Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v haluaisi jouluna lahjat rahana, että pääsisi reissuun

Vierailija
27.11.2011 |

keväämmällä. miten toimisitte? Antaisitteko rahaa ja pitäityisittekö ostamasta lahjoja? Mun on niin vaikee ajatella, et lapsseni jäisi ilman paketteja jouluna. Ehkä pari tulisi kummeiltaan mutta et mä en hankkisi mitään hänelle?!

Poikani sanoo, et paras lahja ois, kun pääsis kavereiden kanssa lasketteleen myöhemmin hiihtolomalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväämmällä. miten toimisitte? Antaisitteko rahaa ja pitäityisittekö ostamasta lahjoja? Mun on niin vaikee ajatella, et lapsseni jäisi ilman paketteja jouluna. Ehkä pari tulisi kummeiltaan mutta et mä en hankkisi mitään hänelle?!

Poikani sanoo, et paras lahja ois, kun pääsis kavereiden kanssa lasketteleen myöhemmin hiihtolomalla.

on helppo: anna sille rahaa ja päästä hänet kavereineen reissun. Tuntuu olevan tärkeää.

Vierailija
2/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, niin minä tekisin jonkinlaisen kompromissin. Antaisin siis arvokkaimman lahjan verran/suurimman osan lahjojen arvosta lahjakortin matkaa varten (vaikka itse tehdyn). Paketoisin senkin kuusen alle, ehkä tunnistamattomaksi paketiksi. Laittaisin lahjakortin laatikkoon tms. Painoksi vaikkapa lakua. Lopulla rahalla ostaisin 1-2 lahjaa, jottei nuori olisi ainoa joka ei avaisi paketteja jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä hyvä ihminen.

Vierailija
4/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysi-ikäisille enää osteta lahjoja!

Vierailija
5/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostatko muille lapsille heidän toivomuslistalta lahjoja vai ostatko oman mielen mukaan? Mun mielestä oikein kiva idea pojalta pyytää joululahjat rahana, jos suunnitelmissa on tuommoinen reissu. Hänhän sitä toivoo, joten tuskin pettyy? Pettyy ehkä, jos ei saakkaan rahana vaan jonkinlaisena tilpehöörinä..

Vierailija
6/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai uutta läppäriä vain joulun takia. Voithan paketoida jotakin hyödyllistä, mitä kuitenkin ostaisit hänelle tulevaisuudessa. Vaikka tulevaan opiskelijaboksiin astioita tai lakanat.

Vierailija
7/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjat joka joulu. Ja sitten lisäksi esim. suklaata, lukemista, leffalippuja. Nyt vaan mietin, et jos annamme rahaa reisuun niin aion todellakin jättää muut paketi pois myös nuo pienemmät. Äitinä vaan tuntuu haikelata, et jouluna lahjoja annetaessa muille tulee paketteja..Ehkä mä en vaan ymmärrä, et mun poikani on aikuinen ja tää on vaan mun kipuilua. KIITOS hyvät ihmiset, saitte mut näkemään tän asian oikealta kannalta. Tottakai toimin niin kuin lapseni toivoo ja annan hänelle kivan reissun. Isomies pärjää ilman krääsäpaketteja, niin kuin joku kirjoittikin. Hyvää Joulua kaikille teille!

Vierailija
8/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat toivoneet osallistumista johonkin arvokkaaseen, yleensä paketissa on ollut hygienia ja kempparituotteita (ostettais muutenkin, nyt ehkä joulupaketissa) tai käsintehtyjä konvehteja tai vyö, kraka, lompakko, pokkari, pipo, hanskat yms. joskus paketissa ollut tarpeeseen lukuvalo, pieni matto tai mitä nyt sillä hetkellä on ollut ostoslistalla muutenkin.

Vierailija
9/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pojalle matkarahat vaikka johonkin hauskaan pakettiin käärittynä.

Sen lisäksi voit antaa kirjan, suklaata ym. millaisia pieniä paketteja haluat antaakaan. Näin meillä tehdään ja poika on 15. Tosin ei toivo ihan noin isoja summia ja vielä joitakin isompia lahjojakin.

Vierailija
10/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

summan jolla yleensa ostettaisiin nuoren itse toivomia 'kalliita' lahjoja. Sitten ostaisin pienta kivaa mita nyt yleensa muutenkin antaisin ylimaaraisena kuten suklaata, sukkia/kalsareita, kirjoja (nuori ei itse muuten ostaisi kirjoja), jotain kalliimpaa suihkushampoota/deodoranttia.

Vierailija
11/11 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorikin kokee, että kerrankin häntä on kuunneltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi