Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NONI. PANIIKKI! Mitä isänpäivälahjaksi miehelle? Vinkkejä, mitä ostitte itse?

Vierailija
09.11.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinot

Tatuointi-lahjakortti

Pleikkapelejä

tv-Sarjaboxeja

Vaatteita

Onneksi on joulu niin voi ostaa melkein kaiken mitä ei isänpäivänä vielä anna :)

Vierailija
2/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan kauluspaidan joka oli tarjouksessa, ja sen lisäksi kaulahuivin ja sukat. Siihen vielä suklaarasia ja lasten itse tekemät kortit :) Omalle isälleni ostin myös sukat (sellaiset vähän "hienommat" kun muuten käyttää vain tennissukkia, ja suklaata. Toivottavasti ovat mieluisia lahjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cd-levyn, jouluksi jäi vielä rannekello ja liput konserttiin. Konjakista myös pitäisi. Ei myöskään pahastuisi vaikka saisi vain kortit lapsilta.

Vierailija
4/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden partakoneen kun ukko valitellu jo jonku aikaa että pitäs uusi saada ja pitäs olla vesipestävä. No nyt on paketissa sellanen. Poika on tehny jotain pph:lla, sekin on paketissa joten en tiedä mitä siel edes on.

Vierailija
5/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nyt kaikki neuleet -20%

Vierailija
6/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kattomassa se leffateatterissa ja mies tykkäsi.

Vierailija
7/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa Henri Alen mainosti tasapainotettavia veitsiä. Insinööri mieheni pitää ruoanlaitosta, ja nämä olisivat hänelle nappilahja. Nettikaupasta en ehdi enää hankkia. Tiedättekö mistä näitä saa Helsingistä?

Vierailija
8/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kpl tosin ja tiedän että ovat juuri sellaiset kun on toivonut. Kysyin että sukkia, Reinot vai jotain muuta ja sanoi että boxereita on vailla niin sitten ostin sellaisia :)

Lapsi on tehnyt eskarissa mukin johon on piirretty ja kirjoitettu ja kortin.

Vierailija
9/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää ja mielikuvituksetonta ehkä, mutta se oli toivomus :)

Lapset on kukin tehneet oman lahjan koulussa ja päiväkodissa.

Vierailija
10/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta suukot ja kortit. Kakku tehdään kans.

Vierailija
11/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole syntymäpäivä.Elikäs ei silloin osteta lahjoja.

Vierailija
12/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä appiukolle (kun mies ei saa itse aikaiseksi). Minusta mieheni on niin hieno isä, että tahdon lasteni kanssa häntä muistaa isänpäivänä erityisellä lahjalla. Tänä vuonna ostimme setin, jossa on salmiakki-saunatuoksu, maitosaippua, eukalyptys-kauratyyny ja untuvatossut. Tiedän, että mieheni tykkää, tykkää kaikesta hemmottelujutusta, vaikka mies onkin.

Omalle isälleni ja apelle menee tänä vuonna molemmille arpa, oman automerkin avaimenperä ja waterproof-hanskat.

Vierailija
13/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ensiviikonlopulle hemmottelulahjakortti: hotelliyö, pöytävaraus ravintolaan ja konserttiliput --> muksut mummolaan :) Sellaisen lahjan itse toivoisin äitienpäivänä, mutta kun en ole ikinä saanut, niin pääsempä mukaan näinkin!

Vierailija
14/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä voi seurata ulkolämpötilat, ilmankosteusden ja sen semmoisia.

Hän on joskun maininnut että haluaisi sellaisen.

Lapset ovat töhertäneet omat korttinsa ja askartelunsa, lisäksi tehtiin sellainen iso kortti missä on kaikkien lasten jalan- ja kädenjälki.

En ymmärrä miksi jotkut kritisoivat toisten tapaa ostaa isänpäivälahja puolisolle.

Kai sitä saa ostaa puolisolleen lahjan vaikka joka päivä jos haluaa. VArsinkin tällaisena aikana kun ihmiset eroavat niin helposti, niin onko yhtään liikaa antaa yksi ylimääräinen lahja tai huomionosoitus puolisolle jonka kanssa on lapsia hankkinut?

Vierailija
15/40 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Steve Jobsin elämänkerran ja sunnuntaina mennään vielä Fabianiin brunssille.

Vierailija
16/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nopea, helppo, halpa, hieno jne.. Kurkkaa: http://minnikki-madewithlovebyminnikki.blogspot.com/

Minnikki

Vierailija
17/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi teki koulussa lahja ja minä ostin lisäksi paidan

Vierailija
18/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laphroaig-viskiä, mutta valitettavasti mun oli pakko kertoa lahjasta etukäteen. Mies nimittäin meinas ostaa itselleen samaa ainetta erään ison työn palautuksen kunniaksi. On sen verran tyyristä nestettä, ettei sentään kahta pulloa...

Vierailija
19/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se Mies sun ISÄ oo, miks sille ostat lahjan? lapsilta tietty mutta vaimolta-----

Vierailija
20/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laphroaig-viskiä, mutta valitettavasti mun oli pakko kertoa lahjasta etukäteen. Mies nimittäin meinas ostaa itselleen samaa ainetta erään ison työn palautuksen kunniaksi. On sen verran tyyristä nestettä, ettei sentään kahta pulloa...

etten oo ihan varma, mihin tuon piilotin! Imetysdementia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän