Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka remontti uskottava syy murhalle???

Vierailija
07.11.2011 |

Ihmetyttää kun niin moni selittää tyrnävän tekoa raskaalla,pitkittyneellä remontilla.

Mun järkeen ei vaan mahdu sellanen selitys että ,ihmisillä on oikeitakin ongelmia ,vapaaehtoinen remontointi ja sisustaminen sai perheenisän tappamaan pienet lapset.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo sairas mässääminen asialla.

12

paraskin puhuja :D jauhapa vielä vähän lisää, jooko?

Vierailija
2/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisitte, kuinka paljon Suomessa on tapettu ihmisiä viinapullojen (tyhjienkin) vuoksi, tai lompakoitten (myös tyhjien) tai vaikka auton arvostelun vuoksi! Remonttia ja vaimon opiskelua voisi pitää ihan asiallisena perhesurman syynä niihin verrattuna.

Toiset sekoaa vähemmästä kuin toiset, ja eräät sitten vielä tappavat, joko itsensä tai jonkun muun.

En syyllistä äitiä, mutta ihmettelen miksi ei pelastanut lapsiaan jos mies oli jokseenkin selvästi "höperö" jo aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on NAISTA syyttänyt?!? Minä aloitin ainakin yhden keskustelun, jossa taivastelin naisen suurta työkuormaa ja rasitetta perheelle kaikesta remontoinnista ja työstä. Sinä tollo sitten tulkitsit, että naista syytetään. Puhu vaan omasta puolestasi. Se on sinun tulkinta. Taidat itse olla sitä mieltä että nainen on syyllinen.

voi olla miehelläkin. Ja työkuorma.

4 vuoden remontti, työ, pienet lapset, luottamustoimi jne. Eikös se tuollaista ollut siellä Tyrnävällä. Kyllä siinä vähemmästäkin saattaa palaa loppuun.

Ja toiset jaksaa enemmän kuin toiset.

Veikkaan että tuossa Tyrnävän tapauksessa tuli siihen sitten vielä parisuhdeongelmat. Ehkäpä eroasia oli jo isketty pöytään ja se oli viimeinen niitti.

Oli miten oli, ontelman ratkaisutapa oli kauhea ja väärä.

Ihan vaan tuosta tuli mieleen erotilanteet yleensäkin. Miettikääpä millainen tilanne on se kun sulta viedään perhe, koti ja lapset. Näin on monelle miehelle käynyt kun emäntä päättänyt viedä lapset mukanaan. Ja ehkä jo uusi mieskin katsottuna.

En osaa edes kuvitella sitä yksinäisyyden ja tuskan määrää joka monille miehille siitä seuraa.

Naisella sentään arki pyörii samaa tahtia lasten kera mutta miehelle ei ns. jää mitään.

Eikä tarvitse nyt muistuttaa kuinka monen mies on lähtenyt kälppimään.. Ne on tietysti sitten taas asia erikseen.

Vierailija
4/21 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihminen voi henkisesti sairastua vaikka olisi kaikki hyvin. TE teette oletuksia tuntemattomien ihmisten parisuhteesta ja voimista!!!

Ei sillä miehellä välttämättä ollut lainkaan paineita tai ne liittyi johonkin muuhun kuin mitä me täällä "syyksi" keksitään. Miljoonat ja miljoonat remontoi. Eiköhän vasara ole ollut miehellä enempi kädessä ja nainen tilaa netistä kivoja lamppuja?

Eiköhän tuo mies ole 4 vuotta sitten ymmärtänyt mitä tekee kun päätetään muuttaa remontoitavaan taloon ja 4 vuotta kestävä remontti ei tarkoita että kaikki paikat tehdään kerralla vaan pikkuhiljaa.

Se että ostaa talon ja remontoi sitä ei tarkoita että siitä olisi ihan paniikissa. Teillä on outo näkemys remonttiin!

Ei sairastumiseen tarvita paineita.

En minä tässä sano etten minä sekoa ja ei muutkaan sekoa. Sanon että kuka vaan voi sairastua ja tehdä jotain käsittämätöntä sen kautta. -Ilman että kokee valtavaa painetta jostain.

12

Vierailija
5/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään jatkunut remontti voi polttaa ihmisen loppuun.

Vierailija
6/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista, mistä seurasi tämmöinen tapahtuma. Näin sanoin tälläkin palstalla pohdiskeltu.

Vierailija
7/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on NAISTA syyttänyt?!? Minä aloitin ainakin yhden keskustelun, jossa taivastelin naisen suurta työkuormaa ja rasitetta perheelle kaikesta remontoinnista ja työstä.

Sinä tollo sitten tulkitsit, että naista syytetään. Puhu vaan omasta puolestasi. Se on sinun tulkinta. Taidat itse olla sitä mieltä että nainen on syyllinen.

Vierailija
8/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vähän tyhmä? Se tosiaan voi kyllä altistaa ties mille, koitappa itse rempata taloa esim sen 4 vuotta, asua paskan keskellä, paskantaa ulkohuussiin ja siinä samalla kasvattaa pieniä lapsia, käydä töissä jne jne. Meillä tuli vain ero ja mies oli kyllä henkisesti ihan loppu, koitti ylittää kaikki jaksamisen rajat ja huonosti siinä sitten kävikin.

Vierailija
9/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vähän tyhmä? Se tosiaan voi kyllä altistaa ties mille, koitappa itse rempata taloa esim sen 4 vuotta, asua paskan keskellä, paskantaa ulkohuussiin ja siinä samalla kasvattaa pieniä lapsia, käydä töissä jne jne. Meillä tuli vain ero ja mies oli kyllä henkisesti ihan loppu, koitti ylittää kaikki jaksamisen rajat ja huonosti siinä sitten kävikin.

Vierailija
10/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on NAISTA syyttänyt?!? Minä aloitin ainakin yhden keskustelun, jossa taivastelin naisen suurta työkuormaa ja rasitetta perheelle kaikesta remontoinnista ja työstä.

Sinä tollo sitten tulkitsit, että naista syytetään. Puhu vaan omasta puolestasi. Se on sinun tulkinta. Taidat itse olla sitä mieltä että nainen on syyllinen.

Taitaa osaan kirjoittajista kalikka kalahtaa.

Toisessa ketjussa yksi ihminen kirjoittaa miten mies oli talonrakennuksen jälkeen kaksi vuotta burnoutissa ja työkyvytön (!!). Että ei se talonrakennus/remontointi mikään pikku juttu ole. Siihen sitten vielä vauva ja gradu kaiken päälle. Noi ihmiset on ottaaneet elämäänsä liikaa stressiä ja syyttää voi ihan molempia.

Vierailija
11/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tappanut toistaa, itseän tai lapsia.

REmontin valmistumisesta on reilu 10v aikaa ja onnellisina edelleen yhdessä, yksi lapsikin lisää pyöräytetty.

Ihan turhaan säkään remonttia laitat teidän eron syyksi. Kyllä siinä taustalla on aihan muut jutut.

Vierailija
12/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tappanut toistaa, itseän tai lapsia.

Mun pappakin on polttanut piippua kohta 70 vuotta eikä sillä ole keuhkosyöpää, tuolla logiikalla kai kukaan tupakoiva ei siihen sitten sairastu?

Vierailija
13/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onneton erhdyin lauantaina pohtimaan, missähän äiti oli tapahtuma hetkellä... Aika rumaa tekstiähän siinä sai vastaukseksi, kirosanojen kera. Jotkut näköjään kokee kaiken syyllistämisenä :D

Vierailija
14/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihminen sekoaa vaikka asuisi kerrostalossa!

Mitä ihmeen väliä sillä remontilla on? Ei mitään. Ihminen sekoaa jos sekoaa.

Eikä remontti tai aikuisena opiskeleminen tee ihmisestä hullua; no kerrostaloloisen mielestä ehkä?

Vierailija
15/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihminen sekoaa vaikka asuisi kerrostalossa!

Mitä ihmeen väliä sillä remontilla on? Ei mitään. Ihminen sekoaa jos sekoaa.

Eikä remontti tai aikuisena opiskeleminen tee ihmisestä hullua; no kerrostaloloisen mielestä ehkä?

Toiset kestää paineita enemmän kuin toiset, toiset kestää tupakkaa ja viinaa, toiset ei. Et siis voi tulla sanomaan ,että kun te ette seonneet niin kukaan muukaan ei voi sellaisesta uupua.

Vierailija
16/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle on voinut tulla sellainen olo että poltan tän koko paskan. Ei jaksa, kaikki on turhaa, pelkkää kulissia, en halunut tällaista, kostan muijalle.. tai jotain sinne päin, varsinkin jos parisuhteessa on ollut ero suunnitelmia tms. Mutta lasten tappamista en pysty ymmärtämään. miksei polttanut vain sitä taloa..

Ja lisä spekulaationa,.. onhan se ukko voinut olla manipuloiva ( ja ilmeisesti masentunut )psykopaatti jonka viimeinen keino satuttaa naista oli sitten tämä.

Vierailija
17/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihminen voi henkisesti sairastua vaikka olisi kaikki hyvin. TE teette oletuksia tuntemattomien ihmisten parisuhteesta ja voimista!!!

Ei sillä miehellä välttämättä ollut lainkaan paineita tai ne liittyi johonkin muuhun kuin mitä me täällä "syyksi" keksitään. Miljoonat ja miljoonat remontoi. Eiköhän vasara ole ollut miehellä enempi kädessä ja nainen tilaa netistä kivoja lamppuja?

Eiköhän tuo mies ole 4 vuotta sitten ymmärtänyt mitä tekee kun päätetään muuttaa remontoitavaan taloon ja 4 vuotta kestävä remontti ei tarkoita että kaikki paikat tehdään kerralla vaan pikkuhiljaa.

Se että ostaa talon ja remontoi sitä ei tarkoita että siitä olisi ihan paniikissa. Teillä on outo näkemys remonttiin!

Ei sairastumiseen tarvita paineita.

En minä tässä sano etten minä sekoa ja ei muutkaan sekoa. Sanon että kuka vaan voi sairastua ja tehdä jotain käsittämätöntä sen kautta. -Ilman että kokee valtavaa painetta jostain.

12

Vierailija
18/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sen mahdollisesti aiheuttama stressi ja väsymys olla YKSI osatekijä, mutta ei todellakaan syy. Osasyyllä tarkoitan siis sitä, miten stressi ja väsymys voi esim. olla yksi osatekijä erilaisten (psyykisitne ja fyysisten) sairauksien puhkeamiseen.

Vierailija
19/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kokee väsymystä ja stressiä aika monesta asiasta. Eikä silti sairastu henkisesti niin että tappaa lapsensa. Oltaisko jo hiljaa spekulointimässyjen kanssa? Mikä niin on vaikeaa ymmärtää että ihminen ei ole YHTÄÄN terve ja sama on tapahtunut monesti kerrostaloissakin?

Jookos, kookos?

12

Vierailija
20/21 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti on monille liiton koetinkivi, samoin ero stressaa ihmisiä.

Mutta eihän poliisi nyt tutki asiaa remontin jälkipyykkinä, vaan tuhotekona ja murhana.

Taidat ap olla aika yksinkertainen yksinkertaistaja ja muiden syyttelijä muutenkin elämässäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän