Se on tässä sit :(
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.
Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.
Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.
Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(
Kommentit (88)
Aloittajan painoindeksi on n. 31 eli juuri ja juuri noussut lievän ylipainon (25-30) puolelta merkittävän ylipainon alueelle (30-35). Sairaalloiseen ylipainoon on vielä matkaa ja jos saisi vaikka 4kg pois, olisi jo siellä lievän ylipainon alueella. Normaalipainoon on 20kg matkaa, en ole väittänytkään että aloittaja olisi normaalipainoinen, mutta ei tuo hitto vieköön ole mikään syy eroonkaan!!!!
"Kohtalainen ylipaino" vs. "merkittävä ylipaino".
Just saying....
vähän pitkään katsoin uusimman vauva-lehden kuvia. Siinä oli ne keisarinleikkauksella synnyttäneet naiset ja niiden mahat. Avasin lehden yhä uudestaan ja katsoin niitä kuvia, hui!
En tiedä onko se sitten jos normisti synnyttää niin kudokset alkavat itse vetäytyä takaisin kokoon, en tiedä. Mutta ylipainoa oli niillä naisilla, ei sitä mahaa muuten olisi siinä mittakaavassa.
Samalla tavalla ne " kudokset vetäytyy" sektionkin jälkeen, ainakin mulla.
keskiverto palstamamma on vastenmielis ja ilkein ihmistyyppi minkä tiedän. Ettekö osaa antaa empatiaa? Empä ihmmettele koulusurmaajia, jos tuollaisia kovanaamoja on kasvattajat.
Aplle tsemppiä! Miehesi on kusipää.
varmasti ei mieheni pitäisi minua enää yhtä viehättävänä, jos lihoisin 20 kiloa, samoin kuin en minäkään häntä. En ymmärrä, miksi sen takia pitäisi erota. On pelkkää idealismia, että nainen ja mies haluavat toisiaan pelkän ihanan luonteen takia.
varmasti ei mieheni pitäisi minua enää yhtä viehättävänä, jos lihoisin 20 kiloa, samoin kuin en minäkään häntä. En ymmärrä, miksi sen takia pitäisi erota. On pelkkää idealismia, että nainen ja mies haluavat toisiaan pelkän ihanan luonteen takia.
no susta en tiedä, mutta meidän parisuhde perustuu ihan toisille arvoille kuin ulkonäkö. Toki ulkonäölläkin on merkitystä, mutta ei se ole tärkein.
Jos apn mies tosiaan pitää atä lihavana, niin olisi miettinyt, miten asian ilmaisee. On todellakin eroa, kannustaako laihduttamaan vai haukkuuko pystyyn ja uhkailee erolla. Mies taitaa olla todella lapsellinen juntti :(
Ja laihduttaisin. Ihan oman terveyteni takia!
Mutta jos minun mieheni loukkaisi minua noin pahasti, en todellakaan alkaisi sitä katselemaan sen enempää. Enkä juuri hänen takiaan alkaisi laihduttelemaan.
Ja eräille, ettekö ymmärrä, ettei kaikki ole kuin te? Jos jollekin tulee raskauskiloja enemmän kuin vauvan ja muun paino, niin sitten tulee. Hittoako te kiljutte, että ette ymmärrä. Ovatko ihmiset samasta muotista? Onneksi ei!!
Minullakin 3 lasta, syönyt aina normaalisti, liikkunut paljon kultaisennoutajan takia yms. Ja siltikin kiloja tuli enemmän kuin vauvan paino ;)
Minulla on tämän kolmannen lapsen jäljiltä vieläkin kiloja jäljellä, sori, ei tipu niin äkkiä :) Hitaasti ja rauhallisesti.
Ja minun työkin muuten on fyysistä, pitää nostella painoja yms. mutta perhana siltikin ne kilot tulivat. Noh, eipä sillä, pidän sellaista painonnousua täysin normaalina :)
Tavoite (kuten aina) 170/58. Tällä hetkellä 170/68. Enää 10kg :)
no susta en tiedä, mutta meidän parisuhde perustuu ihan toisille arvoille kuin ulkonäkö. Toki ulkonäölläkin on merkitystä, mutta ei se ole tärkein.
Jos apn mies tosiaan pitää atä lihavana, niin olisi miettinyt, miten asian ilmaisee. On todellakin eroa, kannustaako laihduttamaan vai haukkuuko pystyyn ja uhkailee erolla. Mies taitaa olla todella lapsellinen juntti :(
että oma suhteeni perustuu pelkälle ulkonäölle? Itsekin myönnät, että ulkonäöllä on merkitystä, vaikka se ei olekaan tärkeintä. Ei tietenkään ole tärkeintä, mutta ei täysin merkityksetöntäkään. Minusta kuulostaa, että ap on monesti kysynyt mieheltään, mitä tämä ajattelee ap:n lihomisesta, ja mies on kertonut mielipiteensä, joka on sama kuin olisi useimmilla muillakin miehillä. Ei munkaan mies jättäisi minua, jos painaisin 55 kilon sijasta 75 kiloa, mutta taatusti pitää parempana tuota ekaa versiota. Sama toisinpäin.
täällä vain haukutaan kohtalaisen ylipainoista (ei edes mikään sairaalloinen läski!) aloittajaa.
170cm / yli 90kg on kyll yli 30kg ylipainoa, eli ei kohtuullista todellakaan!
Ainakin painoindeksilaskurin mukaan tuossa on "vain" noin 20 kg ylipainoa. Paljon toki sekin.
ei kenenkään miehen mielestä roikkuva maha, oli se iso tai pieni, voi olla seksikäs. en ymmärrä miksi päästetään itsensä lihoamaan,
Puhu sinä vain omasta puolestasi. Minulle ei ole mitään merkitystä sillä, jos joku on lihava, ellei ole sairaalloisen lihava (esim. 171 cm ja 150 kg).
Terveisin mies, jota eivät ihmisten painot kiinnosta.
Jos apn mies tosiaan pitää atä lihavana, niin olisi miettinyt, miten asian ilmaisee. On todellakin eroa, kannustaako laihduttamaan vai haukkuuko pystyyn ja uhkailee erolla. Mies taitaa olla todella lapsellinen juntti :(että oma suhteeni perustuu pelkälle ulkonäölle? Itsekin myönnät, että ulkonäöllä on merkitystä, vaikka se ei olekaan tärkeintä. Ei tietenkään ole tärkeintä, mutta ei täysin merkityksetöntäkään. Minusta kuulostaa, että ap on monesti kysynyt mieheltään, mitä tämä ajattelee ap:n lihomisesta, ja mies on kertonut mielipiteensä, joka on sama kuin olisi useimmilla muillakin miehillä. Ei munkaan mies jättäisi minua, jos painaisin 55 kilon sijasta 75 kiloa, mutta taatusti pitää parempana tuota ekaa versiota. Sama toisinpäin.
"minusta kuulostaa" voi jeesus. Jospa kuitenkni perustaisit jatkossa mielipiteisi faktoille etkä millekään omalle vaistolle. Ääliö
Ap, voimia sinulle kovasti. Varmasti teillä oli suhteessa muutenkin ongelmia, en usko että ylipainoa siihen niinnpaljoa vaikutti. Se ongelma on miehen korvien välissä....
Voi että...iso halaus sinulle, loppupeleissä sun on varmasti parempi olla ilman tuollaista ukkoa....ehkä sä aloit syödäkin liikaa koska et ollut onnellinen hänen kanssaan? Kun hieman toivut erosta niin aloita kuntokuuri, kyllä elämä parantuu huomattavasti kun alat syödä terveellisesti, liikkua ja saada energiaa.
Mun exä sanoi seurustelun alkuaikoina mulle, ettei kestäsisi jos lihon, vaan olis erottava...SIIS MITÄ!? Johan tuo olis pitänyt olla varoitusmerkki henkilön pinnallisuusta ja itsekkyydestä. No parin vuoden yhdessä asumisen jälkeen sitten erottiin ja oli kyllä oikea päätös. Lihonut en, mutta miehen itsekkyys, hellyyden puute ja erilaiset libidot oli ne pahimmat syyt. Hän olisi halunnut seksiä joka päivä, mulle riittää kerran viikossa. Löysin sittemmin minulle sopivan miehen, ja niin voit löytää sinäkin sitten joskus!
Eikö olisi kannattanut ruveta jo aikaisemmin laihikselle? Ihan turhaa kitinää tollainen että tietää itsekin missä mättää ja sitten kun se sanotaan ääneen vihdoin niin sitten vedetään herne nenuu!
Eli et ole uskaltanut koskaan kysyä mieheltäsi, mitä mieltä hän on kiloistasi? Tai jos olet, miehesi ei ole koskaan uskaltanut kertoa totuutta?
yritin vain sanoa, että ehkei ap:n ole tuon takia pakko erota (jos siis ei ole oikeita ongelmia) koska aika monen muunkin mies on varmasti sitä mieltä, että normaalipainoinen nainen on kivempaa katseltavaa kuin merkittävästi ylipainoinen. Siis että se ei tarkoita, että ap olisi ihmisenä paska ja huono, ihminen vain on sellainen eläin, jolle kumppanin ulkonäöllä on yleensä merkitystä. Ainakin mun mies olisi varmasti samaa mieltä minusta kuin ap mies, jos lihoisin monta kymmentä kiloa, eikä se tarkoita, että mies olisi paska tai minä ruma. Millä tavalla mies ilmaisi asian? Kysyitkö itse, vai sanoiko se "saatana läski ämmä, oot hirvee", jos sanoi, niin toki sitten miehessä on jotain vikaa.
Mutta ei enää sen jälkeen kun nuorinkin lapsi on jo yli vuoden vanha.
Se, että sinulle ulkonäkö ei merkitse juuri mitään, ei tee vääräksi sitä että toisille merkitsee. Näin yleistäen naisille on ylipäätään vähemmän merkityksellistä seksi ja seksikkyys parisuhteessa kun taas miehille se on enemmän tai vähemmän oleellista.
Samoin naiset väittävät että raha ei ole tärkeää, vaan rakkaus, eikä he ole niin pinnallisia että keskittyisivät omaisuuden haalimiseen. Kummasti silti jos miestä kohtaa työttömyys, hän tienaa vaimoaan huonommin tai haluaa vaikka vaimon maksavan puolet yhteisistä menoista, koetaan että "hän ei täytä osuuttaan" ja suhde kriisiytyy. Aivan yhtä tekopyhää kuin miesten väittää ettei ulkonäöllä ole väliä, kun SILLÄ ON.
joku, joka kuvitteli sen ulkonäköön tuijottamisen sitten olevan rakkautta, otti ja hermostui. voin edelleen kertoa, ettei ole. se on prinsessaleikkejä. myös miehillä.
ja jos sinä oikeasti olet noin pinnallinen, että suhteesi kriisiytyisi, jos kumppanisi jäisi työttömäksi, niin voin sanoa, että prinsessaleikit vain muuttuvat lapsellisemmiksi. rakkauden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
työttömyys tai sairastaminen ovat kyllä kriisi sinällään, mutta suhteeseen se vaikuttaa vain kaltaisillasi "kyllä ulkonäöllä on elämää suurempi merkitys" -ihmisillä.
joku, joka kuvitteli sen ulkonäköön tuijottamisen sitten olevan rakkautta, otti ja hermostui. voin edelleen kertoa, ettei ole. se on prinsessaleikkejä. myös miehillä.ja jos sinä oikeasti olet noin pinnallinen, että suhteesi kriisiytyisi, jos kumppanisi jäisi työttömäksi, niin voin sanoa, että prinsessaleikit vain muuttuvat lapsellisemmiksi. rakkauden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
työttömyys tai sairastaminen ovat kyllä kriisi sinällään, mutta suhteeseen se vaikuttaa vain kaltaisillasi "kyllä ulkonäöllä on elämää suurempi merkitys" -ihmisillä.
se jolle vastasit, mutta mielestäni olet vähän naiivi. Ihannemaailmassa parisuhteet olisi tuollaisia, mutta reaalimaailmassa ei. Ehdotonta rakkautta ei saa kuin äidiltä (eikä niiltäkään kaikilta) ja Jumalalta, jos on uskovainen.
Se, että sinulle ulkonäkö ei merkitse juuri mitään, ei tee vääräksi sitä että toisille merkitsee. Näin yleistäen naisille on ylipäätään vähemmän merkityksellistä seksi ja seksikkyys parisuhteessa kun taas miehille se on enemmän tai vähemmän oleellista.
Samoin naiset väittävät että raha ei ole tärkeää, vaan rakkaus, eikä he ole niin pinnallisia että keskittyisivät omaisuuden haalimiseen. Kummasti silti jos miestä kohtaa työttömyys, hän tienaa vaimoaan huonommin tai haluaa vaikka vaimon maksavan puolet yhteisistä menoista, koetaan että "hän ei täytä osuuttaan" ja suhde kriisiytyy. Aivan yhtä tekopyhää kuin miesten väittää ettei ulkonäöllä ole väliä, kun SILLÄ ON.