Jehovantodistajat riistivät siskoni hengen viikko sitten
Hän oli kasvanut lahkossa lapsesta lähtien. Häntä riivasi hirveät pelot lahkon maailmanloppupuheista, demoneista ja kaikesta sairaasta manipulaatiosta mitä lahko harjoittaa. Hän kuoli oman käden kautta.
Kiitos lahko, kun ajoit siskoni hulluuteen.
Vielä koittaa se päivä, kun tätä Saatanasta peräisin olevaa aivopesulahkoa ei enää ole. Teen kaikkeni että sosiaali- ja terveysministeriö, ihmisoikeusliitto ja media saa tietää näistä hirviömäisistä kulteista ja niiden sairastuttavasta, ihmishenkiä vaativasta toiminnasta.
Olen niin vihainen!! Toivon hartaasti ettei yksikään jehova eksy lähiaikoina ovelleni länkyttämään.
Kommentit (143)
älä lue äläkä kommentoin näitä valheita joita täällä levitellään. Minä en itse ole (vielä) JT mutta sen tiedän että keskusteluplastoilla ei näitä asioita voi selvitellä,sitäpaitti et voi tietää mitä ja ketä nämä ihmiset täällä ovat.
eli sukon, että täällä on vain eronnetia, jotka asioista jotakin tietävät, mutta ovat siis hylänneet ja mieluummin tekevät vain mitä haluavat, eivät halua elää raamatunoppien mikaan jne
sitten on meitä kiinnostuneita, kuten itsekin vielä olen
olen palstalla ihan auttaakseni muita ihmisiä, eli haluan uýrittää oikaist ja kertoa näkemyksiä toditajista
Jehovan todistajat ovat kyllä ihan kiitettävästi jo kommentoineet ja todistaneet tällä nämä väitteet todeksi. En ole havainnut empatiaa tai lähimmäisen rakkautta Jehovan todistajien kommenteista.
Mutta kerroppa sinä kiinnostunut mikä täällä esitetty ei pidä paikkaansa, odotan vastaustasi innolla.