Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko käsitöitä netistä?

Vierailija
30.01.2012 |

Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn itsetekemiäni tuotteita.

Mitä sinä toivoisit löytäväsi nettiliikkeestä, joka tarjoaa käsinneulottuja ja -virkattuja tuotteita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä viestin aloittaja!

Jos olet myymässä neulottuja ja virkattuja tuotteita, niin voisit ehdottaa töitäsi kaupattavaksi myös toiseen käsitöitä myyvään nettiliikkeeseen, joka on vastikään perustettu. Liikkeen perustaja etsii eri käsityöntaitajien töitä myytäväksi verkkokauppansa kautta.

Näin sinullakin olisi laajemmat myyntikanavat. :) Tämän verkkokaupan pitäjä valmistaa itse mm. keramiikka esineitä ja tekee tilaustöinä muotokuvia ja kuvataidetta.

Tämä tiedoksi myös muille taitaville käsityön tekijöille, jos tahtoo lisää myyntiväyliä! :)

Kysyit, että mitä virkattuja tuotteita toivoisin löytäväni, niin lämpimät tossut voisivat ainakin kiinnostaa, jotkin persoonallisen näköiset.

Käsitöitä arvostan, sillä ne usein kestävät hyvin aikaa ja ovat persoonallisia, eikä toisia samanlaisia saa mistään muualta. Sarjatuotanto on jotenkin tylsää ja mielummin itse suosin suomalaista, kuin toiselta puolelta maapalloa kiikutettua tavaraa.

Vinkki!

Tuolta mainitsemastani verkkokaupasta saa tilaustyönä kauniin lyijykynällä tehdyn muotokuvan lapsestaan, eikä hintakaan ole paha. Tulee ihan näköisiä muotokuvia kyllä ja muotokuvan voi teetättää vaikkapa itse otetun valokuvan pohjalta, joka voi olla vaikka vähän erikoisempikin kuva (ei esim.sellainen perus passi/poseerauskuva), vaikka toki sellaisestakin voisi kuvan teetättää.

Mukavaa vaihtelua tavallisille studio valokuville ja sisustuksessa seinällä kivoja, jos tykkää mustavalkoisista lyijykynätöistä! :)

Ai niin.. Kauppa löytyy os. www.arthannila.com

Onnea uusille yrityksille! :)

Vierailija
2/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa jos itse en osaisi tehdä. Yksilölliset taidokkaasti valmistetut isompien lasten vaatteet kiinnostaisivat minua ainakin. Esim. virkatut värikkäät jakut ja puserot olisivat kivoja. Ja vauvojen virkatut tilkkutäkit olisivat kanssa aivan ihania.

Näissä tahtoo olla vain, että ovat aika kalliita ja se karsii ostajaehdokkaita. Virkatuissa vaatteiden tekemisessä menee paljon aikaa (varsinkin ohuesta puuvillasta tehtynä) ja langatkin maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsitöitä itse ja jos ostaisin toisten tekemiä, haluaisin ostaa ne mieluiten jostakin kaupasta tai markkinoilta.

Vierailija
4/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sillä periaatteella ainakin osin, että asiakas tuo materiaalit ja minä veloitan sitten työstä tietyn määrän.

Noita tilkkutäkkejä itsekin olen ajatellut, ja tällä hetkellä puikoilla koon 30 oranssi-punaiset raidalliset villasukat :)

ap

p.s. lieneekö täällä sallittu oman firman mainostaminen? ...jota siis ei vielä edes ole ;-) ...

Vierailija
5/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en osaisi itse tehdä. Mutta ennemmin ostan tuotteita myyjäisistä tai liikkeistä, jotta pääsee tuotteita hypistelemään.

Toisaalta, jos olisin kerran livenä nähnyt ja tahtoisin lisää, voisin ostaa. Eli nettikauppa kyllä tukee myyntiä, jos myös on mahdollista jossain tuotteita livenäkin nähdä.

Varmaan voisin ostaa ihan perussukista alkaen kaikenlaista, jos en osaisi tosiaan itse tehdä. Arvostan käsintehtyä, kotimaisuutta ja kierrätysmateriaalien hyödyntämistä, olen ostanutkin esim. bambutiskirättejä netistä.

Vierailija
6/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuloa, joten ostaisin lapsilleni ja teinelleni villasukkia ja nyt niin suosittuja lapasia. Tällä hetkellä just etsin netistä rahapussukkaa.

Nämä kaikki ainakin ovat niin kevyitä, että postikulut ei maksa paljon, jollet laita hintaa omalle postitustyölle...

Vierailija
8/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaan, minäkin haluaisin mutta uskon että postikulut olisivat se syy miksi kauppa ei kävisi :/

mun tekemät tuotteet sen verran isompia, neuleet menee varmaan pienempään tilaan

mä haluaisin jotain ihan iloisen värisiä vaatteita, arkijuttuja, ja ehdottomasti sun omantyylisiäisi, mikä se sitten onkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä