku lääke tekee järkyttävän makeanhimon, sitä ei pysty hallitsemaan. Yritetään etsiä parempaa lääkitystä, muttei olla onnistuttu. Tällä hetkellä syön allia ja koitan pitää päivän kalorimäärän 2000 kcal. Mutta siis tällä painolla saa itsestään vielä ihan nätin ja haluttavan naisen. Se tulee sisältä ja terveistä elämäntavoista. Harrastan liikuntaa 3-6 kertaa viikossa. Mulla ei ole selluliittiä, iho tasainen ja kaunis. Hoidan hyvin kasvojen ihoa. Liikunnalla saa vyötäröä esiin. Kauniit hiukset, hyvä leikkaus ja väri. Raikas ehostus, myös kotona ei kulje vanhoissa verkkareissa. Mekko tai tunika päälle, korosta vyötäröä tai laita empirelinjainen mekko. Tunika ja leggarit. Käytä pukeutumisessa värejä. Korkokengät aina jalkaan paitsi lenkillä. Kauniit alusvaatteet aina päälle, tuoksu hyvältä, hajuvettä ja rasvaa koko kroppa joka påivä. Hoidetut kädet ja jalat. Harrasta jotain, lue kirjoja. Miehet on kilvan kehuneet mua kauniiksi ja seksikkääksi, seuraa ois jonoksi asti, mutten halua ketään, haluan olla yksin. Kaksi lasta. Mua on kauneuden ammattilaiset kehoittanut alkamaan xl-malliksi. Sanonpa vaan, että tuolla painolla voit näyttää tosi vetävältä, kun pidät itestäs huolta. Heti huomenna kampaajalle, laitat kulmat, uusi kampaus. Uusi vaate. Lihapulla on musta yli 100 kiloinen hoitamattoman näkönen nainen, jolla kaikki kilot mahassa. Toki mäki koitan täs laihduttaa, mut lääkkeet on hidastanu mun aineenvaihdunnan täysin eli melkein mahdoton urakka. Mut yritän silti. Kokeile säkin!
vaan se kokonaisvaltainen veltto ja laiska elämäntyyli. Mies on varmaan kypsynyt koko pakettiin ja tajunnut että muutosta tuskin on luvassa, joten vielä ehtii nostaa kytkintä.
että olet noin kova liioittelemaan ja kärjistämään, luultavasti liioittelet ja kärjistät myös suhteesi ihanuutta.
sanoin, että rakkautta riittää. ei kai sen pitäisi olla sinulle mikään punainen vaate? vai onko?
Mun mies väitti 25 vuoden avioliiton päätteeksi eron syyksi minun bmi:ni, joka totta vie on 39, 120 kiloa painan. Lopuksi mies ei kuitenkaan eronnut, vaan minä olin se, joka tuollaisen idiootin panin kiertoon.
Ja tiedätkö mitä, nyt minulla on uusi mies, joka hyväksyy minut kiloineni, vaikka itse on himourheilija. Meidät yhdistää älyyn ja luovuuteen liittyvä ammatti.
Miten voi olla joku noin väliinpitämätön omasta terveydestään, että tuohon kuntoon rypeentyy?
Oletko yhtä väliinpitämätön parisuhdettasi tai lapsiasi kohtaan?
Kuinka KEHTAAT syyttä lapsiasi lihavuustasi tai parisuhteesi hajoittamisesta?
On se niin helppo aina laittaa kaikki toisten syyksi. On varmaan vaikeeta myöntää, et vika voi olla jatkuvassa karjumisessa, nalkuttamisessa, haluttomuudessasi hoitaa parisuhdetta tai jossain muussa ihan sinussa itsessäsi.
On todella harmillinen juttu ettei miestä enää suhde kiinnosta, mutta pelkällä lasten määrällä tai niiden tekemisellä on vaikea toista itseensä sitoa. Eivät ne lapset ole kuitenkaan sinun ylipainoasi aiheuttaneet, koska raskausaikanakaan ei liho jos ei sitten mässäile niin että muutenkin lihoisi(ne pelkästään raskaudesta johtuvat kilot lähtevät synnytyksen jälkeen heti pois).
Toisaalta ymmärrän miestäsikin, koska en minäkään olisi hirveän innostunut kumppanistani jos hänellä olisi noin paljon ylipainoa. Tulee lähinnä mieleen, että ei viitsi yhtään pitää itsestään huolta eikä ainakaan olisi enää fyysisesti puoleenvetävä. Muutaman ylimääräisen kilon tai pienen pyöreyden vielä ymmärtää, mutta tuota painoa on oikeasti jo todella paljon liikaa.
No tommosta et kuule ittelles edes tarvitse, menkööt vaan. Nyt alat kuule reenata ja nauttia elämästä. Sitten kun olet taas voimissas ja hehkut niin turha sen ukon tulla enään vinkumaan kun susta kerran halusi luopua. Toivotan voimia sinulle ja tsemppiä.
Ei niin, että sun olisi laihdutettava säilyttääksesi avioliittosi, mutta mikä teitä oikein vaivaa, kun annatte itsenne lerpahtaa ihan hirveän näköisiksi lapsia tekosyynä käyttäen?
En voi ymmärtää.
Ja mitä sä miestät syytät, jos hän rehellisesti kertoo sulle, miksei enää haluta.
Ei niin, että sun olisi laihdutettava säilyttääksesi avioliittosi, mutta mikä teitä oikein vaivaa, kun annatte itsenne lerpahtaa ihan hirveän näköisiksi lapsia tekosyynä käyttäen?
Pari hommaa neljä lasta, yhteinen elämä jne. Ja mies käyttää syynä ulkonäköä!? Mihin se suhde on perustunut alun alkaen? Se nyt vaan on fakta, että jos toista rakastaa niin ei se ulkonäkö sitä estä! Aivan paskanjauhantaa! Tuollainen ukko ihan oikeasti saa lähteä!
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.
Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.
Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.
Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(
aivan turha syyttää raskauksia tms. itse sitä ruokaa olet naamaasi mättänyt.LIIKAA.
en minäkään haluaisi, että mieheni lihoisi tuollaiseksi, en pystyisi enää olemaan hänen kanssaan. paskapuhetta, että "rakkaus" riittää, kiloja saa olla vaikka kuinka. ei se niin mene. hyi.
itseäsi saat nyt syyttää. ihme naisia, puskevat kakaroita pihalle ja leviävät. sitten vingutaan, kun mies ei enää halua löllykkä-hautomiskonetta katsella.......
vai että mies ei halua enää seksiä? Noissa on aika iso ero.
sanonut mulle mitään mun vatsasta mikä jäi synnytyksen jälkeen.Rupesin laihduttamaan ja mies tokaisi ainoastaan,että jätä vähän maharöllykkää,kun se on niin kiihottava!juu en jättänyt,kun itse vihaan liikaa löllyä.Pieni lölly on,mutta se on elämän jättämä ja sillä selvä.
vai että mies ei halua enää seksiä? Noissa on aika iso ero.
Kuka haluaisi enää edes olla miehen kanssa joka sanoo suoraan ettei halua enää vaimoaan, koska tämä on niin vastenmielinen?? Mikä ratkaisuksi? Vaimo laihduttaa 20 kiloa ja sen jälkeen avioliitto voi hyvin ja MOLEMMAT ovat onnellisia?
No, ei mene noin. Kyllä ne sanat jää kummittelemaan.
ei kenenkään miehen mielestä roikkuva maha, oli se iso tai pieni, voi olla seksikäs. en ymmärrä miksi päästetään itsensä lihoamaan, käytetään raskauksia syynä ja niiden välissä ahmitaan kuitenkin kuin syöttösika.
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.
Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?
Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
BMI 31 eli lievän ja merkittävän rajalla, merkittävän alarajalla. Mutta jos laihtuu 30kiloa niin silloin BMI on 20,7 ja se on jo aika vähän.20 kiloa tässä on liikaa.