Ex- anoppi kävi kylässä ja unohti blokkaa pois fb:n salasanansa:/
Tuli katsoo lapsenlapsiaan ja oli koneella jossain vaiheessa.
Kun lapsi sitten meni faceen , siinä oli ex-anopin sivu heti alkujaan.
Hätistin pois lapsen ja uteliaisuus veti voiton.
Huh, mitä viestejä on ollut ex-anopilla poikansa ja tyttärensä kesken koskien mua ja lapsia.
Kopioin kaikki keskusteluhistoriat ja talletin ne tikulle.
Enpä ois ikinä uskonut millaista juttua ne kertoo musta viesteissään :((
Nyt tekisi mieli sanoa irti koko tuttavuus kokonaan siitä noita-akasta ja lasten isästä ja kälysä:(. Oikeesti luulin, että tullaan toimeen ja jopa tykätään toisistamme mutta se mollaus ja haukkuminen jopa lapsia kohtaan oli törkeää.
Pahinta kakesta oli, että lasten oma isä haukkuu ja mollaa lapsiaan ja äitinsä vaan myöntelee ja ehdottaa että ei maksa enää elareita yms.
Teksi mieli poikkaista välit kokonaan, ikuisesti.
Tuli todella veemäinen olo.
Kommentit (2)
Ei toisten viestejä kannata lukea, jos ei kestä sisältöä. Salakuuntelijat kuulee valitettavasti usein ikäviä asioita. Itse en vastaavassa tilanteessa lukisi viestejä, koska tietäisin, että minäpä siitä saan pahaa mieltä.
Meinaatkos nyt tunnustaa, että luit toisen kirjeenvaihtoa?
se halusi, että sä näät ne tekstit.
Älä reagoi mitenkään! Ole tuon p:n yläpuolella. Olet vain entinen itsesi. Älä aiheuta riitaa, anoppi tod.näk. sitä haluaa, jotta sais syyn "elarien lopettamiseen".
Jos ex-miehesi on noin lapsellinen ja äitinsä pauloissa, olet onnekas, että olet päässyt eroon.
Näytä omille lapsillesi parempaa esimerkkiä. Fiksut muksut huomaa itse myöhemmin kyllä...