Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pomolla oikeus toimia näin?

Vierailija
05.01.2012 |

Olen ollut kohta 3viikkoa sairaslomalla putkeen. Ehdin olla sairaslomalla noin 2viikkoa ennen kun olisi ollut koulutus, johon pomon mukaan olisi ollut pakko osallistua, vaikka on sairaslomalla.

Sairauteni alkoi ihan normaalilla nuhalla ja yskällä sekä kurkkukivulla ja sitten yhtenä yönä nousi kuume. Lääkärissä todettiin keuhkoputken- ja poskiontelontulehdus, johon sain lääkityksen sekä sairaslomaa töistä. Lääkkeet eivät tehonneet ja sitten todettiin, että on hilkulla, ettei ole keuhkokuume. Muutaman päivän olin sairaalassa ja sitten pääsin kotiin sairastamaan ja tuolloin oli pari päivää aikaa, että olisi pitänyt mennä koulutukseen. Ilmoitin sitten pomolleni, että en tule koulutukseen, koska olen sairaslomalla. Tähän sain pomolta vastauksen, ettei sairasloma ole mikään syy olla poissa koulutuksesta. Olin sit vaan silleen, että aha, mikäs on sitten syy, jos ei sairasloma. En mennyt koulutukseen, koska olo oli huono enkä viitsinyt ehdoin tahdoin mennä toisille tautia tartuttamaan.

Tuon koulutuksen jälkeen kun menin viemään nyt näillä näkymin viimeisen sairaslomatodistukseni, niin pomo sanoi, että et sitten ollut koulutuksessa, johon totesin, että en ollut en kun olin kotona sairastamassa. Pomoni ei enää mitään sanonut, mutta ilmeestä pystyi päättelemään, ettei uskonut minun olleen oikeasti kipeä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "Mene vittu ite koulutukseen kuumeisena ja keuhkoputkentulehduksessa". Älä tosin porukan edessä.

Vierailija
22/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä välittömästi luottamusmieheen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan