Vierailija

nyt lykkäs pahan ongelman; tykkäisin antaa naiselleni suuseksiä mutta uuden naisystäväni värkki haisee karmealle... ei todella houkuta päätä sinne työntää. Mistä moinen voi johtua?

T: Mies

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Lainaus:

että pillusi haisee enkä aio sitä nuolla?

Suhde sen verran tuore että jotenkin kynnys moisen sanomiseen on melkoisen korkea...

T: Ap

Vierailija

Lainaus:

että pillusi haisee enkä aio sitä nuolla?

Suhde sen verran tuore että jotenkin kynnys moisen sanomiseen on melkoisen korkea...

minä kestäisin sen. 10 v avioliittovuoden jälkeen pitää kyllä pystyä sanomaan tuollainen asia. Mutta en tiedä miten sinä asian hoidat :P

Kerro kun keksit ratkaisun :D

Vierailija

Tietyt tulehdukset (hiiva, trikomonas) aiheuttavat pahaa hajua naisen alapäähän. Mutta hajua voi olla kyllä ilman tulehduksiakin, riippuu mm. henkilön luonnollisesta bakteerikannasta. On myös niin että osa ihmisistä pitää samaa luonnollista hajua pahana ja toinen hyvänä, ja jotkut jopa väittävät että tämä kokemus merkitsisi geneettistä yhteensopivuutta tai sen puutetta.

Vierailija

Lainaus:

Tietyt tulehdukset (hiiva, trikomonas) aiheuttavat pahaa hajua naisen alapäähän. Mutta hajua voi olla kyllä ilman tulehduksiakin, riippuu mm. henkilön luonnollisesta bakteerikannasta. On myös niin että osa ihmisistä pitää samaa luonnollista hajua pahana ja toinen hyvänä, ja jotkut jopa väittävät että tämä kokemus merkitsisi geneettistä yhteensopivuutta tai sen puutetta.

yhteensopivuus? Väitteen lähde?

Vierailija

Lainaus:

Valitettavasti olen lukenut asiasta vain jostain Tieteen Kuvalehdestä joten minulla ei ole oikeisiin tieteellisiin lähteisiin viitteitä antaa. Siinä oli sellaista juttua että ihmisilläkin olisi vaistot ruumiin eritteiden hajujen perusteella valita oikeanlainen kumppani jonka kanssa todennäköisimmin syntyy terveitä jälkeläisiä. Tämä liittyi muistaakseni riittävään geenien erilaisuuteen - ihminen piti yleensä miellyttävän hajuisena ihmistä joka oli riittävän erilainen, ja esim. liian läheistä sukua olevan ihmisen ruumiinhajuja epämiellyttävänä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Valitettavasti olen lukenut asiasta vain jostain Tieteen Kuvalehdestä joten minulla ei ole oikeisiin tieteellisiin lähteisiin viitteitä antaa. Siinä oli sellaista juttua että ihmisilläkin olisi vaistot ruumiin eritteiden hajujen perusteella valita oikeanlainen kumppani jonka kanssa todennäköisimmin syntyy terveitä jälkeläisiä. Tämä liittyi muistaakseni riittävään geenien erilaisuuteen - ihminen piti yleensä miellyttävän hajuisena ihmistä joka oli riittävän erilainen, ja esim. liian läheistä sukua olevan ihmisen ruumiinhajuja epämiellyttävänä.

Ja on vielä tutkittu, että e-pillerien käyttö haittaa naisten hajuvaistoa siinä määrin, että eivät kykene valitsemaan alitajuisesti hajun perusteella sopivinta miestä lastensa isäksi.

Vierailija

haisee enemmän. Jätä se nainen ja eti hajuttomampi.

Mulla muuten yhen kumppanin kanssa haisi pillu seksin jälkeen sille kuuluisalle kalalle, ei vaan bakukannat sopinu yhteen. Meni monta kuukautta ja Lactal-tuubia että pilluni rauhoittui ja tottui eikä enää haissut.

Vierailija

Lainaus:

... kuten suuseksikin antamatta :(

haiseeko se alapää mille? Jos se haisee mädäntyneelle kalalle, tai kalalle ylipäätään, kyse on bakteerivaginoosista, johon on olemassa viiden päivän lääkekuuri ja homma on sillä hoidettu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat