anopin neronleimaus
työntää kolmekuiselle käteen ikivanhat, haisevat pölyset pehmolelut, mitkä vauva tietty työntää suuhun. Loukkaantu vielä kun sanoin ette antais niitä. Hölmö mummo.
Kommentit (8)
jotain asioita vain unohtaa aika äkkiä.
Mun omat lapset ovat kouluikäisiä ja nyt kun oma ikäluokka sikiää vauvoja, olen usein ihan ihmeissäni, että mitä noiden vauvojen kanssa pitikään olla.
onneksi asuu toisella puolella maailmaa. Kuintekin tyhjentää kellariaan lähettämällä kaikki tunkkaset paskat meille. Kippaan ne paketit suoraan roskiin.
En ole miniöiden kanssa missään tekemisissä, niin en tee virheitäkään.
Sitten ne varmaan kirjoittelee tänne, et miks ei anoppi ole meidän perheen kanssa tekemisissä??
4v ja 2v ovat saaneet leikkiä mummolassa ihan vauvasta lähtien vanhoilla leluillani, jotka ovat 70-luvun alusta. Ihan terveitä ovat olleet!
Ne bakteerit kuule kertyvät paljon nopeammin kuin kymmenissä vuosissa, ei ne teidän kodin uudet lelut ole sen puhtaampia, luultavasti paljon pöpöisempiä LOL
varmaan allergisia lapsia. Tuolla tavalla niitä tehdään...
ja meidän lapset ovat leikkineet myös minun vanhoilla leluillani mummolassa ja toisessa mummolassa isänsä vielä vähän vanhemmilla leluilla, ihan vauvaikäisestä asti. Ei ole tullut mitään tauteja. Haisevat pehmolelut voi myös pestä, jos on niin herkkänenäinen.