Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos asiakas pyytää sinua Linkedin kaveriksi?

Vierailija
10.10.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka on kenenkin kanssa tehnyt yhteistyötä työelämässä"

Vierailija
2/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo ole just sellaista työelämän verkostoitumista varten oleva juttu?

Tai riippuu tietty siitä mitä työksesi teet ja millaisia asiakkaita sulla on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että se on ikäänkuin osoitekirja.

Sieltä löytyy kaikkien asiakkaiden tiedot ja saavat tarvittaessa sitten myös etsiä kontaktitiedot itsekin sieltä. Kätevä minusta. Ei tarvita busines kortteja enää. Siellä kaikki siististi kasassa.

Vierailija
4/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä asukkaan omainen. ap

Vierailija
5/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää kaveriksi. Onko yleinenkin käytäntö? Olen liian vanhanaikainen ja ennakkoluuloinen?

ap

Vierailija
6/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas pervo asiakas ja hyväksyn pyynnön.'

Jälkeenpäin harrastamme kuuma lesboseksiä!

Vierailija
7/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on verkottumisen paikka. Ihan normaalia, toki riippuisi siitäkin mikä on toimiala. Jos olisin vaikka hoitoalalla ja asiakas kysyisi, en taatusti suostuisi.

Vierailija
8/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No LinkedIn on tarkoitettu verkostoitumiseen ja ihmettelen miksi olla siellä, jos ei halua verkostoitua? Tuskin siellä on mitään sellaista salaista tietoa, mitä asiakkaan omainen ei saisi tietää? Ja ties vaikka toisi uusia asiakkaita mukanaan?

Jos jostain syystä en haluaisi verkostoitua, pitäisin kohteliaana selittää tälle ko asiakkaan omaiselle ihan kasvotusten, että on tehnyt periaatepäätöksen rajata LinkedIn -verkostoa ammattikäyttöön ja että "hylky" ei ole henkilökohtaista.

Vierailija
9/14 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap siis vuokranantaja jonka jo menehtyneen vuokralaisen perikunta pyrkii linkedin-yhteyteen?

Vierailija
10/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä helvetti on linkedin?!

Vierailija
11/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut siihen. Mieti mieluummin sita etta haluatko itsellesi Linkedin profiilin. Jos haluat, niin eiko se ole vahan sama etta kuka on pyytanyt. Jos et halua, deleettaa pyyntoviestit. Niin mina teen koska en koe etta Linkedin'ista olisi minulle mitaan hyotya henkilokohtaisesti.

Sita paitsi olen saanut pyyntoja sellaisilta ihmisilta joita en ollenkaan tunne henkilokohtaisesti, vaan joille olen tyon puolesta lahettanyt sahkopostia. Eli oletan etta kyseessa on joku virus- tai muu ohjelma joka lahettaa kutsut kaikille ko. henkilon osoitekirjassa oleville. Ei mun tarvi siita stressaantua eika sita sen kummemmin miettia.

Vierailija
12/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kelpuuttaisin muutaman asiakkaani Linkedin kavereiksikin.

Mulla muuten on jotenkin ontto olo kun asiakas vaihtoi firmaa. Oli todella mukava ja meillä yhteistyö synkkasi. Enemmän tuntui kollegalta kuin asiakkaalta. Poiminkin aina hänen ongelmansa tehtävälistan kärkeen.

Sitten yhtenä päivänä tuli vain ilmoitus että jättää firman. Sen jälkeen en ole kuullut sanaakaan.

Olisin halunnut hyvästellä - lähettää jonkin kiitoksen.

Vierailija
13/14 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedin on turha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme