G: Keskiarvo peruskoulun päästötodistuksessa - kuukausipalkkasi?
Kiinnostaa korreloivatko nämä :)
Mulla 7,4 -> 2500 eur
Kommentit (64)
Se jonka opiskelut jäi kandivaiheeseen, kun muu elämä vei mukanaan. Eikä edes harmita.
mutta palkkaan vaikuttaa todella paljon se, kuinka kauan on ehtinyt olla työelämässä, joten tässä voisi kysyä myös sitä, minä vuonna päätti peruskoulun. Minä v. 1982.
ja kotona kohta 7 vuotta, ei tuloja :-)
Ja peruskoulu päätetty 1995. Työelämässä 8 vuotta miinus pari äitiyslomaa.
yläasteelta kun pääsin.
Palkka bruttona n. 1250€/kk (ja nettona melkein sama koska vero% on pieni) Teen osa-aikatyötä, ja olen erittäin tyytyväinen :) On mukava työ jossa ok palkka ja paljon vapaa-aikaa. Mahdollisuus myös tehdä enemmän vuoroja jos haluaa tienata enemmän.
peruskoulu päättyi 1988 ja "palkka" on nyt noin 4600 €/kk
älkää ainakaan opettajaksi ruvetko.
Muuta ei omasta tahdosta. Viimeinen erikoistumisvuosi kirurgialla menossa ja puolet tuloista koostuu päivystyksistä. Vielä 3kk ja sitten el ja aion tehdä puolet vähemmän töitä jatkossa. Riittävä mulle n. 5000€/kk, mies tienaa enemmän. Työ on kivaa, joten 4 päivää viikossa on mukava tehdä.
tulot 0 euroa. Vapaaehtoinen valinta.
Miten sen peruskoulun päästötodistuksen voi saada? Pitääkö pieraista johonkin laitteeseen, joka mittaa päästöt? Silleen niin kuin autokatsastuksessa auton päästöt mitataan laittamalla pakoputkeen sellainen mittari?
Jos oikein arvelen ap:n tarkoittavan päättötodistusta, niin se taisi olla 8,5 aika liki. Kuukausipalkkani on 7500e.
Ne oli ennen päästötodistuksia :) Nykyisin päättötodistuksia.
laiska oppilas, jotain 7.4 pintaan 80-luvulla...
Brutto nykyään about 3400 euroo ja maisterina...
En vaan ollut kypsä opiskeleen nuorena...Vanhemmiten olen rakastunut opiskeluun:)
2400 €, peruskoulu käytynä v. 1997, mutta vain 3 v työelämässä-
2600