Antaisitko miehesi mennä työporukan kanssa laskettelureissulle (naisia mukana)?
Mies on kovaa lähdössä laskettelemaan työpaikkansa virkistysreissulle Lappiin. Yleensä ei ole kiinnostunut liikunnasta, mutta nyt on niin kiinnostunutta voi että! Ja kuulemma juu, ihan naisiakin lähtee firmasta mukaan. Majoituksena 1 iso mökki kaikille. :(
Kaiken pahin on se, että mies on ollut kovin halukas seksissä, mutta mua ei huvita yhtään. Kiva päästää se sinne mökille nyt!! Kun sillä on haluja niin tiedä vaikka sattuisi mitä siellä.
Olisko teille OK ja antaisitteko luvan tuollaiseen?
Kommentit (69)
Jos mies haluaa mennä (eikä aiheuta esim. lastenhoidon suhteen kauheaa ongelmaa, tai et ole sairas ja tarvitse fyysistä apua tms.) niin tietysti mies menee.
Itse jokaisessa firman pikkujoulussa syön ja juon ja tanssin valomerkkiin asti hyvässä ja hauskassa kollegaseurassa. Miehiä ja naisia, pomoja ja alaisia ja sidosryhmien edustajia.
Pidän heistä paljonkin työtovereina, mutta ei tulisi mieleenkään nussia kenenkään kanssa! Ällöttää ajatuskin. Eivät normaalit ihmiset ole välittömästi pettämässä, eivät edes kännissä. Silloin pitää olla valmiiksi jotenkin tyytymätön liittoonsa.
Luota nyt vain siihen ukkoosi, ap.
Tiedän kyllä nuo keskusten kelkkareissut.
En omasta mielestä edes sanonu mitämieltä olisin itse asiasta. Sanoin, että ukko ei lähtis tuollaiselle reissulle, koska ei haluais mennä.
Ja jos et lukenu tuota yhtä kommenttia niin eivät mene valmiille reissulle vaan pakkaavat omat kelkat ja menevät yhden omalle mökille jonnekki korpeen josta on n 100 km ihmisten ilmoille. Ei ehkä ihan, mutta paljon kuiten. Ja ryyppäävät kyllä siellä mökillä jonkin verran, mutta aina ne on jossain myös käyneet niillä kelkoilla. Sen tiedän siitä, että minut pakotetaan katsoon niitä valokuvia ja viedeoita jälkeenpäin...
Ja jotta tämä keskustelu loppuis, niin ei sillä edes ole naisia työkavereina :D
Hän tekee itse päätöksensä. Eikä mulla olisi mitään reissua vastaan, jos matka ei kestäisi kovin pitkään.
Samoin mullä on oikeus mennä omiin menoihini ilman, että mies kiukuttelee tms.
Mieheni matkustaa paljon työkseen, eli hänellä on kyllä mahdollisuus pettää muuallakin kuin tuollaisella reissulla. Mä olisin lähinnä kateellinen siitä, jos ei mulla olisi mukavaa matkaa tiedossa ;)
Hän tekee itse päätöksensä. Eikä mulla olisi mitään reissua vastaan, jos matka ei kestäisi kovin pitkään.
Samoin mullä on oikeus mennä omiin menoihini ilman, että mies kiukuttelee tms.
Mieheni matkustaa paljon työkseen, eli hänellä on kyllä mahdollisuus pettää muuallakin kuin tuollaisella reissulla. Mä olisin lähinnä kateellinen siitä, jos ei mulla olisi mukavaa matkaa tiedossa ;)
naispuolisen kollegan kanssa maapallon toisella puolella enkä ole silti istunut kaulimen kanssa tai itku silmässä kotona. aikuinen mies, tekee minkä paraaksi näkee ja itsepä menoistansa ja tekemisistään vastaa ja näin myös toisinpäin. Ikinä en huolisi itselleni miestä, joka kieltää menemiset ja roikkuu lahkeessa.
Ei tulisi mieleenkään pelleillä. Ja mieheni päästää minut vaikka kuuhun niiden kanssa.
Mieheni on myös matkaduunissa, joten luottamuksen on pakko pelata.
Hän tekee itse päätöksensä. Eikä mulla olisi mitään reissua vastaan, jos matka ei kestäisi kovin pitkään. Samoin mullä on oikeus mennä omiin menoihini ilman, että mies kiukuttelee tms. Mieheni matkustaa paljon työkseen, eli hänellä on kyllä mahdollisuus pettää muuallakin kuin tuollaisella reissulla. Mä olisin lähinnä kateellinen siitä, jos ei mulla olisi mukavaa matkaa tiedossa ;)
naispuolisen kollegan kanssa maapallon toisella puolella enkä ole silti istunut kaulimen kanssa tai itku silmässä kotona. aikuinen mies, tekee minkä paraaksi näkee ja itsepä menoistansa ja tekemisistään vastaa ja näin myös toisinpäin. Ikinä en huolisi itselleni miestä, joka kieltää menemiset ja roikkuu lahkeessa.
Naapurissa on tällainen perhe jossa mies vahtii vaimona menemisiä ja oikeasti on kieltänyt vaimoaan lähtemästä esim. minun kanssani risteilylle. Jopa niin että lapset olisivat mukana. Kun hän ei pääse niin ei lähde vaimokaan. Tätä en todellakaan voi ymmärtää.
Samoin vaimo ei saa mihinkään työporukan iltaan lähteä kuin vähäksi aikaa ja omalla autolla, jotta ei vaan ota mitään eikä lähde minnekään baareihin. Näitä reissuja ei todellakaan ole viikoittain, ei edes kuukausittain, vaan 1-2 kertaa vuodessa. Mutta niihinkään ei saa mennä.
Vaimolle olisi ystävät ostaneet lahjaksi matkan Lontooseen, olisimme menneet naisporukalla sinne pitkäksi viikonlopuksi. Mutta mies kielsi. Koska hän ei pääse mukaan.
Mitään muuta syytä ei ole näihin kieltoihin kuin se, että hän ei halua päästää vaimoaan yksin mihinkään. Sanokaapa kuka teistä olisi tyytyväinen tällaisessa suhteessa? Entä jos te itse joskus haluatte ystävänne kanssa reissuun ja mies kieltää sen? Miten siihen reagoitte?
Hän tekee itse päätöksensä. Eikä mulla olisi mitään reissua vastaan, jos matka ei kestäisi kovin pitkään. Samoin mullä on oikeus mennä omiin menoihini ilman, että mies kiukuttelee tms. Mieheni matkustaa paljon työkseen, eli hänellä on kyllä mahdollisuus pettää muuallakin kuin tuollaisella reissulla. Mä olisin lähinnä kateellinen siitä, jos ei mulla olisi mukavaa matkaa tiedossa ;)
Naapurissa on tällainen perhe jossa mies vahtii vaimona menemisiä ja oikeasti on kieltänyt vaimoaan lähtemästä esim. minun kanssani risteilylle. Jopa niin että lapset olisivat mukana. Kun hän ei pääse niin ei lähde vaimokaan. Tätä en todellakaan voi ymmärtää.
Samoin vaimo ei saa mihinkään työporukan iltaan lähteä kuin vähäksi aikaa ja omalla autolla, jotta ei vaan ota mitään eikä lähde minnekään baareihin. Näitä reissuja ei todellakaan ole viikoittain, ei edes kuukausittain, vaan 1-2 kertaa vuodessa. Mutta niihinkään ei saa mennä.Vaimolle olisi ystävät ostaneet lahjaksi matkan Lontooseen, olisimme menneet naisporukalla sinne pitkäksi viikonlopuksi. Mutta mies kielsi. Koska hän ei pääse mukaan.
Mitään muuta syytä ei ole näihin kieltoihin kuin se, että hän ei halua päästää vaimoaan yksin mihinkään. Sanokaapa kuka teistä olisi tyytyväinen tällaisessa suhteessa? Entä jos te itse joskus haluatte ystävänne kanssa reissuun ja mies kieltää sen? Miten siihen reagoitte?
Samoin vaimo ei saa mihinkään työporukan iltaan lähteä kuin vähäksi aikaa ja omalla autolla, jotta ei vaan ota mitään eikä lähde minnekään baareihin. Näitä reissuja ei todellakaan ole viikoittain, ei edes kuukausittain, vaan 1-2 kertaa vuodessa. Mutta niihinkään ei saa mennä.Vaimolle olisi ystävät ostaneet lahjaksi matkan Lontooseen, olisimme menneet naisporukalla sinne pitkäksi viikonlopuksi. Mutta mies kielsi. Koska hän ei pääse mukaan.
Olen melko varma että mies itse pettää, kun noin kyylää.
Itse olen työn puolesta ollut nuorempana järjestämässä noita kelkkailu yms. aktiviteetteja yhdessä kohteessa ja kyllä ne miesporukat kelkkailemassa on aika porsaita usein, ihan selvinpäin kelkkailemaan lähdössä saati sitten hieman ottaneina muissa touhuissaan.
Itse näen homman kyllä ihan toisin päin. Miesten työporukan kelkkailureissu on mun mielestä lähempänä Kuninkuusraveja kuin normaalin työporukan laskettelureissu - noin hengeltään.