Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten joskus kaikki ystävät tuntuu niin raskailta ettei jaksaisi kenenkään kanssa olla tekemisissä?
30.01.2012 |
Tiedän että minulla on jonkin sortin uupumusta ja varmaan lievää masennustakin mutta kun tällä hetkellä on olo että kaikki ihmiset ja tekemiset ja tekemättä jättämiset ottaa päähän. Olen ottanut myös etäisyyttä ystäviin ja kavereihin kun tuntuu että olen monelle vaan paskojen kaatopaikka. Kuuntelen ja otan kaikki paskat vastaan mutta kun tulee minun vuoro puhua, kukaan ei jaksa kuunnella tai ole kiinnostunut.
Ja kun tuntuu että ellen minä järjestä tapaamisia, treffejä, kahvitteluja yms. niin kukaan muukaan niitä järjestä.
Nyt loppu. En jaksa enää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tai minä kirjoitin tämän.
Kirjoitin tänne otsikolla Liian vahva joku aika sitten. Olen hämmentyneenä täällä pohtinut elämääni muutamankin viikon. Kukaan ei soita, ei poikkea käymään yms, jos minä en ole aloitteentekijä. Ja toisaalta en kaipaakaan kaikkia niitä ihmisiä, koska tuntui, että vaan imevät musta kaiken energian.
Itse ole sellainen kaamosmasentuja, pimeä aika uuvuttaa ja elämässä tosiaan kaikenlaista rankkaa ja vaativaa muutenkin. Odotan kevättä, silloin piristyy aina moni kaveruussuhdekin, kun illat on valoisampia ja on mukava olla ulkona.