Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko ihan idiootti??

Vierailija
29.09.2011 |

Olen epäillyt miehen uskollisuutta ja lähetin sitten prepaid liittymästä hänelle viestin:

Moi! sain sun numeron kaverilta ja ajattelin että mentäskö kahville ja "jälkiruoalle" tai vaikka ees toiselle? T minna jutelitiin baarissa vähän aikaa sitten.

Ja mies soitti mulle heti ja kerto tosta viestistä ja vastas siihen että ei kiinnosta mulla on poika ja avovaimo enkä kyllä muista jutelleeni sun kanssa. oisko kaverille tullu erehdys numerosta.

Mut oonpa onnellinen et meni tällä tavalla tämä.

Mitä mieltä olette tämmösestä "luotettavuuden testauksesta"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole mitään ajatusta asiasta??

Vierailija
2/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen testauksen tekijällä täytyy olla, jos kerran mies on kunnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksesi voitit...

Vierailija
4/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö ap:n mies voisi olla uskoton. Tietysti kielsi tämän "Minnan" kun sehän oli täysin keksitty juttu ja helppohan se on vaimolle siitä kertoa! Entäs jos olisit laittanutkin vahingossa sen oikean hoidon nimen siihen... Olisikohan siinä tapauksessa sulle mitään puhunut?

Vierailija
5/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin surkea luottamus puolisoon ja itsetunto lapsenkengissä, niin ajaa epäluuloisuudellaan toisen pois jossakin vaiheessa.

Vierailija
6/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos tällä palstalla joku epäilee miehensä uskollisuuttaa, saa neuvoja testata juuri ap:n kertomalla tavalla.. Tänään se näyttääkin olevan typerää. Jos ap tosiaan on epäillyt miestään, niin mun mielestä tässä ei ollut mitään pahaa. Paitsi jos ap:n epäilyt olisi täysin vailla pohjaa alunperinkin eli mitään merkkejä pettämisestä ei olisi ollut.

Vierailija
7/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se tarkoita sitä että lähtisi jokaisen naisen matkaan.

Jos minä olisin testannut oman mieheni samaisella keinolla niin tulos olisi ollut sama kuin sulla ap.

Silti mieheni petti minua "ystäväni" kanssa :(

Vierailija
8/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunako menee, että eroavat, ja syystä, että toinne on uskoton tai toinen on vainoharhainen?

Vierailija
9/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupesin jutteleen mieheni kanssa pikkutuhmia ehdotuksia. Mies soitti heti mulle (olin töissä) ja kertoi että joku hullu ämmä haluu panna sitä. Olin samoissa fiiliksissä kun sinäkin, eli ihanaa kun mieheen voi luottaa jne. No, tuli seuraava riita niin kappas vaan tuli feikkiprofiiliin mieheltä puhelinnumero ja treffikutsu ja kunnon valitukset vaimosta. Myöhemmin kertoi että oli alunperin kertonut tuosta "hullusta ämmästä" vain sen takia, että oli epäillyt että se olen minä ja halusi nähdä mun reaktiosta oliko oikeassa, ja kun varmistui ettei ollutkaan minä (näyttelin ilmeisesti hyvin) niin uskalsi taas ottaa yhteyttä.

Vierailija
10/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin miestä sen takia kun miehen käytös on muuttunut kun on humalassa. On tullut tosi ilkeä ja viimeksi kun oli humalassa niin sanoin että kävin äsken panemassa yhtä akkaa meidän sängyssä (oltiin samaan aikaan baarissa) mutta ei voinut olla mitenkään mahollista vaikka tultiinkin eri takseilla samaan baariin mutta vain 2 minuutin erolla niin on pitänyt olla nopeeta toimintaa ja mies ei selvinpäin osaa sanoa miksi käyttäytyy noin humalassa.. mutta selvinpäin on ihana ja meillä menee aika hyvin mutta ennenki miehet pettänyt niin oli vaan kokeiltava ja nyt kyllä tuntuu tyhmältä.. Tiedän että luotan mieheen ainakin sillon kun on selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä