Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavoin miehenne osallistuvat joulun valmisteluihin?

Vierailija
15.12.2011 |

Vai tuoko vaan se kuusen sisälle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lahja saatiin ostettua yhdessä ja aikoo hommata kolme lahjaa miespuolisille sukulaisille. Ja tienaa rahaa jotta minä voin käydä ostamassa niitä lahjoja. Ei vaan ole aikaa, nyt kun on yrittäjällä töitä, niin niitä täytyy kans tehdä.

Vierailija
2/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa kinkun paistamisessa, käydään ostaa yhdessä jouluruokaa, tuo kuusen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tietysti joulukuusen ja laittaa havuja porraspieleen. Tekee jäälyhtyjä ja jos suojasää jouluna niin pyörittää lumipalloista lyhtyjä. Vahtii kinkunpaiston. Kirjoittaa joulukortit. Huolehtii että linnuilla on joka joulu kauralyhde jonka vie aatonaattona paikoilleen yms.

Vierailija
4/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan koristelut ja kaupassakäynnit. Kuusikin on autoilevana mun homma. Tasan tässä perheessä kaikki hommat hoidetaan, arkena ja juhlana.

Vierailija
5/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa käyvät hakemassa sen "kaikkein kauneimman" joulukuusen tuttavan metsästä. Lapsille yksi joulunajan kohokohdista. Tekee kaikki kalaruuat ja paistaa kinkun. Jouluaattona minä aamuvuorossa joten hän sitten hoitaa kaikki aattoon jäävät työt.

Vierailija
6/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytyttelee joka ilta ulos kynttilät mun kanssa yhdessä, kun en yletä kaikkiin! :)

Leipoi piparkakkutaloa mun ja 3- ja 5-vuotiaan kanssa. Ja siis todella auttoi, ei katsellut vierestä, loppujenlopuksi minä katsoin vierestä... Jolloin viimeinen pelti hieman paloi, kun miehillä on tuo vaikus keskittyä moneen asiaan.

On paketoinut kanssani lahjoja ja miettinyt mitä lapsille hommataan. Jouluostoksille en huolinut mukaan kun huokailee kokoajan rahanmenoa ;)

Osallistuu myöskin ensi viikolla mein pienimuotoiseen joulusiivoukseen sekä vei tänään loput joulukortit postiin. Eli tekeehän tuo muutakin kun kantaa kuusen sisään, voi olla että minä teen sen, kuten muinakin vuosina.

Vierailija
7/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ostaakin ne suurilta osin, kävi hakemassa lasten tonttupuvut ja kuskaa harrastusten joulujuhliin.

Laittaa suurimman osan jouluruoista pyhinä ja siivoaa keittiötä. Minä leivon ja teen salaatit.

Vierailija
8/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitaa sen jalkaan ja sisälle. Koristelee myös lasten kanssa. Laittaa ulkojouluvalot, hankkii kinkun ja paistaa sen. Jos on lunta, niin huolehtii siitä, että vieraat pääsevät pihaan ja ulkotulista. Joulupöytään valmistelee kalat.

Vierailija
9/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mies ei oikein välitä kaikesta hössöttämisestä ja stressistä! Hän yrittää kitenkin auttaa siinä missä osaa, ja varmaan laittelee sitten ruokia

Vierailija
10/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Loput hankkii kyllä itse mitä en keksinyt/osannut ostaa). Siinä meidän jouluvalmistelut suunnilleen olivarkin. Laitettiin pari koristetta ikkunaan ja tehdään vielä ensi viikolla tavallinen viikkosiivous vain. Jouluaatto vietetään muualla kuten joka joulu, niin ei tarvitse laittaa ruokiakaan.