Onko 870 euroa/kk liian kallis vuokra yh:lle?
+ 25/kk autopaikka +vesi, 2mh. Mietityttää asunnon hinta, halvemmankin saisin mutta nekin ovat 700 euron paikkeilla, huono kuntoisia ja väärältä alueelta,sekä haluaisin kolmion, molemmille omat huoneet. 1 lapsi ja palkka brutto 2400/kk, elatusmaksut vielä auki, mutta n.200/kk. ei velkoja tms. osamaksuja.
Kommentit (5)
Etköhän sä nyt itse parhaiten tiedä millaista vuokraa pystyt maksamaan. Mutta kyllä tuolalisella palkalla luulisi jotenkuten pärjäävän. Ja voithan sä aina hakea asumistukea, ja kannattaakin hakea jos sitä vain on mahdollisuus saada.
eli vuokra, sähkö, vakuutukset, puhelin, työmatkat, ruoka, vaatteet jne ja katso riittääkö.
Kokeile hakea asumistukea, tosin ilman sitäkin ilmeisesti pärjäätte.
Tsemppiä!
Ap, se, että onko sinulla varaa, riippuu muista menoistasi. olen ist yh ja vuokrani ja vesimaksut yhteensä 580. Nettotuloni (palkka, elarit, lapsilisä ja pieni asumistuki) tällä hetkellä on 1600. Mutta minulla ei ole autoa.
Etköhän sä nyt itse parhaiten tiedä millaista vuokraa pystyt maksamaan. Mutta kyllä tuolalisella palkalla luulisi jotenkuten pärjäävän. Ja voithan sä aina hakea asumistukea, ja kannattaakin hakea jos sitä vain on mahdollisuus saada.
pelottaa miten pärjään.
ap