En voi sille mitään, että presidentin puoliso puistattaa minua
Mahtaakohan homofoobikoista tuntua jotenkin tältä? Saan kylmiä väristyksiä aina nähdessäni Haukiosta kuvia tai lukiessani häntä koskevia kirjoituksia - puhumattakaan siitä, jos näen hänet televisiossa.
Ja turha rynnätä heittelemään "mitäs katsot" -kommentteja. Olen ottanut asiakseni tutustua Haukiota koskevaan materiaaliin, koska toivon että ällötys laantuisi kun opin tuntemaan ja tietämään hänestä enemmän.
Mutta kun kaikki hänessä tuntuu niin kovin vieraalta, ja lehtijuttujen lukeminenkin tuntuu tuskalliselta.
Kommentit (29)
kuuden vuoden päästä sun ei ehkä tarvii enää ällötellä?
Mahtaakohan homofoobikoista tuntua jotenkin tältä? Saan kylmiä väristyksiä aina nähdessäni Haukiosta kuvia tai lukiessani häntä koskevia kirjoituksia - puhumattakaan siitä, jos näen hänet televisiossa.
Ja turha rynnätä heittelemään "mitäs katsot" -kommentteja. Olen ottanut asiakseni tutustua Haukiota koskevaan materiaaliin, koska toivon että ällötys laantuisi kun opin tuntemaan ja tietämään hänestä enemmän.
Mutta kun kaikki hänessä tuntuu niin kovin vieraalta, ja lehtijuttujen lukeminenkin tuntuu tuskalliselta.
Olet lesbo, jolla morkkis häviöstä?
En halua morkata, mutta mulle jäi varsinkin ryhmätyötilanteista mielikuva aika huumorintajuttomasta ja helposti hermostuvasta perfektionistista. Asioiden piti mennä aina just suunnitellusti ja kaikenlainen tilannekomiikka oli Jennille ihan vieras juttu.
Sellainen fiilis on että Sauli joutuu varmaan tyynnyttelemään häntä usein, jos luonne on edelleen samanlainen.
Mä en kyllä oikein ymmärrä ällötystäsi. Jennihän on ihan nätti nuori nainen.
ja tulee sellaset vibat, että se peittelee jotain. Se hymykin on niin etäinen ja teennäinen. Hrr.
Mä en kyllä oikein ymmärrä ällötystäsi. Jennihän on ihan nätti nuori nainen.
ja näköinen, korkeat ja kimaltavaksi meikatut poskipäät korostavat muovisuutta. Mutta ei kai se sitä pohjimmiltaan ole..
hanki ap elämä. Toivoo Haaviston nimen äänestyslappuun raapustanut.
mikään ihme ettei Haavisto pärjännyt jos kannattajat kirjoittaa lappuun ehdokkaan nimen... huoh.
koita hakea jotain vertaistukea tai lääkitys