Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiväkodin pienten ryhmän hoitajat kaikkia alle 25v.

Vierailija
28.10.2011 |

Lastentarhaopea myöten, mitäs siihen sanotte? kun nuoret äidit on niin huonoja..kuitenkin viettävät suuren osaa päivästä lapsesi kanssa? lapsettomia kaikki paitsi yksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että se on parasta. Meillä on päiväkodissa reilu vuoden ikäisen kaikki hoitajat n.22vuotiaita ja kaikista reippaimpia mitä tiedän.

Uskon, että pienelle lapselle nuori hoitaja on paras, onhan se tavallaan luonnollisintakin.

Ja sanon myös että nuorena olisi kaikista parasta saada lapsia, naisilla etenkin tuolloin 20-25vuotiaana, itse en valitettavasti ollut vain miestä löytänyt. :/

Olin kuitenkin 28v joten en nyt kuitenkaan hirveän vanha, silti ihailen nuorempia äitejä. :)

Vierailija
2/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma, että ovat töitä löytäneet. Mielummin antaisinkin oman lapseni nuorelle hoitoon, kun jollekin mummolle, joka on sitä mieltä, että vastasyntynyt voi vallan mainiosti syödä läskisoosia korvikkeen lisänä.

Tosin väitit, että he hoitavat lastani kaikki päivät. En ole kyllä yhtään vielä nähnyt täällä meillä, missä itse lastani hoidan... Ovatko ninjahenkisiä myöskin, että salaa hoitavat lapsen minun huomaamatta? Kaapeissa väijyvät? Pitääpä ottaa asia tarkasteluun, hyvä kun mainitsit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmistuin juuri yliopistosta lastentarhanopettajaksi, suoraan vakipaikalle töihin :)

Vierailija
4/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko nuoruusikäni ja nyt vanhempana päiväkodissa töissä. En olisi antanut lastani hoidettavaksi nuorelle minälleni, enkä antaisi nyt niille nuorille, joita olen päiväkodissa nähnyt. Liian vastuuttomia vielä ovat.

Vierailija
5/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret hoitajat ovat ehdottomasti parhaita! Mutta hyviä vanhempiakin löytyy paljon! :)

Antaisin lapseni mieluummin nuorelle henkilölle.

t. viidessä päiväkodissa työskennellyt.

Vierailija
6/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko nuoruusikäni ja nyt vanhempana päiväkodissa töissä. En olisi antanut lastani hoidettavaksi nuorelle minälleni, enkä antaisi nyt niille nuorille, joita olen päiväkodissa nähnyt. Liian vastuuttomia vielä ovat.

hehehe onko 23v äitikin kamalan vastuuton? :D

Olen huomannut että vanhemmat hoitajat ovat helpommin nyrpeitä ja epäystävällisiä lapsille. Muistan tämän myös omasta lapsuudesta. :)

Suosittelen nuorempaa lihaa, ihmeellisiä kokemuksia sinulla, kun olen huomannut päinvastaista, tosin kokemustakin minulla varmasti enemmän. ;)

Vierailija
7/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selät on vielä kunnossa eli voivat nostella ja kyykkäillä päivät pitkät. Konkarihoitajat ovat sitten raihnaisine selkineen isojen ryhmässä, joka ei ole niin fyysistä.

Vierailija
8/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi nuoret hoitajat ovat olleet tosi hyviä, mistä meillä on kokemusta. Iloisia, reippaita, positiivisia. Henki, jonka henkilökunta omaa, on hyvin tärkeää siinä, millaista lapsella on olla hoidossa.

Vierailija
9/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi nuorelle Yli 25v. paras

Vierailija - 29.10.11 12:52 (ID 13648360)

mahdollisuutta? Heitä nyt ihan käytännön esimerkkejä, miksi et antaisi nuoren hoitaa lapsia!

Vierailija
10/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päiväkodissa lastentarhanopettajana, ja meillä on iso päiväkoti. Työntekijöitä vajaa 30. Omien työkavereiden perusteella en sanoisi että iällä on väliä mutta sillä on valitettavan usein väliä, onko omia lapsia vai ei. Ihminen voi olla kiva, reipas, iloinen ja työtätekevä, mutta oma lapsi tuo lisää syvyyttä tähän työhön. Lapsettomat ovat (meillä ainakin) paljon ehdottomampia kaikissa asioissa. He eivät monesti ymmärrä, että lapset ei toimi ihan niin kuin kirjoissa sanotaan. Syliä ja hellyyttä antaa paljon enemmän ne, joilla on omia lapsia - ehkä he ymmärtävät että syliä lapsille ei voi antaa liikaa. Mun mielestä on aika ihmeellistä, että pienten syhmässä esimerkiksi yksi "iloinen, reipas ja positiivinen" nuori lapseton hoitaja laittoi 1,5v:n penkille jäähylle toisten lasten tönimisestä. Keskustelin asiasta hänen kanssaan ja sanoin, ettei lapsi tajunnut yhtään sitä istumista. Syliin se pieni olisi pitänyt ottaa.

Tässä nyt vain muutamia esimerkkejä. Itse toivon, että omilla lapsillani olisi aina sellaisia hoitajia, joilla on myös omia lapsia. Suhtautuvat niin paljon lempeämmin lapsiin.

Vierailija
11/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että omilla lapsillani olisi aina sellaisia hoitajia, joilla on myös omia lapsia. Suhtautuvat niin paljon lempeämmin lapsiin.

Vierailija
12/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on fysiikalle niin raskasta, että siksi sieltä löytyy yleensä nuoret ja terveet työntekijät :)

Vierailija
13/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päiväkodissa lastentarhanopettajana, ja meillä on iso päiväkoti. Työntekijöitä vajaa 30. Omien työkavereiden perusteella en sanoisi että iällä on väliä mutta sillä on valitettavan usein väliä, onko omia lapsia vai ei. Ihminen voi olla kiva, reipas, iloinen ja työtätekevä, mutta oma lapsi tuo lisää syvyyttä tähän työhön. Lapsettomat ovat (meillä ainakin) paljon ehdottomampia kaikissa asioissa. He eivät monesti ymmärrä, että lapset ei toimi ihan niin kuin kirjoissa sanotaan. Syliä ja hellyyttä antaa paljon enemmän ne, joilla on omia lapsia - ehkä he ymmärtävät että syliä lapsille ei voi antaa liikaa. Mun mielestä on aika ihmeellistä, että pienten syhmässä esimerkiksi yksi "iloinen, reipas ja positiivinen" nuori lapseton hoitaja laittoi 1,5v:n penkille jäähylle toisten lasten tönimisestä. Keskustelin asiasta hänen kanssaan ja sanoin, ettei lapsi tajunnut yhtään sitä istumista. Syliin se pieni olisi pitänyt ottaa.

Tässä nyt vain muutamia esimerkkejä. Itse toivon, että omilla lapsillani olisi aina sellaisia hoitajia, joilla on myös omia lapsia. Suhtautuvat niin paljon lempeämmin lapsiin.

Olen huomannut sen omalta kohdaltani. Omat lapset tuovat syvyyttä myös opettajan työhön.

t. opettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän