Kateellisia Jennille?
Naiset moittivat ja 'puukottavat' Jenniä. Syy on selvä: se on kateutta alfa-uroksesta. Ikiaikaiset vietit siellä taustalla vain jylläävät.
Kommentit (25)
Naiset moittivat ja 'puukottavat' Jenniä. Syy on selvä: se on kateutta alfa-uroksesta. Ikiaikaiset vietit siellä taustalla vain jylläävät.
Kyllä, olen samaa mieltä. Nämä av-palstalla mesoavat mammat, jotka keksimällä keksivät jotain urputettavaa Jennistä, olisivat takuulla mielellään itse Jenninä Jennin paikalla (jos olisi painoa puolet vähemmän, hieman käytöstapoja ja ymmärrystä)
Jokerilta näyttävä pygmi-isoisä, joka on ylimielinen, kärttyisä pappara, jolla keskinkertaista huonompi koulumenestys ja jonka toimet ja tekemiset viittaavat lähinnä juoksupojan rooliin pääoman palveluksessa.
Ikiaikaiset vietit taitaa jyllätä itsellänikin, kun koen vetoa lähinnä ikäisiini miehiin, jotka kykenevät asettumaan heikomman asemaan ja huolehtimaan myös niistä, jotka eivät itse siihen pysty. Mikä lie vietti tämäkin!?!
ja aviomies joka julkisesti kehuskelee sillä että vaimonsa ei tarvitse muuta juttuseuraa kuin oman miehensä! Kivan dominoiva luonne.
en ole kateellinen, en haluisi olla hän! Ihan fiksun oloinen nainen ja vielä ihan hyvän näköinenkin. Hieno pari edustamassa Suomea, Jenni varsinkin! Toivon että heillä on aito ja rakastava suhde...
mutta ulkomailla asuneena ja tosi vähän Suomen asioita seuranneena, olen hämmästynyt kuinka nuori Jenni oikeasti onkaan :) Kuvista päätellen olisin luullut vanhemmaksi.. Eli hän on ikäiseni ja isäni on vain hiukan Saulia vanhempi. En osaisi edes kuvitella itselleni Saulin ikäistä miestä =)
Mutta näinhän se menee, että jokainen tyylillään ;)
Jokerilta näyttävä pygmi-isoisä, joka on ylimielinen, kärttyisä pappara, jolla keskinkertaista huonompi koulumenestys ja jonka toimet ja tekemiset viittaavat lähinnä juoksupojan rooliin pääoman palveluksessa.
Ikiaikaiset vietit taitaa jyllätä itsellänikin, kun koen vetoa lähinnä ikäisiini miehiin, jotka kykenevät asettumaan heikomman asemaan ja huolehtimaan myös niistä, jotka eivät itse siihen pysty. Mikä lie vietti tämäkin!?!