Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukea ekaluokkalaista lasta lukemaan ja kirjoittamaan oppimisessa?

Vierailija
26.12.2011 |

Todistuksessa oli näistä rasti tarvitsen harjoitusta ja hyvin välissä. Ekapeliä on pelattu ja aapista ja muita kirjoja luettu. Omatoimisesti ei halua harjoitella mitään , lukeminen on vastenmielistä. Muuten todistus oli hyvä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekapeli on erittäin hyvä, myös on olemassa muita pc pelejä tietokoneeseen. Kiinnostaako lasta joku?

meillä rakastaa autoja ja nyt ostettu autolehtiä yms. siihen liittyvää-niitä lukee mielellään...

Idea mitä lukeminen tuo tullessaan ei ole varmaan vielä auennut lapsellesi...

Innosta ja kehu ja kehu ja kehu...

Myös on kirjoittanut mummille kortin itse-se oli oikein mielenkiinotoista puuhaa.

Kirjoittaminen on haastellista-jos ei osaa lukea onko kirjoittanut oikein-meillä pelataan hirsipuuta-se kiinnostaa

Kyllä se siitä pikkuhiljaa.

Vierailija
2/3 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teimme niin toisen lapsemme kohdalla (jolla lukemisen opettelun kanssa oli hankaluuksia), että jos lapsi luki ensin esim. 10 minuuttia, niin aikuinen luki hänelle 20 minuuttia. Jos lapsi luki 15 minuuttia, niin aikuinen luki hänelle 30 minuuttia. Eli hän sai aina tuplana sen ajan, jonka itse oli harjoitellut ääneen lukemista. Meidän neiti raksti sitä, että hänelleluetaan, joten hän luki itse ensin mahdollisimman kauan, jotta saisi sen jälkeen mahdollisimman kauan kuunnella aikuisen lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä