Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kukaan ikinä kuollut tai menettäny tajun synnytyskipujen takia?

Vierailija
09.11.2005 |

Minulla on ollut kaikki 3 synnytystä ihan kauheita. Jotain kipulääkitystä on kuitenki aina ollut tai ainakin ilokaasu. Jos joskus tekisin neljännen ja ei kerkeäisi saada lääkettä, niin olen miettiny että viokohan siihen kipuun tosiaan kuolla niinku olen joka kerran ajatellu samalla kun synnytän :)

Onkohan kukaan tosiaan ikää kuollu siihen tai menettäny tajuntansa???

On se niin tuskaa....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muuten jos meinaat vielä synnyttää, niin suosittelen, että opettelet tosi tehokkaasti rentoutumista ennen synnytystä. Esim. mammajooga on hyvä juttu, samon se synnytä rentoutuneena-cd. JA siis tosiaan paneudut asiaan!

Mulle esikoisen synnytys luomuna oli todella helppo tapahtuma, kun oli noi hommat hanskassa. Tokan kanssa en ehtinyt (lue :viitsinyt) palautella hommia mieleen, ja oli aika eri sfääreissä kivut, vaikka luomuna meni sekin.

Seuraavan kanssa valmistaudun taas ja varmasti.

ap

Vierailija
2/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten aloin pelätä etten kuolekkaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti pätkii ja mieheltä olen saanut kuulla asioita, joita en pysty itse muistamaan.

Vierailija
4/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui vielä sellainen vaaratilanne, että taju meni ja samalla tuli oksennus, jota meni henkitorveen. Hirveä kiire sitten mua kääntämään ja elvyttämään etten tukehdu. Taju meni valitettavasti vain lyhyiksi hetkiksi. En synnytä enää ikinä. sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
5/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänen tapauksessaan oli kyse hoitovirheestä. Äitini lonkkavian vuoksi keisarinleikkaus olisi ollut turvallisin ratkaisu.

Vierailija
6/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoin kanssa tajun menevän, mutta eipä mennyt. Sattui niin hirveästi, että kipu oli aivan sietämätöntä. En pystynyt enää puhumaankaan.

Vierailija
7/7 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jos meinaat vielä synnyttää, niin suosittelen, että opettelet tosi tehokkaasti rentoutumista ennen synnytystä. Esim. mammajooga on hyvä juttu, samon se synnytä rentoutuneena-cd. JA siis tosiaan paneudut asiaan!

Mulle esikoisen synnytys luomuna oli todella helppo tapahtuma, kun oli noi hommat hanskassa. Tokan kanssa en ehtinyt (lue :viitsinyt) palautella hommia mieleen, ja oli aika eri sfääreissä kivut, vaikka luomuna meni sekin.

Seuraavan kanssa valmistaudun taas ja varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme