Mitä itse tykkäisit?
Mietin olenko nipo?
Meillä pitkä parisuhde takana ja molemmat viihdytään kotona. Mies käy kerran pari vuodessa työporukan juhlissa, jolloin juo. Itse käyn suunnilleen saman verran lähinnä kavereiden kotona olevissa "kotipippaloissa". Joskus yksin, joskus miehen kanssa.
Periaate on se, että yöksi tullaan kotiin, poikkeuksena yksi miehen työporukan bileviikonloppu, jossa oltiin 1 yö hotellissa.
Itse olen myös matkustellut yksin lasten kanssa, (miestä ei kiinnosta ulkomaan reissut). Ja näillä reissuilla en biletä, vaan mennään lasten kanssa, lasten ehdoilla ja yleensä ollaan jo klo 21 nukkumassa.
Mies on pelaillut jo vuosia netissä ja tutustunut porukkaan, jonka kanssa kimpassa pelaavat. Tyypit ovat ympäri suomea. Pitävät aina välillä jonkun luona bileviikonloppuja ja vinkuvat miestä jatkuvasti mukaan. Ilmeisesti suurinosa on parikymppisiä.
Nyt heillä taas bileet ja soittelevat miehelleni, kuinka olisi kiva kun hän olisi sielä heidän kanssaan ryyppäämässä ja pelaamassa ja sitten yöllä mentäisiin baariin metsästämään naisia.
Mies totesi, että juhannuksena voisi kehittää jotain ja katsoa jos hän pääsisi esim. 4 päiväksi sinne heidän kanssaan pelaamaan ja ryypiskelemään.(matka on niin pitkä, siksi 3-4 päivää)
Sanoin miehelle, että todellako kuvittelee juhannuksena lähtevänsä tuntemattomien parikymppisten luo ryyppämään 4 päiväksi???
Mies totesi etteikö hän kerran vuodessa saa tehdä mitä huvittaa, että kyllähän mäkin reissaan ympärimaailmaa silloin kun itseäni huvittaa.
Totesin, että pikkasen eriasia lähteä lasten kanssa reissuun kuin, 4 päiväksi ryyppäämään tuntemattomien ihmisten kanssa toiselle puolelle suomea..
Ei kuulemma ole..
Mun mielestä vaan perheellinen ihminen, oli sitten mies tai nainen, ei lähde toiselle puolelle suomea ryyppäämään viikoksi ventovieraiden kanssa.
Kommentteja??
Kommentit (5)
Perheelliset ei rällästä ainakaan noin montaa päivää putkeen. Mun mies ei todellakaan lähtisi, suurimpana syynä siihen on tosin hänen alkoholiongelmansa. En yksinkertaisesti jaksaisi olla huolesta sairaana neljää päivää ja miettiä, missä ojassa se makaa ja tuleeko se kotiin lainkaan.
Ja mitä ihmeen naisia metsästämään baariin? Tuossa jo lause, joka saisi minut näkemään punaista. Eijei. Jos haluaa elää kuin sinkku, olkoon sitten sinkku. Vai voisitko sinä lähteä puoleksi viikoksi ryyppäämään tuntemattomien kanssa? Mitähän mies tuumaisi, kun hoitelisi lapset yksin? Nii-i. Helvetti että ottaa aivoon tuollaiset miehet.
ja sano että hauskaa reissua! Saa ukko vähän perspektiiviä siihen miten vertaa sun "lomia" omiin lomiinsa.
Ymmärrän sinänsä miestäkin, sillä kaipaa välillä selkeästi lomaa meistä kaikista, mutta ei ole oikein paikkaa mihin mennä, esim mökkiä.
Mutta ryyppäämässä 4 päivää ventovieraiden kanssa, ei mielestäni ole oikea ratkaisu. Varsinkaan kun mies ei normisti juo, niin olisin todella huolissani missä kunnossa on ja missä katuojassa.
Kerran työpaikan bileillan jälkeen sammui helsingin keskustaan talvipakkasilla, jonka jälkeen olen aina hakenut hänet tai hän on tullut taksilla kotiin.
Minun seurassani mies ei ole koskaan liian kännissä/kännissä ylipäätään, mutta ilmaisen viinan bileet saa juomaan ihan liikaa, eikä kontrolli pelaa.
Ap
ja sano että hauskaa reissua! Saa ukko vähän perspektiiviä siihen miten vertaa sun "lomia" omiin lomiinsa.
tässähän oli ideaa!! :D
todellakin lapset mukaan, tai muuten jää kotiin. Mulla on jo aikuiset lapset ja avioliittoakin takana jonninverran, mutta ei ois meillä ikinä onnistunut, tosin ei onnistuis vieläkään. Tosin en ymmärrä ollenkaan miestäsi, että voisi edes ajatella moista.