mammat, kuinka usein baariin ?
5 krt/vuosi tyttöjen kanssa, 1 krt/vuosi oman miehen kanssa ja yhdet pikkujoulut. muuten yksi saunasiideri kerran viikossa. Olenko huono äiti ?
- yhden lapsen äiti-
Kommentit (12)
ja vielä surkeempi vaimo kun et tuon useemmin miehes kans viihdy
käyt verrattuna muhun. Mä käyn joka 3-4 kertaa kuussa. Lapset voi hyvin, jokainen menee omalle isälleen silloin hoitoon tai jos ei isät hoida lapsiaan niin mummolaan. En tiedä mitä muutakaan tekisin yksinäisinä viikonloppuina.. Kudon villasukkia ja katson telkkaria? Ei kiinnosta. En koe olevani huono äiti, kun käyn viihteellä. Voin paremmin kun saan vähän juhlia.
mutta on kivaa viettä aikaa kavereiden kanssakin, miestä kuitenkin näkee päivittäin kotona. Mies on enemmän kotihiiri tapaus kuin minä. Miehen kanssa tehdään sitten ulkomaanmatkoja. Mutta Ystäviä ei pidä unohtaa.
pari kolme kertaa viikossa. Yksin, ystävien tai/ja miehen kanssa. Juon lasin viiniä, kahvia, limua tai välillä drinksun.
Välillä voin mennä joka viikonloppu, vastaavasti voi tulla puolen vuoden taukokin. Fiiliksen mukaan.
Miksi siellä pitäisi käydä? Kertokaapa mulle? Ikää minulla on 35 ja risat, enkä vielä ole keksinyt miksi baarissa pitäisi käydä? En käytä alkoa (se kun saa ihmiset käyttäytymään lähinnä typerästi), enkä jaksa katsoa enkä varsinkaan kuunnella juoppojen typeriä juttuja.
Joo viimeksi olen käynyt "baarissa" joskus 2000- luvun alussa, Pori Jazzeilla.
Yhdessä useimmiten mennään jos mennään, suurimmaksi osaksi istutaan jonkun kotona, tehdään ruokaa, pelataan lautapelejä, grillataan tms. Sillon tällön tekee kyllä mieli lähteä ihan "ihmisten ilmoille" ja silloinkin siihen lähimpään pubiin ja hauskaa on! :))
Eli öps, öps, sanoisin 3-7 kertaa vuodessa jotakuinkin.
jos lapsellasi on hyvä hoitaja silloin.
Minä olen eron jälkeen käynyt melkeinpä joka toinen viikonloppu baarissa/jossain illanistujaisissa.
...koskaan. Olen yh. Baarit ei kiinnosta. Eikä viina muutenkaan, toissakesänä ostin viskipullon ja siitä kolme neljäsosaa tallella edelleen...
Kai tuli nuorena riekuttua ihan tarpeeksi sitten.
Miksi siellä pitäisi käydä? Kertokaapa mulle? Ikää minulla on 35 ja risat, enkä vielä ole keksinyt miksi baarissa pitäisi käydä? En käytä alkoa (se kun saa ihmiset käyttäytymään lähinnä typerästi), enkä jaksa katsoa enkä varsinkaan kuunnella juoppojen typeriä juttuja.
-alkoholi
-karaoke
-tanssiminen
-bändi
-hauskanpito
-ystävien ja kavereiden tapaaminen
Kyllä, pidän hauskaa ilman alkoholiakin ja myöskin tapaan ystäviäni muualla kuin baarissa mutta minusta on vain kivaa vetää joskus kännit.
Voi hyvä hassu, ei tuo sinusta nyt niin kovin erikoista ja erinomaista ihmistä tee. Tunnen monta jotka ei pidä baareissä käymisistä, muttei he silti tee siitä sun lailla mitään numeroa.
Niin, useat ihmiset yleensä käyttäytyy typerästi kun ottavat liikaa, siksi viina onkin viisasten juoma, mutta tyhmillekkin sitä jaetaan... Eikä sun tarvitse tuota asiaa sen kummemmin keksiä tai pohtia, ei kaikki tykkää kaikesta, luulisi sen jo tuohon ikään mennessä olevan keksinyt.
T. Sinun jälkeesi kommentoiva, enpä muista numeroani :)
Olen ollut äiti 10v. Kaveriporukan kanssa juhlimme n. 4 kertaa vuodessa. Silloin vuokraamme mökin tms. Muutaman ystäväperheen kanssa vietämme yhteisiä iltoja mieheni kanssa (juoden viiniä). Näitäkin on noin 4 kertaa vuodessa. Ja joskus istumme iltaa mieheni kanssa n. 1kertaa kk. (silloin saatamme myös herkutella ja juoda viiniä. Viime kesänä olimme mieheni kanssa kerran terassilla. Eli baari- ihmisiä emme ole, mutta emme myöskään raivoraittiita.