Vierailija

Eli kun siinä kapselit laitetaan koneeseen ja painetaan kahva alas... Heti aluksi kahva muutamaan kertaan "jämähti" eli ei mennyt kunnolla alas. En painanut kovaa, mutta yritin pari kertaa sen painaa alas, vaikkei mennyt.

Nyt ilmeisesti kapselin puhkovat piikit ovat vääntyneet? koska espresso-kapselit eivät oikein toimi. Kahvi on tosi laihaa. Ehkä yksi neljästä toimii kunnolla.

Korvaahan takuu tämän? Pauligin kotisiuvilla varotettin, että kahvaa ei saa painaa alas kovaa, jos se ei heti mene. Paketin käyttöohjeessa (ei suomeksi) tästä ei mainita sanaakaan! Ei kai voida olettaa, että luetaan netistä ennen käyttöä. Luin kyllä käyttöohjeen huolellisesti ensin.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain Cupsolon joululahjaksi ja alle kymmenen kahvia sillä ehdittiin tehdä kunnes huomasin että piikit ovat vääntyneet. Eihän kapselia voi edes laittaa laitteeseen mitenkään väärin! Soitin maahantuojalle ja eikun laite postiin, lupasivat korjata.

Jouluksi saamamme keitin hajosi eilen, eikä käyttökertoja ehtinyt montaa tulla.Ei vaan suostunut kapseliin reikiä tekemään.Kaupassa vaihtoivat uuteen, ja sanoivat että tämä on ensimmäinen mikä palautettiin...

ette vaan saatana osaa käyttää sitä laitetta, omal cupsolol juotu jo, reilusti yli 200 kuppia ja vielkin toimii moitteetta^^ no pientä ongelmaa on ollut, eli pari kertaa tehnyt sen että kun painaa kahvin tulemaan niin kone vaan pörisee ja pörisee mutta kahvia ei tule...mutta se korjautuu uudelleen painamalla, myös kapseli voi mennä vinoon sisään, jolloin piikit ei osu kunnolla... ja silloinhan ei auta kuin laittaa kapseli uusiksi, mut rikki sen saa vaan liialista voimaa käyttämällä.... ps naatiskelen tälläkin hetkellä tazzaa^^

Vipu murtui irti 1,5v käytön jälkeen. Ponnahteli välillä itsekseen ylös kahvia tehdessä. Ei ponnahtele enää...

Vierailija

Kiitos tiedosta. Mulla sama juttu (ponnahtelu) eli menossa vaihtoon. Vaikka luulen keittimen olevan takuuajan ulkopuolella, silti seuraava yksilö saa kuitin kopion kylkeensä. Laitehan on tosi kiva niin kauan kuin kestää ja 35€/vuosi ei ole paha vaikka laite laukeaisi päivänä takuu + 1.

Vierailija

Kaikilla eu alueella myytävillä vimpaimilla on 2 vuoden takuu (virhevastuu?).

Usein on niin että menee sitten niin että tuote pitää lähettää itse jonnekin ulkomaille ja maksaa postikulut.

,joita postikuluja ei ilmeisesti saa takaisin ?

On selvä että jos postikulut jää maksettavaksi painon mukaan niin kaikkea ei kannata lähetellä.

Vierailija

Eli ap. mistä olet ostanut. Kuitti tallella. Mitä kauppa sanoo 2 vuoden virhevastuseen. Vaihtavatko uuteen vai joudutko lähettämään laitteen itse jonnekkin.

Jos Pauligilla on tässä maassa huoltopiste niin ?

Vierailija

Vi.uttaa että ette sano mistä olette tuotteet ostaneet kun rupette kyselemään. Aina sama juttu.

Apua kyselette mutta olette hiukan tyhmiä ja sulkeutuneita  faktojen pihtaajia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.