Lue keskustelun säännöt.
Minkä nimen olisit halunnut antaa vauvallesi, mutta puoliso ei suostunut?
Kommentit (25)
Tuo Ruusunnuppu ois kolmanneksi nimeksi, että ei sillä ois edes merkitystä ollut, mutta ei. Hyvä ja molempien mieleinen nimi kuitenkin saatiin sovittua. Karoliinaakaan ei "saanut" laittaa, kun tuntee/tuntenut jonkun "horoliinaan" eli ilmeisesti joku exä ollut sen niminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On sitten lapsen kolmantena nimenä, koska mies ei etunimeksi suostunut.
Toisen lapsen kohdalla Tiera (pojan nimi). Onneksi mies ei ollut ihan yhtä hormonihuuruissa kuin minä ;-) ;-)
ei kelvannut edes toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Toivottavasti saadaan vielä tyttö, josko sille olis sit ajatus kypsynyt...
on jäänyt vaivaamaan mua naurettavan paljon.. olisin halunnut päättää lapsen etunimen, koska olin pikkutytöstä asti haaveillut siitä, ja raskausaikana en muuta tehnytkään kuin mietin nimiä. Miehelle nimi asia ei ollut ollenkaan tärkeä, mutta kappas vaan, kauhean väännön tuloksena valittiin lapselle miehen ehdottama nimi josta minä en edes pidä.
Olisin halunnut nimeksi Aliisan, Elsin, tai Inkerin.. mies oli ehdoton ei :( Haaveilen edelleen, että jos joskus saan vielä tytön sen nimeksi tulisi joku noista..