Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu kun muna solu irtoaa, sattuuko kauheesti?

Vierailija
22.09.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna on koulupäivä.

Mut ap:n kysymykseen; joillakin sattuu, joillakin se tuntuu muttei satu ja jotkut ei tunne yhtään mitään.

Vierailija
2/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en huomaa mitään, joskus on tuskanhiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voihkimista aiheuttava kipu ole varmaan kenelläkään. Mutta erittäin epämiellyttävä jomotus pahimmillaan? Edellinen vastaaja puhui tuskanhiestä, on vaikea uskoa, mutta miksei.

Suurimmalla osalla naisista se joko ei tunnu lainkaan tai tuntee hiukan kevyttä vihlontaa jommalla kummalla puolella alavatsaa muutaman tunnin ajan ovulaation aikaan.

Vierailija
4/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tuntuu kuukautiskierron puolivälissä ekana semmoisena painontunteena oikean, tai vasemman munasarjan kohdilla, vai oisko jomotus oikeampi nimitys sille. Sitte tulee hetkeksi semmoinen vihlaiseva tunne ja itse oon mieltänyt nää kaikki liittyviksi munasolun irtoamiseen.

Vierailija
5/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oviskivut tulleet vain pahemmiksi lasten saamisen myötä. Se jomotus on jo sellaista, että siinä nousee hiki niskaan - ennen en juurikaan edes tuntenut sitä. Onneksi saan vielä syödä pillereitä, niin ei tarvi kahden viikon välein olla popsimassa buranaa, ensin menkkakipuihin ja sitten oviskipuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan