Suvaitsevaisuudesta
Aika huvittavaa ja jopa hieman loukkaavaa on se, että Haavistolaiset ovat omineet "suvaitsevaisuuden" omaan kampanjaansa. Suomi ei ollut valmis plaaplaa jne. kommentteja satelee nyt. Heiltä vain unohtuu se tosiasia, että suomessa on viimeiset 12v ollut niin suvaitsevainen presidentti, että Pekka hänen rinnallaan näyttää pilottitakkiselta pulipäältä. Suomalaiset vain sattuivat haluamaan seuraavaksi 6 vuodeksi(käytännössä 12) erilaisen presidentin. Konservatiivisen ja jämäkän arvojohtajan.
Kommentit (4)
sun mielikuvitusmaailmaasi, mutta EI OLE OLEMASSA MITÄÄN HAAVISTOLAISIA.
Jokainen näissä vaaleissa äänestänyt on omanlaisensa yksilö ja persoona, ja niin paljon kuin oletkin mieltynyt niputtamiseen, lokeroimiseen ja yleistämiseen niin se ei päde!
Sun teksti on kiusallisen ahdasmielistä ja mun mielestä teet nyt pelkästään hallaa Niinistön kannattajille näillä toistuvilla ja toistuvilla suvaitsevaisuus-pilkka aloituksillasi.
sun mielikuvitusmaailmaasi, mutta EI OLE OLEMASSA MITÄÄN HAAVISTOLAISIA.
Jokainen näissä vaaleissa äänestänyt on omanlaisensa yksilö ja persoona, ja niin paljon kuin oletkin mieltynyt niputtamiseen, lokeroimiseen ja yleistämiseen niin se ei päde!Sun teksti on kiusallisen ahdasmielistä ja mun mielestä teet nyt pelkästään hallaa Niinistön kannattajille näillä toistuvilla ja toistuvilla suvaitsevaisuus-pilkka aloituksillasi.
Olen ihan tyytyväinen presidenttivalintaan, mutta tämä naurettava pilkkaaminen vois tosiaan jo lakata.
olen huvittuneena seurannut. Itse äänestin Niinistöä, en vastalauseena homoudelle tai köyhille tai maahanmuuttajille tai mitä hyvänsä, vaan koska koin, että Niinistöstä tulee parempi presidentti seuraavaksi kuudeksi vuodeksi, esim. taloudellisen osaamisen vuoksi.
asiassa näiden kahden välillä (Halonen/Haavisto) olisi voinut sanoa, että toinen on toista suvaitsevampi? Ehkä se, että Tarja on nainen, luo enemmän tasa-arvoisen kuvan hänestä.