Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia spiritismin pelaamisesta

Vierailija
01.02.2012 |

Teininä olen pelannut, ja nyt on alkanut jotenkin kiehtoa ajatus, josko kaivaisin ouija-laudan esiin. Mutta kenelle kaverille kehtaan tällaista ehdottaa?

Silloin se toimi ihan hyvin, mutta vastasi "piru" kun kysyttiin kuka siellä, vaikka yritettiin vain pyyttää jotain vainajahenkeä. Kerran kysyin: kuka on valehtelija? Vastasi: sinä.

Pelkoja ym. ei jäänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en välttämättä henkiin uskokaan, lasi kuitenkin liikkuu; ehkä saan siinä kontaktin sitten johonkin alitajuntaan tms. Tai kollektiiviseen "tajuntaan", jos siinä on monta pelaajaa. Yksin se ei toimi, olen kokeillut sitäkin.

Vierailija
2/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en usko henkiinkään. Mistä niitä "peli"lautoja saa hankittua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riisunut kultaisen ristini ennen aloittamista, koska mitään ristiin viittaavia koruja ei saanut olla. "Pelaamisen" aikana pöydällä ollut kynttilä poltti ainoastaan minun kättäni, vaikka meitä oli 7 jotka pitelimme lasia ja kynttilä oli kaukana kämmenistämme. Nykyään aistin edelleen henkiä jotka pelottavat minua, mutta toisaalta mitään pahaa minulle tai perheelleni ei ole käynyt.

Neuvoni: Älä pelaa! Se ei ole kiinnostuksen arvoista, ei ikinä tiedä mitä henkiä saa houkuteltua luokseen..

Vierailija
4/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kun en sitä selkeästi maininnut.

-8-

Vierailija
5/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hankkia netistä, googlaa ouija-lauta. Maailmankuvaani ei kuulu kristillinen saatana. Sen sijaan ajattelen "saatanan" olevan voimakas, energinen, seksuaalinen voima, ei paha eikä hyvä kuten ei jumalakaan.

Vierailija
6/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko mikään mennyt kuten lauta sanoi?

Vierailija
7/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko mikään mennyt kuten lauta sanoi?

Kysyimme aivan peruskysymyksiä (onko täällä ketään henkiä, haluatteko ottaa yhteyde meihin jne) mutta jouduimme lopettamaan käteeni tulleiden palovaurioiden takia. Hetkeä aiemmin olimme kuulleet kolauksen huoneen ulkopuolelta, mutta se saattoi olla mitä vain sillä pelasimme kerrostalossa jossa kolaukset ja muut äänet ovat tavallisia.

Vierailija
8/8 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nykyisin tietynlainen henkien läsnäolon tunteminen saa minut ahdistumaan ja kadun peliin osallistumista, niin en usko henkien voivan tehdä minulle (tai perheelleni, olen nykyään vaimo ja äiti) pahaa. Se oli nuoruude typeryyttä, mitä en ikinä suositelisi kenellekään, enkä tekisi enää uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi