Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain naapurin ukolta jänispaistin. Miten valmistan sen?

Vierailija
26.12.2011 |

Naapurin metsästäjäukko juoksee metsällä koko ajan milloin mitäkin jahdaten. Olemme saaneet häneltä usein erilaisa lihoja (hirveä, peuraa, eri lintuja, jne.) Nyt se toi joulutuomisiksi jänispaistin. En ole koskaan ennen tehnyt jäniksen lihasta mitään. Miten siis valmistan sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tiedät etten paisteja pyyteettömästi kanna. Se on vähän niinkuin liha lihasta...

tv. naapurin ukko

Vierailija
2/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tiedät etten paisteja pyyteettömästi kanna. Se on vähän niinkuin liha lihasta...

tv. naapurin ukko

siksi tuot lihaa meillekin. Ja jos et seitsemään vuoteen ole mitään minulta vastineeksi halunnut, niin miks vasta nyt? Hmmm... Ja tiedoksesi, että kuusikymppinen metsästäjäukko ei ihan ole tämän rouvan makuun... Mutta tuopa ensin minulle se jänisrespeti, niin katsotaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. naapurin ukko

siksi tuot lihaa meillekin. Ja jos et seitsemään vuoteen ole mitään minulta vastineeksi halunnut, niin miks vasta nyt? Hmmm... Ja tiedoksesi, että kuusikymppinen metsästäjäukko ei ihan ole tämän rouvan makuun... Mutta tuopa ensin minulle se jänisrespeti, niin katsotaan sitten.

Katsotaan samalla, paljonko pillua vastaa 7 vuotta tuotua riistaa.

tv. se sama naapurinukko

Vierailija
4/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla muuten majava vai kalkkuna?

Vierailija
5/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai:-) pissasin housuihin naurusta:-) rouva kysyi reseptiä ja sai kivoja viesteja!

Vierailija
6/6 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on majava:-) tykkääkö metsästäjäukko? saanko vähän poronpaistia jos tulen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi