Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä uusi Yle-vero on täysin luvatta katselevien syytä.

Vierailija
15.12.2011 |

Nyt sitten KAIKKI joutuvat kärsimään, vaikkei olisi edes televisiota kotitaloudessa. Mikä siinä on ollut niin helvetin vaikeaa maksaa tv-maksu, jos se telkkari on siellä kotona ja sitä katsotaan? Ai, mutta kukaanhan ei tietenkään katso Ylen kanavia, ihan vain dvd:tä ja Big Brotheria katsotaan. Keskituloiset, ilman tv:ta OIKEASTI elävät joutuvat nyt teidän takia kärsimään.

Hävetkää.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan Ylen loputon ahneus. Maksaisivat nekin vana ohjelmansa mainoksilla ja vaikka sponsoreilla.

haluaisitko, että tv:stä tulisi vain bb:tä ja jenkkisarjoja. Ylen tehtävä on pitää valikoima laajana ja tasokkaana.

Vierailija
2/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan Ylen loputon ahneus. Maksaisivat nekin vana ohjelmansa mainoksilla ja vaikka sponsoreilla.

haluaisitko, että tv:stä tulisi vain bb:tä ja jenkkisarjoja. Ylen tehtävä on pitää valikoima laajana ja tasokkaana.

Eihän sieltä nytkään tule mitään kehittävää eikä kiinnostavaa. Sano joku tasokas ohjelma yleltä, joka mielestäsi on sellainen, että kiinnostaa kaikkia ikään, sukupuoleen ja asemaan katsomatta.

Uutisia ei oteta lukuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä toisensa jälkeen saa telkku.comissa todeta ettei sieltä televisiosta taaskaan tule mitään. Jos minä maksan televisiolupa maksua niin haluan myös sinne televisioon jotain hyvää katsottavaa.

Itse katson televisiota suurin piirtein pari tuntia viikossa kun sieltä ei vaan tule mitään katsomisen arvoista. Ainoastaan jääkiekon MM -kisoja olen yleltä katsonut ja nyt mtv varasti senkin.

Vierailija
4/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tilastoissa niihin, jotka jättävät TV-luvan maksamatta ja joiden takia nyt köyhän lapsilta viedään nyt viimeinenkin leivänkannikka. Minulla, kuten monilla aikaansa seuraavilla nuorilla kansalaisille, ei nimittäin ole televisiota. Muta täytyyhän vero säästää, jotta eläkeläiset saavat ansaitsemansa viihteen.

Vierailija
5/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ohjelman pidä miellyttää kaikkia, siksi tulee useita ohjelmia, jotka sopivat eri asioista kiinnostuneille ihmisille. Ainakin jos laadukkaasta ohjelmasta on kyse. Massoille suunnatut ohjelmat sitten erikseen, kunhan sanaa "tasokas" ei käytetä samassa yhteydessä.

Ihan kuin lapselle selittäisi.

Vierailija
6/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä nytkään tule mitään kehittävää eikä kiinnostavaa. Sano joku tasokas ohjelma yleltä, joka mielestäsi on sellainen, että kiinnostaa kaikkia ikään, sukupuoleen ja asemaan katsomatta.

Uutisia ei oteta lukuun.

mutta argumentointitaitosi ovat olemattomat. Et voi poissulkea jotain tiettyä ohjelmaa. Eikä ole tarkoituskaan, että olisi sellaisia ohjelmia, jotka kiinnostaisivat ihan jokaista. Uutisetkaan eivät kiinnosta kaikkia, esim. lapsia. Sen sijaan Yle tarjoaa hyvin monipuolisesti erilaisia ohjelmia eri makuun. Minä taas en muista, koska olisi viimeksi katsonut Maikkaria, Nelosta tai Subia. Tuntuu, ettei sieltä tulekaan kuin halvalla tuotettua tosi-tv-roskaa. Meillä katsotaan Yleltä asia- ja lastenohjelmat, Canalilta leffat ja sarjat. Mieluusti maksetaan molemmista.

Vierailija
7/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tilastoissa niihin, jotka jättävät TV-luvan maksamatta ja joiden takia nyt köyhän lapsilta viedään nyt viimeinenkin leivänkannikka. Minulla, kuten monilla aikaansa seuraavilla nuorilla kansalaisille, ei nimittäin ole televisiota. Muta täytyyhän vero säästää, jotta eläkeläiset saavat ansaitsemansa viihteen.

sillä et tainnut edes tajuta aloitusta.

Vierailija
8/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen tv-luvan maksanut. Olin iloinen kunnes luin maksusta tulevan palkansaajakohtaisen, eli se vain nousee entisestään normitaloutta kohden ja komeasti. Perkele.

Eroan kirkosta ja kuittaan tv-maksun sillä.

Vierailija
9/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään normaalikoulua. Enkä armeijaa. Kaikenlaiset Elyt ja Avit voisi myös lopettaa. Ja tuomioistuimet ja yliopistolliset sairaalat. Kaikki tieto löytyy tältä palstalta.

Minusta on ihan oikein kun kaikki maksaa.

Uskonnolliset ryhmät voivat ajatella että meneepä hyvään tarkoitukseen...

Vierailija
10/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ohjelmatarjonta voi olla monipuolista, mutta kun siltikään siitä kaikesta tarjonnasta huolimatta sieltä ei tule mitään mielenkiintoista. Voidaan ottaa vaikka kaikki kanavat mukaan kuvioon, ja siltikään tv:stä ei enää tule mitään sellaista josta olisin valmis maksamaan tv-lupamaksua. Siksi minä en maksa tv-lupamaksua kun minä en katso tv:tä.

On totta että ylellä on oma tehtävä tässä yhteiskunnassa...nimittäin suoltaa uskomatonta paskaa tuutista päivästä toiseen.

Vierailija
12/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ohjelmatarjonta voi olla monipuolista, mutta kun siltikään siitä kaikesta tarjonnasta huolimatta sieltä ei tule mitään mielenkiintoista. Voidaan ottaa vaikka kaikki kanavat mukaan kuvioon, ja siltikään tv:stä ei enää tule mitään sellaista josta olisin valmis maksamaan tv-lupamaksua. Siksi minä en maksa tv-lupamaksua kun minä en katso tv:tä.

On totta että ylellä on oma tehtävä tässä yhteiskunnassa...nimittäin suoltaa uskomatonta paskaa tuutista päivästä toiseen.

Ja "et katso tv:tä" vai "et omista tv:tä"? Nämä kaksi asiaa menevät iloisesti sekaisin monissa argumenteissa. Koska sehän nyt on ihan fakta, että jos kotitaloudessa on toimiva tv, niin kyllä siitä joku jotakin katsoo.

Vaikea käsittää näitä perusteluita, että en halua maksaa, koska en KATSO tv:tä. Mitä se sitten siellä kotona tekee se tv?

Vierailija
13/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka selittää, että Ylen tarjonta on luokatonta, jos ei kerran edes oikeasti tiedä mitä Yle tarjoaa.

Mutta kyllähän sen yleensäkin tietää, että ne joiden mielestä Yle on paskaa, on just niitä, joiden mielestä kaikki BB- ja muu täysin sieluton paska on sitä hienointa TV-sisältöä.

En seuraa edes salkkareita :)

Ja olen sitä mieltä että YLE suoltaa paskaa. Ainoat hyvät ohjelmat on sydämen asialla ja Gilmoren tytöt.

Muuten sieltä ei tulekaan mitään katsomisen arvoista. Ja miksi helkkarissa minun pitää maksaa kahdesta ohjelmasta? Voisin vallan hyvin jättää nekin katsomatta.

YLEn porukka ei osaa käyttää niitä rahojaan. Miksi pitää rahoittaa YLEä mistä ei ole edes mitään mainittavaa hyötyä? Hommaisivat rahansa muualta kuten muutkin. -.-

Vierailija
14/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "et katso tv:tä" vai "et omista tv:tä"? Nämä kaksi asiaa menevät iloisesti sekaisin monissa argumenteissa. Koska sehän nyt on ihan fakta, että jos kotitaloudessa on toimiva tv, niin kyllä siitä joku jotakin katsoo.

Vaikea käsittää näitä perusteluita, että en halua maksaa, koska en KATSO tv:tä. Mitä se sitten siellä kotona tekee se tv?

Itselläni on 42" -tv joka on liitettynä tietokoneeseen ja erinäisiin pelikonsoleihin. Digiboxia en silti omista, eikä minulla tietokoneessakaan ole digi-korttia

Vierailija
15/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paskan ohjelmatarjonnan lisäksi luparahoilla tuetaan:

1) Monille entisille poliitkkoille joilla pitää järjestää joku suojatyöpaikka. Tämän takia ylellä on joku neuvostoliitonaikainen hallintoneuvosto. Joku ex ministeri heinonenki osti yli 4 miljardilla olemattomia umts lupia ja nauttii komeata palkkaa.

2) Sinffoniaorkesterit ja oopperat. Ei vois turhempaa olla ja muka suomalaista kulttuuria, kun jotain keskiaikaisten muusikkojen tekeleitä soitellaan. Näihin "kulttuureihin" palaa miljoonia vuosittain.

3) Musiikkitalo jossa nuo kohdassa 2 saavat harjoitella.

4) Kaikki yleishyödyllisyys. Sen voisi tarpeettomana poistaa kun kaiken saa muita medioita käyttäen ilman ylen vasemmistolaista näkökulmaa.

Arvatkaa olenko luvanmaksaja?

Vierailija
16/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kaikkein köyhimmät eivät joudu maksamaan sitä. Ja pienituloisten kohdalla se laskee - siis jopa kahden palkansaajan perheessä.

Vierailija
17/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 42" -tv joka on liitettynä tietokoneeseen ja erinäisiin pelikonsoleihin. Digiboxia en silti omista, eikä minulla tietokoneessakaan ole digi-korttia

tv:nä toimiva laite, eikä siitä nykylainsäädännön mukaan tarvitse edes maksaa tv-maksua. Kun nämä "en maksa tv-maksua, koska en katso tv:tä" argumentit tulevat niiltä, joilla on täysin toimiva vekotin olohuoneen nurkassa, digibokseineen ja maksutelevisoineen.

Vierailija
18/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEn ihania luontodokumentteja luokattomina ohjelmina?

Vierailija
19/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paskan ohjelmatarjonnan lisäksi luparahoilla tuetaan:

1) Monille entisille poliitkkoille joilla pitää järjestää joku suojatyöpaikka. Tämän takia ylellä on joku neuvostoliitonaikainen hallintoneuvosto. Joku ex ministeri heinonenki osti yli 4 miljardilla olemattomia umts lupia ja nauttii komeata palkkaa.

2) Sinffoniaorkesterit ja oopperat. Ei vois turhempaa olla ja muka suomalaista kulttuuria, kun jotain keskiaikaisten muusikkojen tekeleitä soitellaan. Näihin "kulttuureihin" palaa miljoonia vuosittain.

3) Musiikkitalo jossa nuo kohdassa 2 saavat harjoitella.

4) Kaikki yleishyödyllisyys. Sen voisi tarpeettomana poistaa kun kaiken saa muita medioita käyttäen ilman ylen vasemmistolaista näkökulmaa.

Arvatkaa olenko luvanmaksaja?

millaista ohjelmaa Yleltä tulee. Minusta on hienoa, että etenkin Teema esittää oopperoita ja konsertteja. Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä Kansallisoopperaan katselemaan ja kuuntelemaan. Hyvä, että sen voi tehdä edes omalla kotisohvalla. Minä en taas pidä maikkarin viihteellisestä yleishyödyllisyydestä. Sen voisi myös poistaa, onneksi sentään formulat on jo kiikutettu maksukanaville.

Vierailija
20/78 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv:nä toimiva laite, eikä siitä nykylainsäädännön mukaan tarvitse edes maksaa tv-maksua. Kun nämä "en maksa tv-maksua, koska en katso tv:tä" argumentit tulevat niiltä, joilla on täysin toimiva vekotin olohuoneen nurkassa, digibokseineen ja maksutelevisoineen.

Mutta entä ne jotka katsovat televisiota hyvin harvoin tai eivät ollenkaan Ylen kanavia? Tai joilla on laitteet ja pelit olemassa mutta eivät vaan katso tv:tä koska sieltä ei tule mitään?

Eikö olisi hieno maksaa lupamaksua käytön mukaan. Eikö ylen kanavia voisi katsoa vaikka tv -kortin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan