Vierailija

Harrastaa liikunta, on reipas ja luotettava. Auttelee kotitöissä ja hoitaa koulun kunnolla. Siis sellainen iloinen poninhäntätyttö, jolla yleensä verkkarit/farkut ja college-pusero päällä.

Vakituista poikaystävää ei ole, mutta panokavereita on. En tiedä mitä tästä ajatella! Itse olen aktiivinen myös, harrastetaan miehen kanssa seksiä melkein päivittäin ja tiedän miltä tuntuu kun pahetaa niin että voisi seinille hyppiä!

Joteknkin tosi ristiriitainen olo tytön puolesta, kyllähän mä tiedän mitä moisesta tytöstä sanotaan. :///

Ikää hänellä 16 v.

Kommentit (14)

Hanki hänelle se papilloomarokote, jos et ole vielä hankkinut, korosta ehkäisyn tärkeyttä ja muutenkin itsestään huolen pitämisen tärkeyttä, mutta muuten: anna tytön nauttia seksuaalisuudestaan. Mitä pahaa siinä on?

että on ihan terveen nuoren naisen merkki, jos seksi maistuu (kuten myös mulle!) eikä mulla ole mitään sitä vastaan.

Haluaisin vaan varjella häntä siltä huoran leimalta. :/ Ottaa päähään tää yhteiskunnan keski-aikainen ajattelutapa!

Ehkäisy on laitettu kuntoon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuon ikäisellä on tuollainen asia noin tärkeää.

Kyllä se kuuluisi vasta aloittaa aikaisintaan täysi-ikäisenä ja vakikaverin kanssa. Siis siten, että olisi ollut saman kanssa puoli vuotta ja sitten vasta aloittaisi.

Minusta menneen maailman moraalikäsitykset pitäisi ottaa uudelleen kunniaan. Paras olisi, että naimisiin mentyä vasta. Näin säästyttäisiin monilta sukupuolitaudeilta ja vahinkoraskauksilta.

Opeta sille tytöllesi moraalia. Kyllä itseään voi hillitä ja hallita.

Itseäni tuossa pelottaa eniten se, että sen käyttö sitten eräällä kerralla unohtuukin. Se voikin sitten olla kertalaakista HIV tai vahinkoraskaus.

En periaatteessa osaa pitää seksuaalista aktiivisuutta minään paheena, mut kyllä minua vähän jännittäis, että onko tytön yläpää sittenkään ihan kypsä tollaseen...

t: terveystiedon ope

Tervetuloa maailmaan :D

Toivottavasti oot steriili, ja säästät tän maailmnan kaltaisiltasi jälkeläisiltä!

Ja oon muuten ihan tosissani :D

Lainaus:

Kyllä se kuuluisi vasta aloittaa aikaisintaan täysi-ikäisenä ja vakikaverin kanssa. -- Minusta menneen maailman moraalikäsitykset pitäisi ottaa uudelleen kunniaan. Paras olisi, että naimisiin mentyä vasta. Näin säästyttäisiin monilta sukupuolitaudeilta ja vahinkoraskauksilta.

Ei se niin auvoista ennekään ollut. Vahinkoraskauksia, laittomia abortteja ja pakkoavioliittoja. Laittomia bordelleja tai raiskaamalla/painostamalla saatua seksiä. Kaikki vastuu ja seuraukset kaatuivat naisten niskaan.

Miksi muuten sinusta seksi kuuluu vain pitkään suhteeseen? Jos vaikka yhden illan jutussa huolehditaan ehkäisystä ja tautivaarasta ja molemmat tietävät, ettei hommassa ole sen vakavampaa odotettavissa?

Lainaus:

Opeta sille tytöllesi moraalia. Kyllä itseään voi hillitä ja hallita.

Sulla ei taida olla murrosikäisiä lapsia?

Lainaus:

Toivottavasti oot steriili, ja säästät tän maailmnan kaltaisiltasi jälkeläisiltä!

Mitähän hyvää on lorttomaisessa nuoruudessa? Oli sitten poika tai tyttö.

Raportoiko tyttäresi sinulle? Tuntuu tosi oudolta, oliskohan saanut esimerkin kotoa, kun niin kehuskelet seksielämälläsi? Luulee tuon olevan ihan normaalia?

papilloomarokote kuitenkin jo myöhäistä, kun seksielämä on aloitettu. Se olisi varmasti pitänyt laitattaa jo aiemmin.

Mutta korosta lapselle ehkäisyn tärkeyttä! Ja sitä, että vain kondomi suojaa niiltä taudeilta.

Teillä on ilmeisesti kuitenkin sellaiset välit, että voitte asioista puhua kun kerran tiedät tytön vilkkaasta seksielämästä?

</p> <p>[quote kirjoitti:

Mitä pahaa on opettaa harrastamaan seksiä vasta täysi-ikäisenä? Tai ottamaan rauhallisesti?

Pitäisikö kaikki muksut sitte opettaa 12-vuotiaana, että nyt pojat ja tytöt. Ruvetkaa panemaan niin, että hippulat vinkuu? Jestas. Mun mielestä 16-vuotias on nuori seksiin liittyen, tottakai se kiinnostaa ja vanhemman tehtävä on kannustaa käyttämään ehkäisyä sun muuta, kertoa tilanteista, mutta ei missään nimessä kannustaa tekemään sitä. Mä toivon, että kun oma lapseni tulee tuohon ikään, ei hän tee mitään typeryksiä.

Juteltiin tytön kanssa e-pillereistä, ja kysäsin, että mihin tarvitsee kun ei tietääkseni seurustele kenenkään kanssa. Kertoi sitten harrastavansa seksiä kuitenkin. (Joo, mulla kyllä vähän loksahti leuka...)

Olen kortsuista puhunut ja tolkuttanut, toivottavasti käyttää.

Mutta siis, tää on niin kaksipiippuinen juttu! Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. Ja toisaalta olen vähän vihainen siitä, että jos kyseessä olisi poika, niin kukaan ei olisi haukkumassa huoraksi eikä jakorasiaksi.

ap

Omä äitini sai raivarit, kun selvisi, että olin 16-vuotiaana RAKASTUNUT. Ei oltu harrastettu seksiä vielä silloin. Jätti syvät traumat. En kyllä väitä, että kaikilla muilla olisi ollut siihen aikaan samanlaista. Äitini oli vielä nuori eikä edes uskonnollinen, ehkä itse estynyt.

Mutta että panokavereita 16-vuotiaana, on kyllä toinen ääripää.

Lainaus:

Raportoiko tyttäresi sinulle? Tuntuu tosi oudolta, oliskohan saanut esimerkin kotoa, kun niin kehuskelet seksielämälläsi? Luulee tuon olevan ihan normaalia?

Vai mikä on normaalia, seksiä jouluna ja juhannuksena???

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat