Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Hs.fi tökkii AINA!!?

Vierailija
09.11.2011 |

Mikä tuossa on, että Hesari ei saa nettisivujaan toimimaan? Eihän sujuva toiminta ole muillekaan sivuistoille ongelma, mutta maamme suurimmalle päivälehdelle näköjään on!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuksen jälkeen on toiminut aivan järkyttävän huonosti. Sivua on tietenkin testattu todella nopealla nettiyhteydellä ja niin, että data on tullut tyyliin viereisestä huoneesta.

Vierailija
2/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy. Samat uutiset löytyy minkä tahansa muun lehden sivuilta. Hesarilla on tylsät nettisivut, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin taas sivulla, ihan ok.

Vierailija
4/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy. Samat uutiset löytyy minkä tahansa muun lehden sivuilta. Hesarilla on tylsät nettisivut, ei kiinnosta.

Ja minua kiinnostaa sekä päivän pääuutiset Suomesta ja ulkomailta, että paikallismenot Helsingistä.

Vierailija
5/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, mikä täällä jo sanottiinkin, että hesarin sivut vaativat aika nopean yhteyden. Ne on valitettavasti rakennettu siten, että siellä on mahdottomasti kuvia ja mainoksia, joiden lataaminen kestää.

Jos oikeasti haluaa lukea niitä uutisia, käytä mobiilisivuja...

Vierailija
6/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hesarin sivuilla nähnyt mitään kuvia?

Vierailija
7/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos perskele, siellä oli kuviakin. En muista niitä ennen nähneenikään. Mutta en ala lukijaksi vieläkään. Yksi vilkaisu riitti.

Vierailija
8/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, mikä täällä jo sanottiinkin, että hesarin sivut vaativat aika nopean yhteyden. Ne on valitettavasti rakennettu siten, että siellä on mahdottomasti kuvia ja mainoksia, joiden lataaminen kestää.

Jos oikeasti haluaa lukea niitä uutisia, käytä mobiilisivuja...

Ja työapaikan myös. Voi olla tosiaan totta, että mulla (ja työpaikalla) on aika hitaat yhteydet. Ei tullut asia edes mieleen, kun muut sivustot toimivat ongelmitta.

Pitää käyttää sitten mieluummin tuota mobiiliversiota (eipä sekään ole aikaisemmin tullut mieleen, kiitos :)

Vierailija
9/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin ylen sivut.

Vierailija
10/10 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika nopea nettiyhteys (8 megaa), meillä on silti ongelmia. Kyse on siitä, että sivut on testattu huonosti ennen lanseeraamista. Mä käytän aina adblockia, joten mainoksia ei voi syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi