Hyvät neuvot olisivat nyt tarpeen
Jätin siis pillerit raskautumisen toiveessa pois marraskuussa. Kierto ollut pillereiden kanssa 29 päivää, aikaisemmin kun olen pillerit jättänyt pois on menkat aina tulleet muutaman päivän viiveellä. Nyt on menossa kiertopäivä 35 ja kolme testattua negaa takana ja ei vieläkään menkkoja. Ainoastaan rinnat tai nännit saakelin kipeät. Meinasin jo gyneä varata, mutta mitä te tekisitte mun sijassa? Odotanko vielä ja kuinka kauan? Kauanko voi odottaa menkkoja tulevaksi ilman hätäännystä? Onko mahdollista että sieltä vielä plussa tuliskin jos ovis ollut myöhemmin?? Mitä mä teen??
Kommentit (3)
Lopetit pillerit vasta äsken eikä kroppasi ole kone. Mitä lääkäri sinulle voisi tehdä? Ehkä saada vuodon aikaan hormoneilla mutta sehän vain sekoittaa lisää ja on turhaa. Toisilla menee puoli vuotta että kierrot tasoittuu, toisilla heti normaalit.
Mulla oli 47pv:n kierto lopetettuani pillerit, muutoin vaihtelee noin 27-36.
Voihan plussakin olla mahdollinen, ovis saattoi olla myöhemmin tai puuttua kokonaan.
Katselin vanhoja äitiyskortteja että esikoisesta olin plussannut vasta kp 38 eli ehkä se plussa on vielä mahdollinenkin.
Olen yli 30v ja kolmas lapsi kyseessä ja mieskin on edelleen sama ja samoin muutenkin olosuhteet.
Kauanko sitä voi huoletta odottaa menkkoja saapuvaksi?Siis ennenkuin niitä tarvitsee alkaa käynnistelemään?
Kuukautiset voivat olla sinulla nyt epäsäännöllisemmät kuin aikaisemmin. Tuollainen kierronmuutos ei ole vaaraksi niin, että heti gynelle täytyisi juosta.
Minä olen tullut kolme kertaa ekasta kierrosta raskaaksi siitäkin huolimatta, että minulla on kierto vaihdellut 27-42 päivän välillä, nýt kun ikääkin on yli 30 v. Alle 30 v iässä kiertoni oli nakutettu kahden tunnin tarkkuudella 28 vrk. Oli helppoa varautua vuotoon, kun tiesin sen tarkkaan.