Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeinkin tämä sanotaan ääneen: Haaviston homous ratkaisi vaalituloksen

Vierailija
06.02.2012 |

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä Haavisto poikkea valtavirrasta sen verran monella tavalla etten häviötä laittaisi yksin homouden piikkiin.

Haavisto on

-homo

-sivari

-vihreä

-kasvissyöjä

-ei kuulu kirkkoon

Nuo nyt aluksi tulee mieleen. Mun mielestä olisi ollut ylivoimaisesti pätevämpi ja parempi presidentiksi, mutta enemmistö oli eri mieltä. Mutta tosiaan uskoisin että enemmän ääniä menetti vihreiden jäsenkirjan kuin homouden takia.

kaunisteli saavutuksiaan, piilotteli kouluttamattomuuttaan, peitteli sitä miten tuli valituksi poliittisilla hyväveli-erivapauksilla virkoihinsa ja salasi asuntomyyntivoittonsa.

Vierailija
22/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapseni kasvavan maailmassa jossa heterot on vähemmistö ja homous on normaalia.

Mikä ihmeen homomuoti?

Miten niin homous on epänormaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homous ei ollut ratkaiseva tekijä tässä, mutta suurimmalle osalle oli.

Minun tuttavapiirissäni äänestettiin aivan säännönmukaisesti Haaviston homoutta VASTAAN eli valittiin Niinistö, koska Haavisto on homo.

Vierailija
24/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapseni kasvavan maailmassa jossa heterot on vähemmistö ja homous on normaalia.

Katopas, anoppini on eksynyt tänne! Tiedätkö vai aavistatko, että poikasi on (kaappi)homo? Siitähän outo mielipiteesi johtuu, koska et ole uskovainenkaan?

Vierailija
25/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä Haavisto poikkea valtavirrasta sen verran monella tavalla etten häviötä laittaisi yksin homouden piikkiin.

Haavisto on

-homo

-sivari

-vihreä

-kasvissyöjä

-ei kuulu kirkkoon

Nuo nyt aluksi tulee mieleen. Mun mielestä olisi ollut ylivoimaisesti pätevämpi ja parempi presidentiksi, mutta enemmistö oli eri mieltä. Mutta tosiaan uskoisin että enemmän ääniä menetti vihreiden jäsenkirjan kuin homouden takia.

kaunisteli saavutuksiaan, piilotteli kouluttamattomuuttaan, peitteli sitä miten tuli valituksi poliittisilla hyväveli-erivapauksilla virkoihinsa ja salasi asuntomyyntivoittonsa.

Vierailija
26/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pienelle osalle ihmisistä homous ei ollut ratkaiseva tekijä tässä, mutta suurimmalle osalle oli.

Minun tuttavapiirissäni äänestettiin aivan säännönmukaisesti Haaviston homoutta VASTAAN eli valittiin Niinistö, koska Haavisto on homo.

Omassa tuttavapiirissä tälläistä en ole huomannut. Vaikka täytyy myöntää että olen puhunut asiasta vain yhden Niinistön äänestäjän kanssa ja hän sanoi että äänestäisi Haavistoa jos hän olisi hetero...

Vierailija
27/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homous ei ollut ratkaiseva tekijä tässä, mutta suurimmalle osalle oli. Minun tuttavapiirissäni äänestettiin aivan säännönmukaisesti Haaviston homoutta VASTAAN eli valittiin Niinistö, koska Haavisto on homo.

Tässähän äänestettiin Suomelle presidenttiä, eikä esimerkiksi ollut tarkoitus ilmaista omaa homokammoaan tai tyhmyyttään.

Vierailija
28/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viherpipertäjäidealismi kylläkin.

Uskoin Niinistön olevan parempi Suomen talouden kannalta (mm. pressan viennin editämismatkat jne.) ja edistävän enemmän Suomen taloutta kuin Haaviston.

Vierailija
29/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homous ei ollut ratkaiseva tekijä tässä, mutta suurimmalle osalle oli. Minun tuttavapiirissäni äänestettiin aivan säännönmukaisesti Haaviston homoutta VASTAAN eli valittiin Niinistö, koska Haavisto on homo.

Tässähän äänestettiin Suomelle presidenttiä, eikä esimerkiksi ollut tarkoitus ilmaista omaa homokammoaan tai tyhmyyttään.

Juuri sitä monet vaikuttivat tekevän. Äänestävän homoutta vastaan, ilmaisten "fiksuja" kommentteja kuten "En halua että linnan juhlissa 2 homoa ottaa vieraita vastaan", "En halua että ulkomailla nauretaan meille koska meillä on homo pressa" tms ja siksi äänestivät Niinistoä, vaikkeivat muuten häntä olisi äänestäneet. Näistä suivaantuneena kävin antamassa ääneni Haavistolle ja julistinkin sen kovaan ääneen mm. Facebookissa.. Vaikka oikeasti mulle ei ollu herttasen hevonp*skan väliä että kumpi voittaa. Ekalla kierroksella en edes äänestänyt..

Vierailija
30/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% kavereista kammosi hänen homouttaan. Sinänsä minulle oli melko sama, kummasta tulee presidentti - hyviä ehdokkaita he olivat molemmat.

Vierailija
31/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 syy siihen, että äänestin Haavistoa oli tuo muiden homopuhe. Ennen meillä oli muotia vihapuhe, nyt kai sitten homopuhe?

Mun mielestä kakkoskierroksella oli 2 parasta ehdokasta, aluksi meinasin jättää äänestämättä.

Joku kommentoi, että homopressa tekisi Suomesta Sodoman (?) eikä enää lisäännytä. Miten paljon ja miten tyhmiä ihmisiä tässä maassa asuu?

Vierailija
32/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä maa olisi kaivannut enemmän suvaitsevaisuuspuhettä kaikkien vihapuheiden jälkeen!

Vierailija
33/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi, että homopressa tekisi Suomesta Sodoman (?) eikä enää lisäännytä. Miten paljon ja miten tyhmiä ihmisiä tässä maassa asuu?

Kyllä tää internet saa ihmettelemään että miten helvetissä ihmislaji on päässyt näin pitkälle kun on tuollaiset laumat aivan valtavan tyhmiä yksilöitä. Kai fiksut sitten onnistuu kompensoimaan riittävästi, mutta ei voi kuin ihmetellä ja sääliä.

Vierailija
34/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tuttavissani kukaan noin puhunut, ja moni äänesti Niinistöä. Kuten minäkin, ja todellakin siksi, että Niinistö oli parempi.

Vierailija
35/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että KAIKKI Niinistöä äänestäneet olisivat äänestäneet Haaviston homoutta vastaan. Mutta olisi naiivia väittää, että tälläisiä ihmisiä ei ole. Heitä on paljon: ihan omalla naamallaan telkkarissa vaalien alla useat totesivat näin. Olen kuullut ihan livenä näitä "en voi äänestää homoa" -kommentteja niin lestadiolaisten kuin koulutettujen helsinkiläisten suusta.

Vierailija
36/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ihan livenä näitä "en voi äänestää homoa" -kommentteja niin lestadiolaisten kuin koulutettujen helsinkiläisten suusta.

Vierailija
37/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai osaa perustella sen? Vai onko homovastaiset ihan imbesillejä homoja itsekin?

Vierailija
38/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on varmaan ollut äänikuningas eduskuntavaaleissa, kun on niin suosittu ja kertakaikkisen ylivertainen?

EI. Jostain syystä ei ole se suosio ollut suurta, ennen kuin nyt. Nyt hänestä rakennettiin somessa ILMIÖ - ja hölmöt meni retkuun.

Kyllä mä luulen, että tuolla homoteemalla tuli niitä ääniä enemmän kuin meni. Aika näyttää, mutta en usko mihinkään pysyvään. Sisältö ei riitä. Bb-porukkakin painuu unholaan aika pian, kun ohjelma loppuu ;)

Vierailija
39/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on varmaan ollut äänikuningas eduskuntavaaleissa, kun on niin suosittu ja kertakaikkisen ylivertainen? EI. Jostain syystä ei ole se suosio ollut suurta, ennen kuin nyt. Nyt hänestä rakennettiin somessa ILMIÖ - ja hölmöt meni retkuun. Kyllä mä luulen, että tuolla homoteemalla tuli niitä ääniä enemmän kuin meni. Aika näyttää, mutta en usko mihinkään pysyvään. Sisältö ei riitä. Bb-porukkakin painuu unholaan aika pian, kun ohjelma loppuu ;)

Ilmiö oli kyllä, mutta mielestäni siinä haluttiin suvitsevampaa Suomea. Lukekaas näitä meidän kirjoituksia - kenen mielestä olemme jo tarpeeksi suvaitsevaisia??? Ja mitä vikaa on olla homo?

Vierailija
40/55 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viherpipertäjäidealismi kylläkin. Uskoin Niinistön olevan parempi Suomen talouden kannalta (mm. pressan viennin editämismatkat jne.) ja edistävän enemmän Suomen taloutta kuin Haaviston.