Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mun mies

Vierailija
22.09.2011 |

Syyt miksi epäilen/pelkään:

- otti yhtäkkiä monen vuoden tauon jälkeen "kakkospuhelimen" käyttöönsä (ex-firman puhelin) pitää sitä pääasiassa aanettomalla mut sit kun soi, ei vastaa siihen ja/tai sanoo että lehtimyyjät tms soittaa (jatkuvasti?! mulle ei soita ainakaan..)

- on koko ajan töissä sisarensa rakennustyömaalla, päivät siellä venyy ja paukkuu, oon alkanu miettiä onko edes siellä..

- useasti iltaisin viihtyy vaan omissa oloissaan kotona, tunteja myöhemmin tulee nukkumaan kuin mä

- me ei tavara enää juurikaan sisarusten perheitä (aiemmin tavattiin), mä oon alkanu pohtia johtuuko just siitä että jäisi kiinni siitä ettei oo ollu raksalla.. itse väittää johtuvan siitä ettei jaksa enää raksan jälk tavata heitä..

- on pettänyt exäänsä ainakin kahden eri naisen kanssa, myös silloin kun hän oli raskaana ja vauva-aikana.. meillä nyt 1/2v vauva..

Miksi ei pettaisi?

- sanoo joka pv rakastavansa mua/meitä

- suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, laittaa yhteistä kotia jos ehtii

- seksielämä aika normia vauvaperheen seksielämää, 1-2 krt/vk, usein hänen aloitteestaan

- en vaan vois uskoa hänen toistavan samaa kaavaa taas?!!

T. tyhmä & naiivi vai vainoharhainen?

Toisaalta syitä miksi ei pettaisi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen itsekin vainoharhainen mutta minäkin epäilisin että pettää. Nuo muut voisi selittää jollain muullakin mutta tuo puhelinhomma on kyllä todella epäluuloja herättävä.

Vierailija
2/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinussa on semmosta mitä muualta ei paremmin saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonolta kuulostaa.. Voisitko joku ilta vaikka soittaa miehen siskolle ja tavoitella miestä jonkun asian varjolla, sanot vaikka että miehen omaan puhelimeen ei saanut yhteyttä... toivottavasti oot väärässä epäilyinesi, tsemppiä!

Vierailija
4/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinhomma on aika selvä merkki.

Vierailija
5/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se mies varmaan rakastaakin, mutta ihmiset voivat pettää niitäkin ketä rakastavat. Onhan miehellä siihen nähden aika huono menneisyys. Ehkä se ratkaisee vauva-ajan mukanaan tuomat ongelmat tuolla tavalla.

Vierailija
6/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisepa joku paiva evaskorin kanssa raksalle, kun epailet ettei han ole siella - saat evaskorista tekosyyn kayda paikan paalla. Samalla voit tarkastaa miehesi tarinan. Tai sovi suoraan siskon kanssa, etta tulette kylailemaan ja yllatyksena tuot miehelle sen esiin, niin ettei han voi kieltaytya sinne menosta viime tingassa. Sitten siskolla otat raksatouhut puheeksi paivallispoydassa.

Miehen kaydessa vessassa voisit vilkaista puhelimen viesteja ja soittotietoja. Ota ylos numerot josta on saatu paljon puheluita ja soita yksinollessasi numerotiedusteluun, etta saat selville kenen numerot kyseessa.

Minusta merkit pettamisesta ovat ilmassa tai ainakin tuntuisi silta etta jotakin miehesi salaa sinulta. Itselle epatietoisuus olisi pahinta, joten sinuna ottaisin selville mista on kyse.

Oman kokemuksen perusteella voin sanoa, etta usein ne vanhat kaavat toistuu...

Vierailija
7/20 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksät jos olit joskus toinen nainen...

Vierailija
8/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen itsekin vainoharhainen mutta minäkin epäilisin että pettää. Nuo muut voisi selittää jollain muullakin mutta tuo puhelinhomma on kyllä todella epäluuloja herättävä.

samaa mietin itsekin.

t.ap

Vierailija
9/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinussa on semmosta mitä muualta ei paremmin saisi?

ei varmasti mikään, mutta sekö se sitten ajaa automaattisesti/lähtökohtaisesti pettämään.. hmmm... eihän meistä KUKAAN voi sanoa että olisi paras & kaunein ja että mua ei petetä;) mutta anyway, typerä lähtökohta tälle pohdinnalle mun mielestä. sitähän EN ajanut takaa etteikö mua voitaisi pettää. päinvastoin.

t.ap

Vierailija
10/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonolta kuulostaa.. Voisitko joku ilta vaikka soittaa miehen siskolle ja tavoitella miestä jonkun asian varjolla, sanot vaikka että miehen omaan puhelimeen ei saanut yhteyttä... toivottavasti oot väärässä epäilyinesi, tsemppiä!

täytynee tehdä näin.

Vierailija
11/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinhomma on aika selvä merkki.

ja totta...

itse en vain hokisi rakkauttani ja suunnittelisi tulevaisuutta jos ajatukseni olisivat muualla.

t.ap

Vierailija
12/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosi huonolta vaikuttaa... :( Itsekin olen petetyksi tullut, ja tuo puhelinhomma on epäilyttävin. Exälle alkoi tulla yllättävän paljon tekstareita ja sitten just noita puheluja joihin ei vastannut...

Vierailija
13/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se mies varmaan rakastaakin, mutta ihmiset voivat pettää niitäkin ketä rakastavat. Onhan miehellä siihen nähden aika huono menneisyys. Ehkä se ratkaisee vauva-ajan mukanaan tuomat ongelmat tuolla tavalla.

olen itsekin pohtinut onko kyseessä joku sama kaavan toisto ja niiiiin toivon ettei ois! tosin entiedä tarkalleen olosuhteita edell. suhteessa, ENKÄ siis ollut se toinen nainen, kuten joku epäili.

Vierailija
14/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puhelinhomma on niin outo. Vaikkakin, miksi käyttää kakkospuhelinta, jos kerran sinä tiedät sen käytöstä? Onko teillä ollut tapana vastailla toisen puhelimeen sen soidessa ja ehkä siksi olisi hankkinut uuden, ettei tapa yltäisi siihen? Mikä liittymä miehellä on siinä?

Vierailija
15/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisepa joku paiva evaskorin kanssa raksalle, kun epailet ettei han ole siella - saat evaskorista tekosyyn kayda paikan paalla. Samalla voit tarkastaa miehesi tarinan. Tai sovi suoraan siskon kanssa, etta tulette kylailemaan ja yllatyksena tuot miehelle sen esiin, niin ettei han voi kieltaytya sinne menosta viime tingassa. Sitten siskolla otat raksatouhut puheeksi paivallispoydassa. Miehen kaydessa vessassa voisit vilkaista puhelimen viesteja ja soittotietoja. Ota ylos numerot josta on saatu paljon puheluita ja soita yksinollessasi numerotiedusteluun, etta saat selville kenen numerot kyseessa. Minusta merkit pettamisesta ovat ilmassa tai ainakin tuntuisi silta etta jotakin miehesi salaa sinulta. Itselle epatietoisuus olisi pahinta, joten sinuna ottaisin selville mista on kyse. Oman kokemuksen perusteella voin sanoa, etta usein ne vanhat kaavat toistuu...

Juuri sitä pelkään:/

en tod haluaisi lähteä sorkkimaan puhelinta tms, se on mun mielestä yksityisyyttä loukkaavaa. ja toisekseen, uskon että on tarpeeks fiksu poistaakseen "todisteet" joten ois varmaan turhaakin.

Vierailija
16/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksät jos olit joskus toinen nainen...

mutta mielenkiintoista mikä sinä olet sanomaan mitä minä ansaitsen...

Vierailija
17/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tehnyt selväksi, että jos puoliso salaa joutuu lukemaan tekstareita, soittotietoja, sähköposteja tms, niin voi alkaa etsiä uutta asuntoa. Kyllähän nyt ihmisellä täytyy parisuhteessakin jotain yksityisyyttä olla! En jäisi kaipaamaan suhdetta, jossa on tarvetta vakoilla toista. Protip: Puhukaa toisillenne. Yleensä auttaa moneen ongelmaan.

mutta helpommin sanottu kuin tehty. tuntuu hullulta edes sanoa epäilystä ääneen...

Vierailija
18/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli olin toinen nainen ja tulin myöhemmin jätetyksi toisen naisen takia (käyttäytymiskaava, joka oli osoittautunut toimivaksi).

Toivottavasti sulla ei ole sama juttu.

Vierailija
19/20 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako lasta teillä on?

Vierailija
20/20 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tehnyt selväksi, että jos puoliso salaa joutuu lukemaan tekstareita, soittotietoja, sähköposteja tms, niin voi alkaa etsiä uutta asuntoa. Kyllähän nyt ihmisellä täytyy parisuhteessakin jotain yksityisyyttä olla! En jäisi kaipaamaan suhdetta, jossa on tarvetta vakoilla toista.

Protip: Puhukaa toisillenne. Yleensä auttaa moneen ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä