Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö valtion maksaa viallisten rintaimplanttien poistosta aiheutuneet kustannukset?

Vierailija
01.02.2012 |

Monilla näistä ns. turhilla julkkiksilla ei ole rahaa poistattaa implanttejaan, kun joku juorulehti on ne heille kustantanut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoksen, jossa vialliset implantit on asennettu.

Vierailija
2/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos asennus olisi tapahtunut suomalaisessa sairaalassa, niin viimekädessä rahat tulisivat Suomen valtiolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä jos turhamaisuuttaan haluaa kumitissit ja ne on vialliset, niin ihan itse saa poistatuksen maksattaa. Jos ei ole varaa niin voivoi.

Ihmeellistä kun kaikki pitäis saada jonkun muun maksettavaksi.

Vierailija
4/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos implantti on asennettu esteettisistä syistä eikä esim. rintasyöpäleikkauksen jälkeen. Kyllä ne riskit on itse kannettava ja vaadittava korvauksia klinikalta joka leikkauksen on tehnyt.

Vierailija
5/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä jos turhamaisuuttaan haluaa kumitissit ja ne on vialliset, niin ihan itse saa poistatuksen maksattaa. Jos ei ole varaa niin voivoi. Ihmeellistä kun kaikki pitäis saada jonkun muun maksettavaksi.

Kyse on asikkaan, valmistajan ja asentajan välisestä korvauskysymyksestä, jossa valtiolla ei ole osaa eikä arpaa!

Vierailija
6/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä jos turhamaisuuttaan haluaa kumitissit ja ne on vialliset, niin ihan itse saa poistatuksen maksattaa. Jos ei ole varaa niin voivoi. Ihmeellistä kun kaikki pitäis saada jonkun muun maksettavaksi.

Kyse on asikkaan, valmistajan ja asentajan välisestä korvauskysymyksestä, jossa valtiolla ei ole osaa eikä arpaa!

Vierailija
7/7 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtio on ne vialliset lisäosat asentanut, niin tietysti.

Jos on käyty virolaisella klinikalla, niin klinikka vastaa omista mokistaan. Julkisuustyrkyt osaavat varmasti rahastaa korjausleikkauksistakin, jos ja kun klinikalla ei ole vakuutusasiat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi