Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kinastellut mieheni kanssa 9 vuotta

Vierailija
22.09.2011 |

ja nyt mä oon vasta herännyt siihen miten kuluttavaa se on ihmisen sisimmälle!

nyt mä en jaksa enää...siis en todellakaan.

Aivan kuin painajainen mikä ei lopu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole mitään hyötyä, jää energiaa kaikkeen muuhunkin, kuten eroamiseen niinkuin minulla.

Vierailija
2/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen 3 kuukauteen mistään niin varma kuin siitä että tää kaikki on tullut tiensä päähän..ajatella miten monta vuotta voi antaa mennä näin..?Joko oon erityisen vahva ihminen tai sitten heikko..en osaa päättää kumpi..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseen 3 kuukauteen mistään niin varma kuin siitä että tää kaikki on tullut tiensä päähän..ajatella miten monta vuotta voi antaa mennä näin..?Joko oon erityisen vahva ihminen tai sitten heikko..en osaa päättää kumpi..ap

Eikö olekin kummallista, ihan kuin olisi herännyt, aukaissut silmät ja ekaa kertaa näkee kunnolla koko kuvan. Sitä kutsutaan kasvamiseksi. Hienoa nainen, olet ihanan elämän alussa!

Vierailija
4/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin kummallista, ihan kuin olisi herännyt, aukaissut silmät ja ekaa kertaa näkee kunnolla koko kuvan. Sitä kutsutaan kasvamiseksi. Hienoa nainen, olet ihanan elämän alussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän