Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi mennä työporukan kanssa laskettelureissulle (naisia mukana)?

Vierailija
15.12.2011 |

Mies on kovaa lähdössä laskettelemaan työpaikkansa virkistysreissulle Lappiin. Yleensä ei ole kiinnostunut liikunnasta, mutta nyt on niin kiinnostunutta voi että! Ja kuulemma juu, ihan naisiakin lähtee firmasta mukaan. Majoituksena 1 iso mökki kaikille. :(

Kaiken pahin on se, että mies on ollut kovin halukas seksissä, mutta mua ei huvita yhtään. Kiva päästää se sinne mökille nyt!! Kun sillä on haluja niin tiedä vaikka sattuisi mitä siellä.

Olisko teille OK ja antaisitteko luvan tuollaiseen?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun kyse on työpaikan virkistysreissusta? Jotenkin voisin edes ymmärtää jos kyseessä olisi joku kaveriporukka - tosin meillä ei olisi ongelmaa edes siinä. Mutta työpaikan virkistyspäivät ja -matkat ovat meillä esim. verrattavissa työaikaan - jos ei henkilökohtaisista syistä pääse reissuun, on normaalisti töissä.

Työyhteisössämme on 9 miestä ja 3 naista, juuri olimme 5 päivää ulkomailla palkintomatkalla. Keskustelin mieheni kanssa reissuun lähdöstä ainoastaan siitä näkökulmasta saammeko lasten hoidon järjestettyä siksi ajaksi ja mies järjesteli omia työmatkojaan niin että oli tuon ajan kotona. Iiiik, olimme samassa hotellissa ja istuimme iltaa kahden miehen hotellihuoneessa pitkälle yöhön ja olin jossain vaiheessa ainoa nainen paikalla ja kerroin vieläpä hölmöistä jutuistamme jopa miehelleni kotona!

Jos kyseessä olisi vaikka ihan puhtaasti työmatka? Siis että siellä Lapissa olisi kokousta yms. sen laskettelun ohessa? Miettisittekö silloinkin että SAAKO sinne mies mennä? Saako se käydä töissä? Mitä jos panee Sirkka-sihteeriä vaikka lounaalla?

Miten mustasukkainen ja epäileväinen voi ihminen olla jos tällaisilla asioilla päätään vaivaa. Mutta toivon ja oletan tän olevan provo.

Vierailija
42/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun näihin ketjuihin aina tulee näitä "minun mieheni ei koskaan lähtisi perheensä luota mihinkään"- tyyppejä. "Minun mieheni ei tarvitse ketään muuta kuin minut ja silkohapsiset pilttimme". Aika väsyttävää varmaan (ainakin jollekulle osapuolelle) olla tuollaisessa symbioosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vain antaisi. Ja jos kaikesta huolimatta menisi... en tiedä mitä tekisin. Siihen se asia ei ainakaan jäisi.

Vierailija
44/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuuteen liitetään itsenäisyys ja vastuullisuus. Aikuisten oletetaan kestävän yksinoloa ja pystyvän itsenäisiin ratkaisuihin.

Vierailija
45/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä, meillä toimii luottamus puolin ja toisin, siitä lähdetään, että mieheni voi aina saada kauniimman, laihemman ja rikkaamman, mut parempaa ei voi saada.

Ja toinen sovittu juttu on, että jos tekee mieli pettää, niin meitä on 6 naista yhtä naista vastaan, että kannattaa miettiä tarkkaan... :)

Näillä eväillä on menty yhdessä 25 vuotta...

Vierailija
46/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaipaa selvästi hieman irtiottoa, ei muuten olisi innoissaan lähdössä. Eikö noista asioista voi puhua suoraan. Eli miehesi sanoo miksi haluaa lähteä ja sä sanot, että koet hieman mustasukkaisuutta, kun et tollaiselle reissulle pääse. Mutta itse suhtautuisin miehen reissuun positiivisesti! 24/7 on raskasta, jos on lapsia, kerro se miehelle. Toivottavasti mies vastavuoroisesti osaa huomioida sun virkistystarpeet!.

Kyllä menemisten pitää olla tasapainossa.

Jos teillä ei seksi juuri tällä hetkellä suju toistenne toiveiden mukaan, niin se on asia erikseen. sen suhteen ei välttämättä yhtäkkistä ratkaisua ole, puhukaa toiveistanne ja panostakaa yhteisiinkin hetkiin. toista täytyy ymmärtää!

Vierailija
47/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS

Ei aikuista ihmistä voi kieltää tämmöisistä. Oletan että on joko parisuhteessa tai omassa pääkopassa jotain vikaa jos tämmöistä pitää edes miettiä.

Vierailija
48/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään unohtuu rakkaat vaimot ja miehet kotona ja rietastellaan minkä keritään. Me Naisissa taisi olla aikoinaan myös juttua tästä.

En päästäisi omaa miestäni lähtemään.

Vierailija
49/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kyllä normaalia ole perheellisen mennä moneksi yöksi yhteen joittenkin toisten naisten seuraan.

Vierailija
50/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei kieltää, mutta ei aikuinen perheenisä kyllä halua lähteäkään tällaisille reissuille. Ainoastaan bailaajien ja mieleltään keskenkasvuisten hommaa.

Ei siellä välttämättä petetä (tosin lapin reissut ovat kyllä useimmiten tätäkin) mutta mitä järkeä on lähteä TYÖKAVEREIDEN kanssa varattu mies ja perheellinen ryyppäämään lappiin?!?! Eikö senkin reissun vapaa kannattaisi käydä perheen kanssa vaikkapa samoilla seuduilla? Lapset varmaan tykkäisivät. Ja saattaisi seksielämä AP:lla vähän piristyä kun viettää miehensä kanssa aikaa eri ympyröissä.

Kyllä harrastukset ja ystävätapaamiset pitäisi riittää, itse en ymmärrä ollenkaan enää ylimääräisiä reissuja työkaveriporukoissa. Miehellä on pitkiä päiviä ja työmatkoja paljon, joten hänelle ei ole koskaan tullut mieleenkään onneksi vielä ylimääräiset reissut työstä puhuen saman porukan kanssa. Näin ainakin kerran totesi kun tuli asiasta puhetta.

Vierailija
51/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:lla se vähemmän koulutettu repsukka mies, jolla ei ole niin elämän muilla arvoilla merkitystä kuin bailaamisella.

Vierailija
52/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kovaa lähdössä laskettelemaan työpaikkansa virkistysreissulle Lappiin. Yleensä ei ole kiinnostunut liikunnasta, mutta nyt on niin kiinnostunutta voi että! Ja kuulemma juu, ihan naisiakin lähtee firmasta mukaan. Majoituksena 1 iso mökki kaikille. :( Kaiken pahin on se, että mies on ollut kovin halukas seksissä, mutta mua ei huvita yhtään. Kiva päästää se sinne mökille nyt!! Kun sillä on haluja niin tiedä vaikka sattuisi mitä siellä. Olisko teille OK ja antaisitteko luvan tuollaiseen?

Meillä ei mies "päästä" minua jonnekkin, tai minä häntä, vaan me menemme itse jos tahdomme. Toki jos toinen on sitä mieltä että ei halua että toinen lähtee, niin sitten toki harkitaan. Mutta ei tulisi mieleenkään kieltää aikuista miestäni.

Itse lähden firman porukan kanssa lasketteluretkelle, porukassa jossa on 6 miestä ja 2 naista, joista toinen olen minä. Miehelle ei tullut mieleenkään jotenkin nurista reissustani..

Erotkaa hyvät ihmiset jos luottamuksen taso on tuota luokkaa`!!

Vierailija
53/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis itse haluais lähteä. Työkavereiden kanssa käy kyllä mökkireissun tai pari talvella, mutta pääosassa on kelkkailu ja seura on valikoitunut sen mukaan. Nuoruuden aikaisten kavereiden kanssa on sitte yks mökkiviikonloppu ryyppäämistä.

Mutta hän arvostaa vapaa-aikaansa niin paljon, että ei lähde työporukalla mihinkään tuollaiseen.

Vierailija
54/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on aikuisen oikeudet

tottakai päästäisin. En ole mieheni äiti.

olen samaa mieltä. siis et omista miestäsi. Meillä on mies käynyt lapin reissuilla ja meillä menee edelleen hyvin. En tosin ole koskaan pihdannut ...

Vierailija
55/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Mennä reissuun ja muutenkin.

Vierailija
56/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis itse haluais lähteä. Työkavereiden kanssa käy kyllä mökkireissun tai pari talvella, mutta pääosassa on kelkkailu ja seura on valikoitunut sen mukaan. Nuoruuden aikaisten kavereiden kanssa on sitte yks mökkiviikonloppu ryyppäämistä.

Mutta hän arvostaa vapaa-aikaansa niin paljon, että ei lähde työporukalla mihinkään tuollaiseen.

Ai siten että reissuille ei lähde naisia?

Täytyy sanoa että säälittävä kirjoitus....

Vierailija
57/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa vähän ihmettelin tätä :) Että pari kertaa talvessa kelkkailemassa mökillä on ihan jees, mutta ap:n kuvaama ei. Miten ne eroaa toisistaan? Aaa, siellä mökillä ei oo naisia. Mutta tietäisitpä mitä pojat keksii noilla mökkireissuilla, baareista löytyy naisia ja baareihin pääsee taksilla vaikka ihan korvesta ;) Ai niin, mut eihän teidän iskä ikinä sellaista tekis, kun vaan menevät poikaporukalla vähän "kelkkailemaan" ;)

Vierailija
58/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä harrastan ratsastusta niin sittenko olis sama, että lähden kuninkuusraveihin, hevosiin liittyy molemmat. Yhtä paljon on tekemistä laskettelulla ja kelkkailulla, molempia harrastetaan talvella...

Mutta pointti oli se, että miehen kai itse pitäis tietää mihin vapaa-aikansa käyttää! Jos tuo reissu on työaikaa niin sitte on asia erikseen, mutta vapaa-aikaa muuten vaan viettämään niin ei edes haluais mennä...

Vierailija
59/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mennyt monta kertaa, mm. reilu parikymppiseten opiskelukavereidensa kanssa (itse 10-15v vanhempi) mökkiviikonlopuille, joukossa molempia sukupuolia. Samoin risteilyillä ym on käynyt sekaporukoissa työ- ja harrastuskavereiden kanssa. Ja työmatkoilla.

Pääasia on, että luottamus on kunnossa puolin ja toisin.

Vierailija
60/69 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelkkareissuilla eivät käy baarissa koska lähinpään baariin olis kai 100 km matkaa... menevät johonki korpeen. Mutta noilla muilla reissuilla ruukaa käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme