Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, jos mies käy kaljottelemassa kerran viikossa?

Vierailija
27.09.2011 |

Kolmekymppinen mieheni on koulussa toisella paikkakunnalla, kestää puolisen vuotta.

Joka viikko hän on käynyt siellä kaljoilla, ihan humaltumiseen asti.

Yritetään vauvaa, ja oon puhunu että sitten jos meille tulee lapsi, alkoholia otetaan vain kohtuudella.

Oisko tää sulle ok?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on ei toiminu...jatko ryyppäämistä vaikka vanno ja lupas että ei jatka

Vierailija
2/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan halunnut mun vastausta, mutta vastaan silti. Minkäänlainen kaljoittelu ei ole mun mielestä ok, eikä varsinkaan humaltuminen. Viinilasillinen silloin tällöin (max kerran kuussa) on vielä ok, mutta ryypiskely ei.

Ihan sama onko kyseessä mies tai nainen niin olen tätä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni mielipidettä. Hän toteaa, on liikaa. Kun luin koko viestisi, mies totesi on silti liikaa, vaikka ottaa olosuhteet huomioon. Ja mieheni ei ole absolutisti tai mikään muukaan ääri-ihminen.

Vierailija
4/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoon riittänyt. Mutta eipähän ahdistanutkaan lasten kanssa olla kotona, koska se vaihe oli elämästä niin nähty. Anna sen mennä nyt, ettei sille jää menofiiliksiä sitten kun tilanne on eri. Moni mun railakkaista opiskelukavereista on ihan samaa mieltä, että se riehakas opiskelijameininki oli vaan niin nähty, eikä harmittanut yhtään vauva-aika.

Saa meillä humaltuakin, mutta ei lasten läsnäollessa tai seurassa.

Vierailija
5/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menet asioiden edelle? Ja jos opiskelukin kestää vain lyhyen aikaa- mun mielestä on ihan ok tuulettua., Kun lapsi on tulossa- elämä muuttuu.

Tässä tilanteessa en tuollaista jaksiais kun on arki niin täynnä, ja muutenkin 40+ ikäinen ihminen on aika jälkeenjäänyt jos luuhaa viikottain kaljan perässä.

Vierailija
6/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan halunnut mun vastausta, mutta vastaan silti. Minkäänlainen kaljoittelu ei ole mun mielestä ok, eikä varsinkaan humaltuminen. Viinilasillinen silloin tällöin (max kerran kuussa) on vielä ok, mutta ryypiskely ei. Ihan sama onko kyseessä mies tai nainen niin olen tätä mieltä.

Viinilasillinen ok mutta kalja ei? En tajua tätä viinin ihannointia muutenkaan. Siinä on enemmän alkoholiakin kuin kaljassa.

En pitäisi ap:n tilannetta huolestuttavana ja jos se mies kaljansa haluaa juoda niin kyllä se sitten juo, vaikka salassa. Eikä siihen vaikuta myöskään lapsen hankinta.

Vierailija
7/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ok. Käynhän itsekin, välillä kakskin kertaa viikossa.

Vierailija
8/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huom! OLI sellainen avokki - en siis viitsinyt katella sitä vuotta pidempään. Nykyinen lapseni isä ei juo eikä polta -olen onnellinen

Vierailija
9/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäisikö hänen istua kämpillä joka ilta itsekseen? Mulle olisi ihan ok. Kunhan ei jatka juoksemista tuon koulun jälkeen kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi