Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos oma tyttäresi tapaisi muslimimiehen

Vierailija
06.01.2012 |

ja alkaisi käyttää kokokaapua? (Siis sitten, kun on aikuinen)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä, joka olisi tehnyt noin joten yrittäisin saada lapseni hoitoon.

Vierailija
2/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysäisisin, etteikö muista millaiseen 5vuoden piileskelyhelvettiin äidin 3kk:n seurustelu johti..

Ja kyseessä oli "erittäin länsimaalaistunut" mies (ainakin omien sanojensa mukaan). Kaikki ok niin kauan kun kosi, johon häkellyksissäni vastasin myöntävästi.. Sitten ei saanut minihametta käyttää yms. Kun sitten ilmoitin etten sittenkään tahdo naimisiin, että olin miettinyt asioita tarkemmin, olinkin jo "huora" joka jakaa kaikille. Sitä sitten tekstiviestiteltiin lähesa kaikille sukulaisilleni ja työpaikan kännyköihin. Uhkailua ym, jolloin muutettiin lasten kanssa, vaihdoin puhelinnumerot ym, muttei se mitään auttanut. Sitten se keksi, että minä olin raskaana ja tehnyt hänelle pojan, jonka tulis hakemaan.. Aivan sairasta!

Nyt "oma eloveenamies" kainalossa ja naimisissa ja voin rehellisesti sanoa, että kokemus teki minusta RASISTIN! Ei voi mitään, mutta en halua olla ko ihmisten kanssa enää missään tekemisissä.. Koska jokuhan minua oli vakoillut vainoojan jouduttua pois maasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei ole tytärtä

b) kasvatan lapsiana, en jätä steissille

Vierailija
4/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinun äidillä oikeus sinun elämään?

Vierailija
5/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrittäisitkö puhua järkeä lapsellesi vai ottaisit vaan kommentoimatta vastaan?

Itsellä ei ainakaan pokka pitäisi ja en kerta kaikkiaan vaan ymmärtäisi. Varsinkaan sitä, että omasta lapsesta olisikin tullut niin tyhmä.

Vierailija
6/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ohimenevää. Itsellänikin oli nuorena tuollainen uskonnollisen hörhöilyn kausi, jolla kapinoin liberaaleja vanhempiani vastaan. Ja jos ei menisi ohi, niin pääasia että lapsi olisi onnellinen omassa elämässään.

Vierailija
7/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastasin kysymykseesi. Se on hänen elämä.

Sinä tässä tyhmä olet, tyhmä ja rasisti.

Vierailija
8/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huolta että hän ei pilaa elämäänsä.

Vierailija
9/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin järjestys oli eri. Äitini ei muuta voinut kuin jatkaa omaa elämäänsä.

Vierailija
10/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että polttaisin ne kaavut.

Vierailija
11/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaisi käyttää kokokaapua? (Siis sitten, kun on aikuinen)

Itsellä on kaveri, jonka perhe meni ala-asteella ollessani isänsä arabimaahan "kesälomalle". Kaveri ei päässyt sieltä pois ennen kuin oli täysi-ikäinen, kun isä ei antanut lupaa. Äiti kävi Suomessa sen jälkeen kesäisin. Olin yhteydessä kaveriini useamman vuoden. Isä ei ollut siellä mikään kiihko muslimi, noudatti vain perinteitä. Repi kylläkin puolisonsa ja kaverini Raamatut.

Ja en tosiaan ole rasisti, kun totean, että älkää kukaan suomalainen nainen olko sinisilmäisiä naidessanne arabin. Jos niin teette, katsokaa ainakin "Lastani ette saa". Tunnen tuon todellisuuden, siitä on monia variaatioita, suomalaisäitejä on arabimaissa vaimoina lastensa takia. Sen lisäksi suomalaisäidit ovat jättäneet lapsiansa isälleen, kun eivät kestä sitä arkea.

Vierailija
12/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen myös itse sen todellisuuden, joka on ihan jotain muuta kuin 'lastani ette saa'.

Sen verran toki muistuttaisin, että jos ulkomaalaisen kanssa tekee lapsia, niin kannattaa miettiä, onko valmis esim jatkossa ulkomailla asumaan jos kaikki ei menkään ihan putkeen.

ps te uhoajat, eikö ole aika turha louskuttaa, kun ette kuitenkaan pystyisi oikeasti mitään tekemään?

Vierailija
13/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps te uhoajat, eikö ole aika turha louskuttaa, kun ette kuitenkaan pystyisi oikeasti mitään tekemään?

Kannattaa muistaa, että äiti ja suku kykenee vaikuttamaan tukemalla ja joskus on syytä puhua suoraan. On naiivia ajatella, että lapselle on parempi, kun saa aikuisena ratkaista sellaisen kohtalon itselleen ja lapsenlapsille.

Eri kulttuurit ON OIKEASTI erilaisia. Suomessa tytöt kasvatetaan kuvittelemaan olevansa vahvoja, mutta kun arabimaailmassa edes enemmistö ei ole ollut vahva. Ei tarvitse kuin vähän perehtyä minkä takia siellä on viime vuonna mellakoitu.

Vierailija
14/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin aivan kaikkeni sen hullutuksen estämiseksi.

Jos haluaisi olla muslimimiehen kanssa, niin se pitäisi olla sitten melko "suomalaistunut" mies. Jos alkaisi näyttää siltä että tytärtäni alistetaan jotenkin, ottaisin järeät aseet käyttöön. Minulla on melko hyvä mielikuvitus, ja silloin kun on minun lapsistani kyse, niin mikään keino ei ole liikaa. Mieheni olisi luultavasti vielä jyrkempi kuin minä. Tyttö ei ulkomaille lähtisi, eikä mahdolliset lapsenlapset. Ennemmin vaikka kaappaisin heidät ja piilottaisin johonkin metsämökkiin muutamaksi vuodeksi, tai niin pitkäksi aikaa kun tytär tulisi järkiinsä ja saisin hoidettua miehen ulos maasta.

Vierailija
15/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehenkin puolesta. Miehelle kertoisin Jeesuksesta, jos hänet näkisin.

Vierailija
16/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin usko, että oma tyttäreni koskaan alistuisi moiseen, hän on itsenäinen ja arvostaa tsa-arvoa eikä koskaan voisi rakastua moisiin juntteihin. Luusereiden ja wt-porukan hommaa.

Vierailija
17/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muslimimiehen tapaaminen ja (ilmeisesti) burkan käyttö liittyvät toisiinsa? Itse olen tavannut useita muslimimiehiä, mutta tapaamiset eivät kyllä ole aiheuttaneet halua muuttaa pukeutumistyyliäni.

Vierailija
18/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muslimimiehen tapaaminen ja (ilmeisesti) burkan käyttö liittyvät toisiinsa? Itse olen tavannut useita muslimimiehiä, mutta tapaamiset eivät kyllä ole aiheuttaneet halua muuttaa pukeutumistyyliäni.

Ei yleensä mitenkään. Ainakaan ennen kuin menee miehen suvun keskelle. Ei burkaa käytetä joka puolella, mutta kulttuuri usein vaikuttaa hyvin vahvana. Jossain tilanteessa Burkha edellytetään vasta suvun toimesta siellä maassa.

Vierailija
19/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti kukaan kiihkouskovainen kristitty lähde raamattu kourassa kesälomalle johonkin muslimiperheeseen. Se että joku kantaa raamattua mukana kesälomalle mennessä kertoo että kyseessä on vitunmoinen uskis, ei sellaset vaan ala seukkaan muslimien kanssa noin vaan, haloo vaan senkin urpo. Itse vihaan haisevia karvakäsi-turbaanineekereitä kanssa ja siinä ei oo mitään pahaa, mutta en ala kehitteleen mitään keksittyjä paskavalheita kuitenkaan.

Puhuin kulttuurista. Mies oli sekulaarinen, suku muslimi. Ja en tiedä oliko niitä Raamattuja revitty ensimmäisellä reissulla. Äiti oli joka tapauksessa uskovainen.

Vierailija
20/57 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä mitenkään. Ainakaan ennen kuin menee miehen suvun keskelle. Ei burkaa käytetä joka puolella, mutta kulttuuri usein vaikuttaa hyvin vahvana. Jossain tilanteessa Burkha edellytetään vasta suvun toimesta siellä maassa.

En usko joutuvani esim. bussikuskin suvun keskelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme