Salattu rakkaus-blogisti aikoo kuvata videon!
Jossa vastailee lukijoiden lähettämiin kysymyksiin omalla, mutta muunnellulla äänellään. Eikä ilmeisesti kuitenkaan naamaansa aio näyttää.
Jännää, todellä jännää..
http://salatturakkaus.blogspot.com/
Kommentit (5)
Koko salattu rakkaus-blogi on ihan täyttä huijausta! Tää video-idea sen nyt viimeisimpänä todistaa. Miksi ihmeessä kukaan oikeasti tuollaisessa tilanteessa oleva lukiolaistyttö tahtoisi kuvata videoita ja antaa lukijoilleen vastauksia muutoin kuin kirjoittamalla? Mitä hän siitä "hyötyisi"?
Ja viimeisimpänä: kenellä ihan oikeasti olisi aikaa moiseen? Tolla hahmollahan ei nähtävästi olisi muuta elämää kuin koti, koulu ja salasuhde, josta on "pakko" purkautua netissä?!?
Kirjoittaja on varmaan oikeasti joku n.30-v työtön/muuten vain yhteiskunnallisesti toimeton tyyppi, joka huvittelee satuilemalla epäkonventionaalisesta suhteesta ja yrittää saada lukijoissa erilaisia reaktioita aikaan. Ja onhan hän saanutkin ihmisiä liikkeelle melkoisen kiitettävästi. Itsekin alan kallistua kirjoittajan profiloinnissa miehen puoleen: kertomukset ovat olleet niin kliseisiä ja korneja, että vain mies voisi moisiin stereotypioihin sortua.
Älkää siis uskoko moisen satuilijan juttuihin: suhtautukaa niihin viihteenä. Itsekin mielenkiinnolla odotan, milloin kirjoittaja paljastaa bloginsa todellisen olemuksen vai feidaakohan vain jossakin vaiheessa johonkin epämääräiseen syyhyn vedoten ("Juttu paljastui Mikon vaimolle", "Lähipiirini on saanut vihiä", "Mikko kielsi mua kirjoittamasta", "Meidän suhde päättyi yllättäen" jnejnejne)
periaatteessa samaa mieltä, että on feikki, mutta luulen, että kyseessä on oikeesti nuori tyttö tai 30-kymppinen mies, miksei nuorempikin nörttipoka. Mutta hupia tuosta on monille, niin mitä pahaa.
Varmaan candy aloittanut tämänkin ketjun ihan itse, kun nyt siellä koneensa ääressä iltaa viettää, hah.
Miksi mä näen sieluni silmin, kuinka tässä tulee käymään? Mikko on joku paikallinen semi-pukki, jolla ei värkki pysy housuissa jonkun teiniksinkään kanssa ja viiden, seitsemän vuoden päästä blogisti saa kuulla uuden totuuden ja huomaa olevansa lapseton ja miehetön ja tuhlanneensa parhaat vuotensa jonkun torspon kanssa?
Ko blogin pitäjällä on julkisuus kihahtanut nuppiin ja hämärtänyt harkintakyvyn. Tai sitten on niin, kuten epäilen, että kyseessä on vedätys. Viime aikojen kirjoitukset sen verran kliseisiä, että olisiko jopa joku mies, joka blogia kirjoittaa:D