Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän ihmisiä, jotka toivovat tekevänsä kirjan?

Vierailija
09.02.2012 |

Haluan taittaa ja suunnitella heille, jotka tarvitsevat siinä apua. Kokemusta on myös painoalalta, joten ns yhteydenpito sinnepäinkin onnistuisi asiakkaan puolesta.

Mutta missä piileksivät tavalliset ihmiset, jotka haluavat tehdä kirjoja vaikka vain itsensä iloksi tai pienpainoksia?

Kirjoja = runokirjoja, muistelmia, kokoomateoksia, mitä vain...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäksesi osingoille, jos kirja päätyy julkaistavaksi ja myyntiin?

Mutta ei, minä haluan tuoda 'normaalien' ihmisten teoksia esiin, jotka eivät välttämättä edes kaipaa mainetta ja mammonaa vaan oman tuotoksensa, ideansa ja ajatuksensa kauniisti paperille ja kansiin. Mikään ei toki estä saattamasta kirjoja myös kaupalliseen virtaan, mutta se ei ole lähtökohtani.

Toki, tarvitsen kompensaation työstäni, mutta teen muutakin kuin vain tätä.

Alkuperäiset vastaajat varmaan jo unohtivat tämän ketjun, mutta pitää palata myöhemmin asiaan. :) Haluan uskoa että pöytälaatikkokirjailijoita on siellä, minun pitää vain löytää teidät...

ap

Vierailija
2/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitten joskus... Ekaa kirjaa alotin kirjottaa jo ala-asteella. Ehkä joskus saan semmosen valmiiksi asti. Pisin oli jo 75 sivunen mutta tavallaan "kasvoin ohi" aiheesta ennenkuin sain sen valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitten joskus... Ekaa kirjaa alotin kirjottaa jo ala-asteella. Ehkä joskus saan semmosen valmiiksi asti. Pisin oli jo 75 sivunen mutta tavallaan "kasvoin ohi" aiheesta ennenkuin sain sen valmiiksi.

"käsikirjoitusta" tehty 10v:nä, harmi ettei ole enää tallessa:) 100 sivua sain naputeltua kirjoituskoneella. Rakastan kirjoittamista ja mielikuvitusta riittää:D

5

Vierailija
4/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnittelen sitä asiaa!

Vierailija
5/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos se kirjan kirjoittaminen kestää, sillä et osaa edes kirjoittaa suomea. "alotin kirjottaa" "semmosen" "ennenkuin"

Vierailija
6/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi samalla minulle ns.psykoterapiaa.

Rankka lapsuus ja paljon vaikeita kokemuksia takanapäin. Vastonkäymisiä jollaisista ei monilla tietoakaan...

Mutta yksin en tähän pysty. Minua kiinnostaisi kertoa tarinani jollekin, joka avustaisi samalla kirjan kirjoittamisessa. Toivottavasti tulevaisuudessa jotain kiinnostaisi yhteinen projekti.

Vierailija
7/10 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nettisivut ja tmi pystyyn :)!

Vierailija
8/10 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin toivon vieläkin saavani kustannussopimuksen, mutta...

t. väärinymmärretty nero ;)

Vierailija
9/10 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ranskalaisen) ystävän kanssa kuvallinen keittokirja ranskalaistyylisistä ruokaohjeista, materiaali on kasassa - taittoapua kaivataan.

Itse myös olen aina kirjoittanut, haluaisin tehdä kirjan eräistä elämän kipeistä valinnoista mutta en ihan vielä - liian paljon sellaista mitä ei halua julki ihan vielä tässä vaiheessa.

Vierailija
10/10 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäksesi osingoille, jos kirja päätyy julkaistavaksi ja myyntiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä