Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin Facebookin.

Vierailija
30.01.2012 |

Lähes neljä vuotta siellä tuli pyörittyä. Ajattelin, että olisi pahempiakin vieroitusoireita, mutta ei ole ihmeemmin "ahdistanut". Enemmän pinnalla on helpotus. Se harmittaa, että sinne jäi ihmisiä, joiden yhteystietoja minulla ei ole ja yhteyttä olisi silti mukava pitää. No, jos tarpeeksi kovasti haluaa, ne yhteystiedot varmasti kaivaa sitten jostain. Aika näyttänee, keneen haluaa ja on tarvetta olla ihan oikeasti yhteydessä.

Muita saman ratkaisun tehneitä? Onko päätös pitänyt vai palasitteko ja kuinka pian takaisin?

Itselläni alkoi lopulta ärsyttää eniten Facebookiin käyttämäni aika. Se on kaikki lapsilta ja mieheltä pois. Muuta syytä ei oikeastaan ollut. Ehkä sekin, että haluan nyt testata itseäni, olinko oikeasti riippuvainen siitä ja pärjäänkö ilmankin? Kuten pärjäsin neljä vuotta sitten.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on sinne pyydetty, mutta ystäviä on toistaiseksi riittänyt ilmankin sitä.

Vierailija
22/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset viettävät liikaa aikaa somessa ja netissä. Some myös määrittää liikaa ihmistä ja kerää liikaa tietoa ihmisestä. Rikkoo yksityisyyttä surutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lähinnä siitä syystä, että tajusin siellä olevan paljon ihmisiä jotka ns. kyttäävät toisten elämiä ja sitten kommentoivat niitä kavereilleen yms.

Ja toisaalta se että toiset pitää yllä siellä sellaista kiiltokuvaelämää, ja kun tietää että asiat on ihan toisin, se ärsyttää.

Toistaiseksi en ole kaivannut takasin. Pääseehän sinne takaisin jos haluaa.

Just niin.

Vierailija
24/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ennenkään tarvinnut tietää jokaisen puolitutun p askalla käymisiä ja kahvinjuonteja. Miksi siis nytkään?

Vierailija
25/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryit sit tänne?

Vierailija
26/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjoittavat sinne ihan kaiken. Kävinpäs tänään kaupassa, kävinpäs sukulaisissa ja laittavat kuvia, kävinpäs tk:ssa. Sitten laittavat kuvia syömisistään. Aivan naurettavaa. Kerran näpäytin ja laitoin kuvan paistamastani munakkaasta. Siis se oli vitsi.sain monta yläpeukkua.

Vierailija
27/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo pitkään pois instagramista ja facesta. Mitenhän tätä kuvailisi.. jää tietynlaiset dopamiinipiikit pois, joka ruokkii sitä riippuvuutta varsinkin siihen taipuvaisilla ihmisillä.

Minulle some oli liikaa elämää ja ajankäyttöä hallitseva. Toki se ei kaikille sitä ole, silloin ei varmaan ole tarvetta jättäytyä sieltä pois?

Mun elämästä on tullut tavallisen tylsää. Aiemmin koin jotenkin painetta kiillotella tätä ja esitellä sitä ruusuisempana. Kamalaa mutta totta.

Nykyään voi ihan vapaasti maata reikäsissä kalsareissa kotona, tukka paskasena ja koko elämä päin helvettiä.

Vierailija
28/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin kateutta ja vertailin muiden elämää liikaa omaani. Se sai omankin elämän muuttumaan jonkinlaiseksi teatteriksi. Nyt on helpompi hengittää..

Vierailija
29/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella turhake ja jos lataa sen apsin se urkkii kaiken puhelimesta jopa viestit ja puhelinluettelon. Siksi se kuluttaa myös kolmasosan päivän virrasta kun se on taustalla kokoajan päällä. Kannatta poistaa apsi. Sama koskee messengeriä. Itse en ole aktiivinen facebookiissa se  kaikki tykkäily ja ns kaverien haaliminen ei ole tervettä. Siinä on jotain tosi sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi