Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sille mitään, että presidentin puoliso puistattaa minua

Vierailija
06.02.2012 |

Mahtaakohan homofoobikoista tuntua jotenkin tältä? Saan kylmiä väristyksiä aina nähdessäni Haukiosta kuvia tai lukiessani häntä koskevia kirjoituksia - puhumattakaan siitä, jos näen hänet televisiossa.

Ja turha rynnätä heittelemään "mitäs katsot" -kommentteja. Olen ottanut asiakseni tutustua Haukiota koskevaan materiaaliin, koska toivon että ällötys laantuisi kun opin tuntemaan ja tietämään hänestä enemmän.

Mutta kun kaikki hänessä tuntuu niin kovin vieraalta, ja lehtijuttujen lukeminenkin tuntuu tuskalliselta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita hakea jotain vertaistukea tai lääkitys

Vierailija
22/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden vuoden päästä sun ei ehkä tarvii enää ällötellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan homofoobikoista tuntua jotenkin tältä? Saan kylmiä väristyksiä aina nähdessäni Haukiosta kuvia tai lukiessani häntä koskevia kirjoituksia - puhumattakaan siitä, jos näen hänet televisiossa.

Ja turha rynnätä heittelemään "mitäs katsot" -kommentteja. Olen ottanut asiakseni tutustua Haukiota koskevaan materiaaliin, koska toivon että ällötys laantuisi kun opin tuntemaan ja tietämään hänestä enemmän.

Mutta kun kaikki hänessä tuntuu niin kovin vieraalta, ja lehtijuttujen lukeminenkin tuntuu tuskalliselta.

Olet lesbo, jolla morkkis häviöstä?

Vierailija
24/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua morkata, mutta mulle jäi varsinkin ryhmätyötilanteista mielikuva aika huumorintajuttomasta ja helposti hermostuvasta perfektionistista. Asioiden piti mennä aina just suunnitellusti ja kaikenlainen tilannekomiikka oli Jennille ihan vieras juttu.

Sellainen fiilis on että Sauli joutuu varmaan tyynnyttelemään häntä usein, jos luonne on edelleen samanlainen.

Vierailija
25/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oikein ymmärrä ällötystäsi. Jennihän on ihan nätti nuori nainen.

Vierailija
26/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee sellaset vibat, että se peittelee jotain. Se hymykin on niin etäinen ja teennäinen. Hrr.

Vierailija
27/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oikein ymmärrä ällötystäsi. Jennihän on ihan nätti nuori nainen.

Vierailija
28/29 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näköinen, korkeat ja kimaltavaksi meikatut poskipäät korostavat muovisuutta. Mutta ei kai se sitä pohjimmiltaan ole..

Vierailija
29/29 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ap elämä. Toivoo Haaviston nimen äänestyslappuun raapustanut.

mikään ihme ettei Haavisto pärjännyt jos kannattajat kirjoittaa lappuun ehdokkaan nimen... huoh.