Mitä se teitä haittaa, kun minä kahvilassa imetän...?
niin, että ette näe vilahdustakaan rinnoistani? Pieni 3kk vauvani vaan on siinä asennossa, että voitte epäillä, että häntä imetetään. Ettekä näe muutenkaan paljasta ihoani, koska minulla on vatsan suojana tuubi ym. Eikä tule äänihaittojakaan. Vauva syö hiljaa.
Kommentit (46)
Vauva voi sydä muuallakin kuin ruokapöydässä, eikös juu? Se ei tarvi haarukkaa siihen hommaan, joten imetyksen voi hoitaa jossain sivummalla. Ja se on mamman asia keksiä se joku muu paikka, ei meidän muiden, jotka haluamme syödä ilman tissien paljastelua.
Nyt konkreettisia esimerkkejä!
Ja ei, vessa ei ole hyvä paikka imettää, joten älä vaan sitä ehdota. Myöskään lastenhoitohuone ei ole se paikka, koska a) se on usein vessassa, b) oven eteen saattaa kerääntyä jonoa sillä aikaa, kun joku valtaa lastenhoitohuoneen imetyssessiota varten.
Vauva voi sydä muuallakin kuin ruokapöydässä, eikös juu? Se ei tarvi haarukkaa siihen hommaan, joten imetyksen voi hoitaa jossain sivummalla. Ja se on mamman asia keksiä se joku muu paikka, ei meidän muiden, jotka haluamme syödä ilman tissien paljastelua.
Ja ei, vessa ei ole hyvä paikka imettää, joten älä vaan sitä ehdota. Myöskään lastenhoitohuone ei ole se paikka, koska a) se on usein vessassa, b) oven eteen saattaa kerääntyä jonoa sillä aikaa, kun joku valtaa lastenhoitohuoneen imetyssessiota varten.
paikka kuin julkisesti imettäminen ruokapöydässä? On kamalaa kun joutuu istumaan vessassa nojatuolissa, kivempi räpiä tissien kanssa julkisesti toisten syödessä?
hohhoijaa
oksettava. Paljaat rinnat ei kuulu yleisille paikoille. Jotain järkeä ja häveliäisyyttä saisi edes vähän olla. Ja kyllä minua oksettaa syödä viereisessä pöydässä kuunnellen vauvan lutkutus ääniä ja joutua todistamaan sinun roikkuvia rukkasiasi.
Tekisi mieli joka kerta soittaa poliisille kun näen näitä itsensäpaljastelijoita. Siitä nimittäin rapsahtaa sakkoa. :'D
Nimim. Vilautus se on pienikin vilautus.
paikka kuin julkisesti imettäminen ruokapöydässä? On kamalaa kun joutuu istumaan vessassa nojatuolissa, kivempi räpiä tissien kanssa julkisesti toisten syödessä?
hohhoijaa
en halua istua vessassa puolta tuntia tai kauempaa. Vessanpöntön päällä ei myöskään saa mitään kovin hyvää imetysasentoa. En myöskään halua pitää vessaa varattuna niin kauaa. Jos mä menen vaikka ravintolaan tai kahvilaan, mitä teen aika harvoin, en todellakaan aio käyttää sitä aikaa kyyristelemässä häveten vessassa, kun en edes usko siihen, että kovin moni ihminen edes ymmärtäisi pahastua siitä imettämisestä.
Elämä nyt on semmoista, että ihmisen jälkeläisen ravinto kulkee siellä tisseissä.
Missä vessoissa muuten on nojatuoli? Mun mielestä tavallisempi kaluste niissä on vessanpönttö.
oksettava. Paljaat rinnat ei kuulu yleisille paikoille. Jotain järkeä ja häveliäisyyttä saisi edes vähän olla. Ja kyllä minua oksettaa syödä viereisessä pöydässä kuunnellen vauvan lutkutus ääniä ja joutua todistamaan sinun roikkuvia rukkasiasi.
Tekisi mieli joka kerta soittaa poliisille kun näen näitä itsensäpaljastelijoita. Siitä nimittäin rapsahtaa sakkoa. :'DNimim. Vilautus se on pienikin vilautus.
Poliisi nauraa sulle.
Mulla on kolme lasta ja kummasti on pärjätty ilman julkista imetystä, eikä olla vain kotona kykitty.
että yksikään tämän ketjun imetystä inhoavista ihmisistä on tosissaan. Ei kukaan voi olla noin vajaa.
ja kauppojen lehtihyllyistä!!11!! Kun MUA loukkaa kun näkyy paljaat tissit!!111!!!! PRKL MÄÄ haastan kaikki tissilehdet oikeuteen!!11111!!!
Mulla on kolme lasta ja kummasti on pärjätty ilman julkista imetystä, eikä olla vain kotona kykitty.
Ei kahvilassa, ei missään. Jätetään vauva huutamaan nälkäänsä, kyllä se sitten jossain vaiheessa hiljenee. Kätevää. Ja sitten voi tehdä sen neljännenkin lapsen. Jeejee.
Jos imetyksen vaikkapa kahvilassa tekee edes jollain muotoa häveliäästi niin siitä vaan. Mutta itsestäni on kyllä vastenmielistä nähdä toisen naisen rinta ruokaillessani. Tuolla ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa, saako vauva syödä muiden ihmisten kanssa samassa tilassa tms.
Monasti vaan näkyy niitä, jotka oikeen kaivaa pullean tissinsä esiin ja alkaa tunkea sitä vauvan suuhun eikä millään lailla peitä itsään. Imetyksen loputtua sitten ei pidetä mitään kiirettä laittaa se rinta takaisin sinne, mistä se kaivettiin esiin.
sun rintoja. Muuten kyllä ällöttäs kun juon ja syön siellä. Itekkin imetin kauan ja joskus jopa salaa julkisilla paikoilla kun pulloa ei ollut tissivauvalle!!
Ei kahvilassa, ei missään. Jätetään vauva huutamaan nälkäänsä, kyllä se sitten jossain vaiheessa hiljenee. Kätevää. Ja sitten voi tehdä sen neljännenkin lapsen. Jeejee.
häiritsee suonitissien lisäksi kahviloissa kälättävät eukot, joiden älytöntä juoruilua on pakko kuunnella, vaikka haluisin syödä pullani hiljaisuudessa. Sen lisäksi on yököttävää, kun aikuiset ihmiset puhuvat ruoka suussa tai maiskuttavat niin, että pullamössö roiskuu. Puhumattakaan leggings- ja minihameihmisistä, ihan liikaa näkyy heidän sulojaa. Yöks!
Toivoisin, että KAIKKI muut pysyisivät kotona, jotta saisin eväät syötyä eikä koko ajan vain etoisi kahvilassa. No, joku huippumalli burkhassa voisi istua hiljaa nurkassa selkä minuun päin. Ehkä.
Monasti vaan näkyy niitä, jotka oikeen kaivaa pullean tissinsä esiin ja alkaa tunkea sitä vauvan suuhun eikä millään lailla peitä itsään. Imetyksen loputtua sitten ei pidetä mitään kiirettä laittaa se rinta takaisin sinne, mistä se kaivettiin esiin.
en oo koskaan nähnyt kenenkään imettävän näin. Ja sentään mun entinen vakikahvila oli jonkun mammakerhon kokoontumispaikka. Voi tietty olla, etten vaan oo huomannut.
Tekisi mieli joka kerta soittaa poliisille kun näen näitä itsensäpaljastelijoita. Siitä nimittäin rapsahtaa sakkoa. :'DNimim. Vilautus se on pienikin vilautus.
Saattaisi siinä poliisien naama venähtää kun tulevat pillit huutaen paikalle ja niinkin hurja rikollinen kuin vauvaa imettävä äiti olisi hälyytyksen syy. Kokeile oikeasti, joskus soittaa poliisit. Saattaisit saada suurempaakin lööppijukisuutta.
Itse olen vauvaani julkisella paikalla imettänyt. Eipä ole kukaan tullut vielä valittamaan aiheesta. Pienen vauvan äidinkin on joskus käytävä kaupassa ja hoitamassa asioita. Kaikki vauvat eivät suostu pullosta syömään.
häiritsee suonitissien lisäksi kahviloissa kälättävät eukot, joiden älytöntä juoruilua on pakko kuunnella, vaikka haluisin syödä pullani hiljaisuudessa. Sen lisäksi on yököttävää, kun aikuiset ihmiset puhuvat ruoka suussa tai maiskuttavat niin, että pullamössö roiskuu. Puhumattakaan leggings- ja minihameihmisistä, ihan liikaa näkyy heidän sulojaa. Yöks!
Toivoisin, että KAIKKI muut pysyisivät kotona, jotta saisin eväät syötyä eikä koko ajan vain etoisi kahvilassa. No, joku huippumalli burkhassa voisi istua hiljaa nurkassa selkä minuun päin. Ehkä.
tällä mallilla ei olisi rintoja, voisit tuntea mielesi rauhalliseksi?
tällä mallilla ei olisi rintoja, voisit tuntea mielesi rauhalliseksi?
..ja mulla noita lapsia on viisi... Ei sit tule mieleen ruokkia sitä lasta kotona, ennenkuin lähtee kahviloihin sun muihin ?
..ja mulla noita lapsia on viisi... Ei sit tule mieleen ruokkia sitä lasta kotona, ennenkuin lähtee kahviloihin sun muihin ?
on ilmeisesti jotenkin vähentänyt aivokapasiteettiasi. Entä jos on kaupunkireissulla niin kauan, että vauvan tulee uudestaan nälkä? Kun mä lähden kunnon kaupunkireissulle, matkaa on lähes 100 km. Vaikka imettäisin miten paljon kotona, se vauva käy jossain vaiheessa nälkäiseksi.
Se ei tarvi haarukkaa siihen hommaan, joten imetyksen voi hoitaa jossain sivummalla. Ja se on mamman asia keksiä se joku muu paikka, ei meidän muiden, jotka haluamme syödä ilman tissien paljastelua.