NONI. PANIIKKI! Mitä isänpäivälahjaksi miehelle? Vinkkejä, mitä ostitte itse?
Kommentit (40)
Lapsi antoi jo tarhassa tehdyn kortinkin joten sunnuntaina meillä on ihan tavallinen päivä.
Lapsi antoi jo tarhassa tehdyn kortinkin joten sunnuntaina meillä on ihan tavallinen päivä.
Ja sit maanantaina sun mies itkee jollain miesten keskustelupalstalla kuinka häntä ei muistettu, yhyy, ei lahjan lahjaa, häntä ei arvosteta, yhyy :-)...vrt. mammojen itkut äitienpäivän yhteydessä... aika vaikee kuvitella keltään mieheltä sellasta käytöstä.
mies pyysi. Lisäks ostin villatakin ylläriks. Taapero saa koristella sormiväreillä paperia kortiks ja lahjapaperiks.
Reinot Tatuointi-lahjakortti Pleikkapelejä tv-Sarjaboxeja Vaatteita Onneksi on joulu niin voi ostaa melkein kaiken mitä ei isänpäivänä vielä anna :)
Reinot *löytyy
Tatuointi *ei harrasta tatuointeja
Pleikkapelit *ei pelaa
Tv-sarjaboxit *ei telkkaakaan/sarjoja katso
Vaatteet *tällä hetkelle löytyy hyvin
Mitäköhän sitä keksisi? Ehkä uutta partavettä ja hajuvettä tmv... Tylsiähän ne on mutta mitä muuta keksisi. Huoh.
lehjakortteja:
biltemaan
giganttiin
gant-storeen
dressmanniin
brothersiin
k-rautaan
lisäksi
navigaattori
boksereita
risteily
Reinot *löytyy
Tatuointi *ei harrasta tatuointeja
Pleikkapelit *ei pelaa
Tv-sarjaboxit *ei telkkaakaan/sarjoja katso
Vaatteet *tällä hetkelle löytyy hyvin
Kirja -esim. Guinnesin ennätyskirja jos ei lue muuten tai lätkä/futis/yleensä urheilu -aiheinen tai mistä ikinä miehes tykkää vaikka jonkun urheilijan elämäkerta
Lippu/liput johonkin lätkämatsiin TAI teatteriin/leffaan mikä nyt miestä kiinnostaa
Lahjakortti K-Rautaan
Työkalulaatikko
ja se oli Tivoli Audio -radio. Sen jälkeen oon antanut suklaata
Mun mies on snobi antimaterialisti, eli lahjat vähän vaikeita keksiä.
Mutta olen "salannut" raskauden ja kerron sen vasta sunnuntaina. Odotettu kakkonen, jota on tehty jo muutama vuosi ja muutama keskenmeno koettu. Toivotaan, että tää menis loppuun asti.
Mä tilasin miehelle tämän: http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=280&component=/PublishDB/Kirjat_…
Ja tällaisen: http://www.stubbyholder.fi/product/7/aija-stubby
Oli ihan tosi vaikea keksiä jotain. Kirja ei ole vielä tullut, joten voi olla, että saa sen vähän myöhässä. Tämän lisäksi leivon kakun.
Että ostan itselleni jotain kivaa vaatetta, mutta en nyt raskaana sille linjalle lähde kun on nämä muuttuneet muodot. Ensi vuonna sitten! ;)
Mutta hankin Dr. Philin kasvatusoppaan
http://www.bookplus.fi/kirjat/mcgraw,_phil/perheen_parhaaksi-4339743
Ihan vitsinä, mies ei niinkään tuosta Philistä tykkää. ;)
Viime vuonna muuten ostin Hynysen Mies katoaa.
Äidilleni esittelin kirjaa ja hän sanoi nuivasti ettei hanki miehelleen kirjaa koska tämä ei ole hänen isä.
Silti isänpäivänä me käydään muistamassa myös kaikkia pappoja, myös sitä äidin miestä!
On se niin kamalaa olla mukava yhden isyydestä/pappuudesta.
Minusta isänpäivänä voisi muistaa vaikka naapurin vanhaa pappaa jos siltä tuntuu.
tietääkseni se on isänpäivä, ei esim. OMAN isän päivä.
eihän se Mies sun ISÄ oo, miks sille ostat lahjan? lapsilta tietty mutta vaimolta-----
Viski kirjan.. mies "keräilee" parempia viskejä, niin saa siitä sitten vähän faktaa tähän harrastukseensa
minä olen jo vähän pidemmällä rv 23 taitaa olla menossa jotta yllätys ei enää ole :)
minä ostin sähköhammasharjan, kun entinen ollut rikki jo jonkin aikaa ja tykkää pestä sellaisella.
Muuten ehket olis vaan saanut lasten tekemät kortit.
Muistan häntä koska on minulla ja lapsille rakas, lasteni isä. Oma isäni ei enää elossa.
Mulle ei kyllä tulis mieleenikään ostaa isänpäivälahjaa miehelleni, vaikka hän isä onkin. Kyllä se on hänen lastensa tehtävä muistaa isäänsä sinä päivänä. Autoin kyllä sen verran, että ehdotin 21v tyttärelleen, että tulisi meille leipomaan pullaa sunnuntaina.
En ole mieheni lasten äiti. En silti usko, että exänsäkään lähettää yhteisten lasten isälle lahjaa. Teidän mielestä ilmeisesti pitäisi (koska kukaan ei kiistä etteikö hän olisi hyvä isä).
Minä nyt tosin vastustan muutenkin isänpäivän kaupallista luonnetta, mutta muistan isääni puhelinsoitolla kun en tänä vuonna pääse käymään.
ja Appiukolle ajattelin leipoa vähän herkkuja, niin saa isänpäivänä herkkuja kahvin kanssa. Tavaraaa kun molemmilla on jo tarpeeksi eikä mitään erityisiä toiveita ollut. Poikien puolesta ostin miehelle kirjan
mä ostin Pohjan Somesta isälle mainostetun setin, kaulahuivin, pipon ja hanskat. Oli komeat ja sopii meidän isälle hyvin. Ja ostosta kertyvä voitto menee ainakin oikeaan osoitteeseen.
eli jotain sellasta mitä se varmasti käyttää. exälle taidan antaa lahjaksi kauniita sanoja ja kirjottaa nimeni omalle isälle menevään lasten tekemään korttiin :)
eli jotain sellasta mitä se varmasti käyttää. exälle taidan antaa lahjaksi kauniita sanoja ja kirjottaa nimeni omalle isälle menevään lasten tekemään korttiin :)
että sai noi lahjat jo eilen kun oli kaupasta tullessa kotona, joten sunnuntaina ajattelin herätellä sen seksillä ja sen jälkeen keittää kahvit :)
Mun mies on mun lapseni isä. Isäinpäivä on kaikkien isien päivä, ei vain oman isän. Sinä saat toki olla muistamatta omaa miestäsi, mä kyllä muistan omaani. Ilman sitä mulla ei olisi lasta.