Mies valitti juuri rahanmenoa...
Siis että kun perheen elättämiseen menee kaikki hänen rahansa. Niinpä, sen sanoi nimittäin sama mies, joka antoi itselleen joululahjaksi Tommy Hilfigerin neuleen, Hugo Bossin ihonhoitosarjan ja Gantin collegehousut. Vaimolle eli minulle ei sen sijaan antanut mitään lahjaa... Voi noita miehiä :-)
Kommentit (13)
Todelliseksi ongelma tulee vasta siinä vaiheessa, kun mies saa lapsia. Entiseen aikaan oli perheverotus, eli enemmän ansaitseva sai verotuksessa hyvitystä siitä, että oli perhettä elätettävänä. Nyt ei.
Suureksi kauhukseen hänen rahoistaan suuri osa meneekin jollekin aivan muulle kuin hänelle itselleen. Siinä vaiheessa tulee vaikeuksia, jos mies elää edelleen poikamieselämää ja katsoo sopivaksi käyttää itse omat rahansa kun itse hän on ne ansainnutkin.
Nyt on murheena vain rouvan joululahjat, mutta entä sitten, kun rouva joutuu omasta palkastaan, äitiyspäivärahastaan, kotihoitotuestaan tai muusta sellaisesta maksamaan kaikki lapsenkin kulut.
tuoko ap rahaa taloon, eli olethan työssäkäyvä? Jos nimittäin olet miehen kukkarolla koko ajan, niin ei ihme jos miestä ahdistaa.
Ei siis ole tarvetta olla "kukkarolla". Jopa hoitovapaalla ollessani hoidin osani yhteisistä kuluista.
Itselleen lahjaksi? Minkähän ikäisestä kakarasta lienee kysymys?
Ap vastaa. Yrittää kait parhaansa, muttei "ihan aina" mene niin kuin pitäisi. Ette kait ole sitä mieltä, että vaihtoon vaan?
Ihan selvä homo koko tyyppi, varmasti on rillitkin päässä, hyi saatana!
Hyi helvetti, mä en kattelis päivääkään tuollaista.
Vajaa tai ei, olen naimisissa hänen kanssaan. Miten pitkälle myötä- ja vastoinkäymisissä on mentävä? Kyllä ottaa päähän moinen marttyyriksi heittäytyminen. Ei edes järkipuhe mene perille.
turhakkeelta ja omaan napaansa tuijottajalta vaikuttaa kertomasi mukaan ajateltuna. Ei kykene katsomaan ja näkemään muita/muuta kun itsensä vessan peiliä tuijotellessaan. Onhan nointa...
että koska hän jo antoi itselleen joululahjoja, niin sinä et tule antamaan hänelle ollenkaan. Kuukauden pihtaus per itselle annettu lahja lienee sopiva rangaistus + tietysti ennen ei antamista voi ajatella kun sinulle on hankittu vähintään yhtä monta lahjaa kuin hän hankki itselleen.
Sellainen puoli-vuotta - vuosi päänsärkyä pehmittää kyllä miehen kuin miehen, varsinkin kun teet selväksi mistä pihtaus johtuu ja muistat kertoa että sinuakin haluttaisi koko ajan, mutta kasvatuksellisista syistä särkee päätä ja että oikei odotat päättämäsi määrajan loppua itsekin.
Onneksi kaapista löytyy kiva stimulaattori omaan käyttöön :-)
Muistakaas ämmät että tässä ollaan nyt vaan kultu AP:n itsensä versio asioista. Ihan hyvin voi olla niin että ap:n mies tosiaankin käyttää kaiket rahansa ap:n mielyttämiseen, eikä itselleen jätä mitään. Nyt jouluna sitten muisti itseään, kun on koko vuoden antanut ahneelle vaimolleen kaiken, ja tietäen että tältä ei mitään kuitenkaan saa.
Nää keissit nyt on paljon yleisempiä kuin ap:n valheellinen panettelu.
..mikä maksaa ja mikä ei. Meidän taloidessa rahat menee ilmeisesti ruokakauppaan, laskut on "kohtuuttomia" : 5-henkiselle perheelle 150-200e viikko ruokaan, harrastuksiin, vaatteisiin ym.
150e/ viikonloppu miehen baarireissuun, taksimatka ja alkoholit + ystäville tarjoaminen on välttämättömiä kuluja.
En viitsi kysyä paljonko viimeisein armanin paita maksoi, tulisi vain paha mieli.
onneksi sain sentään joulukortin, sillähän kaikki kääntyy hyväksi. Lapset, 3, saivat yhden yhteisen paketin.
tuoko ap rahaa taloon, eli olethan työssäkäyvä? Jos nimittäin olet miehen kukkarolla koko ajan, niin ei ihme jos miestä ahdistaa.