Jehovantodistajat riistivät siskoni hengen viikko sitten
Hän oli kasvanut lahkossa lapsesta lähtien. Häntä riivasi hirveät pelot lahkon maailmanloppupuheista, demoneista ja kaikesta sairaasta manipulaatiosta mitä lahko harjoittaa. Hän kuoli oman käden kautta.
Kiitos lahko, kun ajoit siskoni hulluuteen.
Vielä koittaa se päivä, kun tätä Saatanasta peräisin olevaa aivopesulahkoa ei enää ole. Teen kaikkeni että sosiaali- ja terveysministeriö, ihmisoikeusliitto ja media saa tietää näistä hirviömäisistä kulteista ja niiden sairastuttavasta, ihmishenkiä vaativasta toiminnasta.
Olen niin vihainen!! Toivon hartaasti ettei yksikään jehova eksy lähiaikoina ovelleni länkyttämään.
Kommentit (143)
kyllä te nyt ittenne nolaatte tässä parjauskampanjassa! Teistä saa jotenkin typerän kuvan!
kyllä te nyt ittenne nolaatte tässä parjauskampanjassa! Teistä saa jotenkin typerän kuvan!
Siis mitä tää tarkoittaa?
Siis mitä tää tarkoittaa?
Luopio on uskonsa jättänyt entinen Jehovan todistaja. Tämä on Jehovan todistajien omaa termistöä josta voimme päätellä että Jehovan todistajien edustaja yritti taas puolustella uskontoaan
johan on lähimmäisenrakkautenne huipussaan!
Onko uskonnostanne kunniallista ulospääsyä? Siis jos on ko. uskonnossa ja päättää että tää ei oo mun juttu? Miten tällaisiin tapauksiin suhtaudutaan?
Ei taida todistajilta tulla vastausta tähän :) Mut mä keksin yhden tavan päästä suht helpolla eroon Jehovista: kuolemalla. Se taitaakin olla ainoa "helppo" tapa...valitettavasti
Jos saatais Jehovan vastaus tähän uskonnon jättämis kysymykseen..
mutta tiedän, että kunniallinen ulospääsy on vain heillä, jotka eivät ole ottaneet kastetta. Vaikka olisi tehnyt julistustyötä niin tämä vain ilmoitetaan seurakunnan edessä(eli että ei enää julista).
Karttaminen alkaa sen jälkeen, jos jättää seurakunnan kasteen jälkeen. Kasteen jälkeen, kun on täysvaltainen jäsen ja totta kai kaste pitäisi ottaa tosissaan. Siksi muuttuu luopioksi.
Onko uskonnostanne kunniallista ulospääsyä? Siis jos on ko. uskonnossa ja päättää että tää ei oo mun juttu? Miten tällaisiin tapauksiin suhtaudutaan?
että miten tuosta uskonnosta pääsee irti? Siis menettämättä esim .perhettään ja ystäviään?
Olen niin pahoillani ja otan osaa aloittaja.
Kuten kaikki rationaaliset ihmiset tietävät, uskonnollisuus on mielenhäiriö, joka voi heikentää potilaan elämänlaatua merkittävästikin.
Uskovaisuus on akuutti ja helposti kroonistuva mielenterveyden häiriö, joka vaihtelee lievästä vaikeaan. Tyypillisesti uskovaiselta puuttuu sairauden tunne.
Potilaat uskovat näkymättömiin uskomusolentoihin, jotka hänen mukaansa joko auttavat tai vainoavat häntä. Potilailla on usein patologinen tarve keksiä tai uskoa sepitteitä, joiden mukaan maailma on helposti ymmärrettävä ja oikeudenmukainen, sekä joko korostunut syyllisyydentunto (ns. synnintunto) tai yli-ihmismäisiä ajatuksia (ns. Jumalan valitut). Usein potilaat kärsivät voimakkaasta isäkompleksista.
Uskonnollisuus voi aiheuttaa suuria henkisiä kärsimyksiä (esim. tulella kidutettavaksi joutumisen pelko) ja sosiaalisia ongelmia (mm. avioeroja) ja voi pahimmillaan johtaa ennenaikaiseen kuolemaan (ns. marttyyrikuolemat).
Uskonnollisuuden syistä on useita teorioita. Jotkut tutkijat pitävät sitä behavioristisena (l. opittuna) käyttäytymismallina. Kognitiivis-sosiaalisten tutkijoiden mukaan syytä on haettava etäisestä tai puuttuvasta isäsuhteesta, jota potilas pyrkii kompensoimaan ajatuksella ”taivaallisesta isästä”.
Nykyisin on yleisesti hyväksytty ajatus, että uskovaista ei pidä pakottaa muuttamaan käyttäytymistään, jos hän ei käyttäydy itsetuhoisesti, harhaisesti tai väkivaltaisesti.
kasvanut ihan samassa perheessä ja lahkossa ja olosuhteissa?
....Kuten kaikki rationaaliset ihmiset tietävät, uskonnollisuus on mielenhäiriö....
Oletko itse pakana?
Ja ihan vapaaehtoisesti! Mitä sanot? Tai jätä sanomatta, sillä minä päätän itse miten minua hoidetaan.
Sunkin kannattaa muuten olla kiitollinen todistajille kun heidän ansiostaan taitavat tutkijat ovat kehittäneet korvikkeita, josta koko maailma voi hyötyä. Arvostettu englantilainen lääketieteellinen julkaisu aikaa sitten kirjoitti niin!
Kuoliko muuten varmasti verenhukkaan? Vai oliko taitamaton lääkäri, joka ei osannut antaa korviketta? Vai olisiko kuollut joka tapauksessa?
Mitä sinä oikeastaan todella tiedät?
Ja ihan vapaaehtoisesti! Mitä sanot? Tai jätä sanomatta, sillä minä päätän itse miten minua hoidetaan.
Sunkin kannattaa muuten olla kiitollinen todistajille kun heidän ansiostaan taitavat tutkijat ovat kehittäneet korvikkeita, josta koko maailma voi hyötyä. Arvostettu englantilainen lääketieteellinen julkaisu aikaa sitten kirjoitti niin!
Kuoliko muuten varmasti verenhukkaan? Vai oliko taitamaton lääkäri, joka ei osannut antaa korviketta? Vai olisiko kuollut joka tapauksessa?
Mitä sinä oikeastaan todella tiedät?
mitä sinä hihhuli muka sitten tiedät?
Sanos nyt yksikin hyvä syy miksi verensiirtoa ei voisi tehdä tilanteen niin vaatiessa?
Joskus kun sitä teidän naurettavaa satukirjaanne kirjoitettiin ei tiedetty veriryhmistä mitään ja moisella säännöllä oli edes jotain järkeä.
Nykyään taas -hullua/tyhmää/idioottimaista. Valitse noista.
Itse olen irroittautunut eräästä uskonlahkosta ja joskus tuntui että muita vaihtoehtoja ei ole kuin kuolla. Mutta selvisin, kiusallanikin niille lahkolaisille :P
Mutta jos kasvaa lapsuudesta asti uskomaan faktana tiettyjä asioita on todella vaikea päästä aikuisuudellakaan ajatusmalleista eroon. Jotkut eivät pääsekään vaan sekoavat ja lopulta voivat olla pahasti hukassa. Olen pahoillani siskosi kohtalosta:/
jos kuulut niin miksi et kysy papiltasi:)
Vastaus Apostolien teot 15: 20, 28,29! Mieti ite. Kaipa se veren luoja tiesi mitä teki!
Siis miten edes voi olettaa että se, että joku yksittäinen ihminen ei tunne yhtään työtöntä Jehovaa osoittaisi valheeksi sen että on paljon sossupummi Jehovia.